Onko kellään kokemusta onko noista höyrypesureista mihinkään esim pesuhuoneiden/kaakeleiden pesussa? Entä tekstiilien? Jos on mikä on hyvä merkki?
Vastaukset 3
- Kärcherseon
Höyrypesuri irrottaa lian alustasta yleensä hyvin. Nimenomaan pinttyneen lian poistoon kovilta kuumuutta sietäviltä pinnoilta.
Viemärit. Kylppärinurkat, lattiat. Kivilattiat-ilman pesuaineita. Hanantyvet. Keittiöaltaat, Vessanpytynreunan aluset. Myös vesisäiliön putsaus, jne, yksittäiset tosilikaiset kaakelisaumat, jne- mutta pinnan tulee aina kestää kuumaa höyryä. saunanlauteisiin olen kentällä koklannut. Ei hyvä- seuraavan kerran perinteisesti pestessä se höyryn puunsyihin painama lika nousee pintaan. Ei siis puulle.
Periaate, minne voi hieman kaataa kiehuvaa vettä sensijaan, niin sille pinnalle-
Ei pehmeiden huonekalujen putsaukseen.- 878878787
Ok hyvä, Kiitos tästä vastauksesta.
- Anonyymi
Höyrypesurien heikko kohta: korkin tiiviste.
Se hajoaa HERKÄSTI, ja moni laitteen myyjä ei myy erikseen uutta tiivistettä hajonneen tilalle. Hmmm.... kuulostaan ns. suunnitellulta vanhenemiselta.
Ja lapsiturvallinen kierrekorkki vielä pahentaa ongelmaa, eli tekee tiivisteen rikkoutumisesta vielä todennäköisempää.
Halpoja pesureita myyvät Hong Kong ja Biltema - kumpaankaan ei tällä hetkellä ole saatavissa kannen tiivistettä lisävarusteena / varaosana.
Kärcheriin ilmeisesti on tarjolla varaosia, mutta hintaakin on huomattavasti enemmän. Lisäkysymys: koskeeko tuo "varaosia on saatavana" myös malliston halvimpia malleja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479