Olen 13v tyttö ja todella huono itsetunto kaikilla muilla on poikaystävä paitsi minulla haluaisin:( mutta siis kelpaisinko kenellekään päältä vaaleat ja alhaalta hieman tummemmat hiukset ei kovin hyvä iho kun kysyin eräältä "suositulta" un niin hän sanoi "6" harrastan jalkapalloa vähän liikaa painoa. luonteelta välillä hieman hankala ja nauru sekä ääni kuulostaa oudolta muuten kai ihan mukava ja ok seuraa ujo jos ei ketään parhaista kavereista lähellä ok koulussa ka jaksotodistuksessa oli 9,5 mutta tulee laskemaan valtavasti varmaan alle 8 asun Hki vihaan äidinkieltä musiikkia ja opoa pidän köksästä matikasta ja liikasta?
Kelpaisinko kellekkää?
9
310
Vastaukset
- Ahdistunu
Ainii ja oon 162cm ja 52kg
Miten onnistuit vihaa opoa?
Kuulostat ihan hyvältä.
Vihaan futista nii ei kelpaa :)
- Ysiluokkalainen
Älä esitä tällaisia kysymyksiä anonyymissä kedkustelussa. Täällä ei ole mitään takuuta siitä, että joku on tosissaan eikä vain halua pilata päivääsi.
Sitä paitsi, olettaen jonkun oleva tosissaan, täällä voi silti arvioida sinut vain antamiesi tietojen mukaan - ja kirjoitit olevasi hankala ja kuulostavaan oudolta.
Ymmärrän hyvin, että kaipaat hyväksyntää. Tämä ei kuitenkaan ole sille oikea paikka.- Toinenysiluokkalainen
Otan tähän kantaa.
- kolmetoistatäälläki
Oot vasta 13 ni ei sulla mitään hätää pitäis olla, etkä kuvailus perusteella mitenkään pahalta kuulosta, eikä sitä painoa todellakaan liian paljoa ole. Ittelle tuntuu hassulta ees ajatella seurustelemista ku tunnen olevani liian nuori, mutta kyllä minulle ainakin kelpaisit :)
- täältä_vain
kyllä sinä kelpaat , vaikutat ihanalta :)
- eivieläaika
Ei sun kannata pitää huonoa itsetuntoa, vaikkei sulla olekaan poika'ystävää'. Päinvastoin nuo joilla on 'poikaystävä' ovat aika typeryksiä. Sitten kun olet täysi-ikäinen, niin voit vakavammin ajatella asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915