Nintendo Switch - Pelikonsoli Super Mario Odyssey

Tomppa922

Onko porukka pelannut uusinta Mariota? Tekisi mieli ostaa peli mutta en omista konsolia. Oliskohan kannattavaa ostaa vaan konsoli vaan tuon pelin takia? Tietty varmaan löytyy jotain muitakin pelejä jotai vois siihen ostaa.

Tossa olis ainaki tuo Switch Odyssey combo halvalla.

https://www.gamehouse.fi/?sivu=productDesc&id=15812

4

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nintendogirl

Minulla on switch ja siinä on pelit mario kart ja odyssey. Minusta mario kart on enemmänkin ”partypeli” eli ei tarvitse tehdä mitään ”tehtäviä” vaan saa rauhassa ajella esim netissä muita ihmisiä vastaan. Odyssey taas on enemmän seikkailupeli kuten edeltäjä 3D-Mario seikkailut. Olen itse pelannut esim. Super mario galaxyn 1 ja 2 osaa ja ne ovat olleet todella hyviä. Tosin niissä on ollut jotain ongelmia esim kuvakulmat jne. mutta onneksi tuo asia korjattiin odysseyssa. Olen pelannut peliä vasta päivän, mutta on todella hyvä ja koukuttava! Eli siis jos tykkäät nintendon muustakin tuotannosta niin voisit ostaa sen. Jos se kuitenkin jää vain siihen yhteen peliin, en ole varma kannattaako ostaa vain sen takia, mutta uusia pelejä tulee kokoaika. Mukavia pelihetkiä!

• SuperMarioOdysseyPlayer

KANNATTAA! Switch on mahtava! Voin suositella sitä 3 ystävänikin puolesta. Splatoon 2 on todella mahtava! Odyssey on paras Mario peli ikinä mielestäni. The Legend of Zelda: Breath of the Wild, on jännittävä ja myös kaunis, se sai myös vuoden peli 2017 palkinnon.

Joten, OSTA SE TODELLAKIN, jos mieli tekee!

• Anonyymi

Pieni pettymys ollut tuo odyssey. En ole sitä vielä loppuun pelannut. Jotain peliaikaa yritetty pitkittää "power moon" esineitä keräämällä.

• Anonyymi

Nintendossa muutenkin ärsyttää se ettei niitä pelejä voi julkaista muilla konsoleilla ja pc:llä. Eikä oikein muuta keksitä kuin mariot ja zeldat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1655
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1432
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      83
      1268
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      806
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      708
    Aihe