Ei ketään täällä kiinnostais alkaa roolaamaan mun kanssa? Ainoot kriteerit on ne, että tekstiä tulisi enemmän kuin rivi ja teksti on ymmärrettävää. Mullakin on nyt ollut ropettamisesta vähän taukoa, joten en vaadi muiltakaan mitään täydellistä tekstiä..
Oon tosiaan 15-vuotiais ja oikeinkirjoitus sujuu yleensä hyvin. Paritus olisi hetero ja ite tykkään roolata eniten naisella. Voidaan ottaa joku elokuvaan/sarjaan perustuva juoni tai pelata vaikka valmiilla hahmoilla tai kehitellä jotain omaa!
Mieluiten roolattaisiin kik, ig tai sähköposti, mutta voi muutakin ehdottaa.
Ropeseuraa!!
bettycc
2
182
Vastaukset
- NuoriRopetusKaveri
No mä oon tosi nuori ja ropetan yleensä eläin aiheisii ropei et juu. Oon tyttö mut voin ropettaa myös pojilla. En oo sit koskaan ropettanu ihmis ropee et oon ain jotain eläin ropee pelannu mut jos viel rope seuraa haluisit nii kyl mä varmaan voin ropettaa.
- bettycc
Onks sul kik/ig ni vois puhuu siel enemmä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400