Kelpaisinko kellekkää?

Ahdistunu

Olen 13v tyttö ja todella huono itsetunto kaikilla muilla on poikaystävä paitsi minulla haluaisin:( mutta siis kelpaisinko kenellekään päältä vaaleat ja alhaalta hieman tummemmat hiukset ei kovin hyvä iho kun kysyin eräältä "suositulta" un niin hän sanoi "6" harrastan jalkapalloa vähän liikaa painoa. luonteelta välillä hieman hankala ja nauru sekä ääni kuulostaa oudolta muuten kai ihan mukava ja ok seuraa ujo jos ei ketään parhaista kavereista lähellä ok koulussa ka jaksotodistuksessa oli 9,5 mutta tulee laskemaan valtavasti varmaan alle 8 asun Hki vihaan äidinkieltä musiikkia ja opoa pidän köksästä matikasta ja liikasta?

9

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahdistunu

      Ainii ja oon 162cm ja 52kg

    • Miten onnistuit vihaa opoa?

    • Kuulostat ihan hyvältä.

    • Vihaan futista nii ei kelpaa :)

    • Ysiluokkalainen

      Älä esitä tällaisia kysymyksiä anonyymissä kedkustelussa. Täällä ei ole mitään takuuta siitä, että joku on tosissaan eikä vain halua pilata päivääsi.
      Sitä paitsi, olettaen jonkun oleva tosissaan, täällä voi silti arvioida sinut vain antamiesi tietojen mukaan - ja kirjoitit olevasi hankala ja kuulostavaan oudolta.
      Ymmärrän hyvin, että kaipaat hyväksyntää. Tämä ei kuitenkaan ole sille oikea paikka.

      • Toinenysiluokkalainen

        Otan tähän kantaa.


    • kolmetoistatäälläki

      Oot vasta 13 ni ei sulla mitään hätää pitäis olla, etkä kuvailus perusteella mitenkään pahalta kuulosta, eikä sitä painoa todellakaan liian paljoa ole. Ittelle tuntuu hassulta ees ajatella seurustelemista ku tunnen olevani liian nuori, mutta kyllä minulle ainakin kelpaisit :)

    • täältä_vain

      kyllä sinä kelpaat , vaikutat ihanalta :)

    • eivieläaika

      Ei sun kannata pitää huonoa itsetuntoa, vaikkei sulla olekaan poika'ystävää'. Päinvastoin nuo joilla on 'poikaystävä' ovat aika typeryksiä. Sitten kun olet täysi-ikäinen, niin voit vakavammin ajatella asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe