miten voi olla mahdollista,että Anders Pärsson siis Anja Pärssonin iskä on merkinnyt ton toisen laskun radan,siis MM-kisoissa!Kertakaikkiaan uskomatonta!
Pärssonien
5
364
Vastaukset
- swe
niin kuulu mennäkin, kulta ruotsiin kyllä ne on sen ansainnut.
- muuta Ruotsiin
Et ansaitse Suomen kansalaisuutta ja olet häpeäksi Suomelle
- gregory23
muuta Ruotsiin kirjoitti:
Et ansaitse Suomen kansalaisuutta ja olet häpeäksi Suomelle
itsekin epäisänmaallinen..
mun kuva suomalaisista yleensä on:
imee viinaa kuin sieni,kyräileviä,pitää käyttäy-
tyä massan mukaan..
suomalaiset on myös hyvin rasistisia..
oikeusjärjestelmä on ihan hanurista,ulkopoli-
tiikka - oliskin olemassa?!
suomen mediakin on valheellista ja tekopyhää.
suomi,maana,on hyvin kaunis ja pidän sen luon-
nosta.
en halua kuitenkaan yleistää,mutta tällainen kuva
minulle on piirtynyt suomalaisuudesta ja suomesta - unto
gregory23 kirjoitti:
itsekin epäisänmaallinen..
mun kuva suomalaisista yleensä on:
imee viinaa kuin sieni,kyräileviä,pitää käyttäy-
tyä massan mukaan..
suomalaiset on myös hyvin rasistisia..
oikeusjärjestelmä on ihan hanurista,ulkopoli-
tiikka - oliskin olemassa?!
suomen mediakin on valheellista ja tekopyhää.
suomi,maana,on hyvin kaunis ja pidän sen luon-
nosta.
en halua kuitenkaan yleistää,mutta tällainen kuva
minulle on piirtynyt suomalaisuudesta ja suomestatäällä oot ? voi mennä ihan vapaasti sinne rajan taakse...
- selvää
ennen kuin tulet tänne möykkäämään.Ärsyttää eniten ihmiset jotka puhuu asioista joista eivät mitään tiedä.anja pärssonin isä on sen valmentaja samoin kuin esim. kalle palanderin isä kallen valmentaja joka myös on merkinnyt ratoja.Poutiaisen valmentaja merkitsi ensimmäisen laskun radan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230