Ei kellään sattus olemaan korotuspaloja xx blackbirdiin myydä mallia esim. www://jaws-motorcycles.co.uk/bird2.htm tai mittapiirrosta iskarin korkista niin vois teettää?
BLACKBIRDIIN TANGON KOROTUSTA
7
3121
Vastaukset
- www
sulla on vääränmallinen pyörä, ei se kaikille sovi
- xx isti
Itse en ole päässyt kokeilemaan että minkälainen böördi olisi ajaa risereilla, mutta hitaammassa ajossa ei välttämättä paskempi keksintö...
En usko että "ykkösellä" väärä pyörämalli olisi ja customi on jo aika kaukana korjausehdotukseksi. Musta asia on kuitenkin niin että kaikkien tulee "customoida" oma ajokkinsa mieleisekseen. Ei se Japanilainen suunnittelija ole ehkä ekaksi ottanut huomioon länsimaalaista ruumiinrakennetta, mikä sekin vaihtelee suuresti yksilöiden välillä. Böördiinhän on saatavissa myös jalkatappien laskemissarjaa. Alunperin ne on niin korkealla ilmanvastuksen minimoimiseksi. Niitäkään en ole päässyt testaamaan, mutta kysyntään vastaamiseksi nekin on kehitetty. Orggis pleksit on tehty muita asioita silmällä pitäen kuin tuulensuojaksi.
Tällanen satunnainen työmatka/huviajelumotoristi ei kumarra japanin suunnitelijoita vaan hoitaa asian niin että pyörä on mieleinen. Tehot on kohdallaan ja moottoriluonne käyttöön nähden kohdallaan. Muut seikat on hallittavissa. Jenit jonoon ja kauppaan hakemaan minkä näkee mieleiseksi.
Radalla on korkeat jalkatapit ja matala istuma-asento kohdallaan, mutta sunnuntai ajeluilla kaipaa tuulensuojaa mukavassa ajoasennossa.
Böördiin löytyy todella mukavasti customointi osaa ja mun mielestä kaikkien tulee päissään miettiä mikä omia tarpeita tyydyttäisi...
http://www.blackbirdspares.co.uk/
http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird2.htm
http://www.corbin.com/honda/cbrmenu.shtml
http://www.mo-tech.de/?sprach_id=4 - karu
xx isti kirjoitti:
Itse en ole päässyt kokeilemaan että minkälainen böördi olisi ajaa risereilla, mutta hitaammassa ajossa ei välttämättä paskempi keksintö...
En usko että "ykkösellä" väärä pyörämalli olisi ja customi on jo aika kaukana korjausehdotukseksi. Musta asia on kuitenkin niin että kaikkien tulee "customoida" oma ajokkinsa mieleisekseen. Ei se Japanilainen suunnittelija ole ehkä ekaksi ottanut huomioon länsimaalaista ruumiinrakennetta, mikä sekin vaihtelee suuresti yksilöiden välillä. Böördiinhän on saatavissa myös jalkatappien laskemissarjaa. Alunperin ne on niin korkealla ilmanvastuksen minimoimiseksi. Niitäkään en ole päässyt testaamaan, mutta kysyntään vastaamiseksi nekin on kehitetty. Orggis pleksit on tehty muita asioita silmällä pitäen kuin tuulensuojaksi.
Tällanen satunnainen työmatka/huviajelumotoristi ei kumarra japanin suunnitelijoita vaan hoitaa asian niin että pyörä on mieleinen. Tehot on kohdallaan ja moottoriluonne käyttöön nähden kohdallaan. Muut seikat on hallittavissa. Jenit jonoon ja kauppaan hakemaan minkä näkee mieleiseksi.
Radalla on korkeat jalkatapit ja matala istuma-asento kohdallaan, mutta sunnuntai ajeluilla kaipaa tuulensuojaa mukavassa ajoasennossa.
Böördiin löytyy todella mukavasti customointi osaa ja mun mielestä kaikkien tulee päissään miettiä mikä omia tarpeita tyydyttäisi...
http://www.blackbirdspares.co.uk/
http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird2.htm
http://www.corbin.com/honda/cbrmenu.shtml
http://www.mo-tech.de/?sprach_id=4Kiitti linkeistä! Kokeilisipa custom-väki ensialkuun ajaa vaikkapa teräsperseajon niin tietäs.....XX roles. Ajoasennon fiksaus tuo lisää mukavuutta, varsinkin tälläiselle, ei tosiaankaan standardille kaverille. Pätkä kun olen on ajoasento makaava ja kun ei saa ajaa ilman sakkoja riitävän vauhdikkaasti, sitä kaipaa alle 100km/h köröttelyyn joskus pitkillä >1000km etapeilla pystympääkin ajoasentoa mutta kohtuus siinäkin. Panit, customit ja muut jääköön muiden ajettavaksi.
- xx isti
karu kirjoitti:
Kiitti linkeistä! Kokeilisipa custom-väki ensialkuun ajaa vaikkapa teräsperseajon niin tietäs.....XX roles. Ajoasennon fiksaus tuo lisää mukavuutta, varsinkin tälläiselle, ei tosiaankaan standardille kaverille. Pätkä kun olen on ajoasento makaava ja kun ei saa ajaa ilman sakkoja riitävän vauhdikkaasti, sitä kaipaa alle 100km/h köröttelyyn joskus pitkillä >1000km etapeilla pystympääkin ajoasentoa mutta kohtuus siinäkin. Panit, customit ja muut jääköön muiden ajettavaksi.
Eikhän toi custom sana tule jo siitä että hd:t ja vastaavat oli niin pelkistettyjä ja vaillinaisia tehtaalta lähtiessään että niitä piti customoida. Toisaalta loputkin ajo-ominaisuudet piti pilata tekemällä pitkiä keulia.
Mutta nyt kun tekniikka on kehittyny ja harrastuskunta "customeiden osalta" on osin ukkoontumassa, sporttipyöriä customoidaan. Ja aika siistejä modeja on näkynyt böördistäkin. Kuten suomalaisen ervan.net:in fightertyylinen ratkasu. Hitto kun sais tehtyä samaan tapaan orggisrungon päälle leveän ja ohuen katteen. Tuntuis ainakin että toi ankanpyrstöratkasu kestäis pienen modauksen...
Unohtu linkki ruotsalaisesta jalkatappien siirtosarjasta...
http://www.raask.se/fh35.jpg - Anonyymi
sulle ei sovi mikään pyörä osta itelles kolmi pyöräinen polkopyörä.hah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulle ei sovi mikään pyörä osta itelles kolmi pyöräinen polkopyörä.hah
Ja lähes 17 vuotta suunnittelit tätä nerokasta vastaustasi? Varmaan yli kymmenen vuotta siitä meni oikeinkirjoituksen tarkistamiseen.
- kawa 44
Tein itse 1100 zzr kawaan alumiinikolmion ,ostin käytetyt raiserit ja ostin uuden vakiotangon. ajoasento nyt täydellinen,hinnaksi tuli n. 65e. lisäksi tankoa voi säätää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643