Onko porukka pelannut uusinta Mariota? Tekisi mieli ostaa peli mutta en omista konsolia. Oliskohan kannattavaa ostaa vaan konsoli vaan tuon pelin takia? Tietty varmaan löytyy jotain muitakin pelejä jotai vois siihen ostaa.
Tossa olis ainaki tuo Switch Odyssey combo halvalla.
https://www.gamehouse.fi/?sivu=productDesc&id=15812
Nintendo Switch - Pelikonsoli Super Mario Odyssey
4
669
Vastaukset
- nintendogirl
Minulla on switch ja siinä on pelit mario kart ja odyssey. Minusta mario kart on enemmänkin ”partypeli” eli ei tarvitse tehdä mitään ”tehtäviä” vaan saa rauhassa ajella esim netissä muita ihmisiä vastaan. Odyssey taas on enemmän seikkailupeli kuten edeltäjä 3D-Mario seikkailut. Olen itse pelannut esim. Super mario galaxyn 1 ja 2 osaa ja ne ovat olleet todella hyviä. Tosin niissä on ollut jotain ongelmia esim kuvakulmat jne. mutta onneksi tuo asia korjattiin odysseyssa. Olen pelannut peliä vasta päivän, mutta on todella hyvä ja koukuttava! Eli siis jos tykkäät nintendon muustakin tuotannosta niin voisit ostaa sen. Jos se kuitenkin jää vain siihen yhteen peliin, en ole varma kannattaako ostaa vain sen takia, mutta uusia pelejä tulee kokoaika. Mukavia pelihetkiä!
- SuperMarioOdysseyPlayer
KANNATTAA! Switch on mahtava! Voin suositella sitä 3 ystävänikin puolesta. Splatoon 2 on todella mahtava! Odyssey on paras Mario peli ikinä mielestäni. The Legend of Zelda: Breath of the Wild, on jännittävä ja myös kaunis, se sai myös vuoden peli 2017 palkinnon.
Joten, OSTA SE TODELLAKIN, jos mieli tekee! - Anonyymi
Pieni pettymys ollut tuo odyssey. En ole sitä vielä loppuun pelannut. Jotain peliaikaa yritetty pitkittää "power moon" esineitä keräämällä.
- Anonyymi
Nintendossa muutenkin ärsyttää se ettei niitä pelejä voi julkaista muilla konsoleilla ja pc:llä. Eikä oikein muuta keksitä kuin mariot ja zeldat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain31811942Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15311084Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2526407Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2275229Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1683684- 1743558
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin502533Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292000Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov121844Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171735