Työkaveri mielessä

KerranTäälläEletään

Olen ollut ihastunut työkaveriini monta vuotta. Jotain kiinnostusta olen huomannut myös hänen puoleltaan. Nyt vaihdan työpaikkaa ja mietin, että uskaltaisikohan sitten viimein pyytää häntä kahville, syömään tms. Voisin saada hänestä ainakin kaverin, ystävän, jos ei muuta. Rohkaisua tai kokemuksia muilta?

10

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätämieltäolen

      Todellakin! Sullahan ei ole mitään menetettävää, ainoastaan voitettavaa :) Nihkeintähän näissä työpaikkakohtaamisissa on se, että mahdollisten pakkien jälkeen pitää toinen edelleen kohdata päivittäin, eikä voi vain itekseen vajota maan alle.

      Voin melko varmuudella sanoa, että tulet kyllä jossain vaiheessa katumaan, jos et nyt tee mitään asian eteen.

      • Sukra01

        Samaa mieltä eli anna mennä vaan! :)


    • etseentinennauraa

      jos se on naimisissa akkasa ja pentujesa kaa .sanosin.unoha.oot huono jos varattua haluat.tai ota saat pesuiee mukaas.mut elätä ja kouluta ne 20v.tee ruokaa pese pyykit sairastelut.se entinen nauraa et kitalaki näkyy.onnee.

      • Borss

        Taidat olla se löylykauhajonne?


    • NoRobot

      Ehdottomasti pyydät häntä kahville!

      Mulle on itselle käynyt hieman samalla tavalla. Työpaikalla oli henkilö, johon olisin halunnut tutustua hieman paremmin, tosin ihan vaan kaveripohjalta. En kuitenkaan tehnyt asian eteen mitään, kunnes hän kysyi minua Facebook-kaverikseen, kun oli vaihtamassa työpaikkaa. Siitä se sitten lähti, meidän ystävyys.

      Siispä neuvoni on, että pyydä tätä henkilöä kahville tms. Huomaat kyllä, onko hän kiinnostunut sinusta kaverina tai muulla tavoin. Onnea matkaan! :)

    • 2080

      Oltiin vuosia työkavereita kihlattuni kanssa, eikä mieleenikään ollut koskaan tullut että voisin ihastua naiseen.
      Niin siinä kuitenkin vain kävi että lähennyttiin työkavereista rakastavaisiksi ja nyt ollaankin saman katon alla asuttu muutama onnellinen vuosi :)
      Että ole rohkea niin ei myöhemmin kaduta!

      • OnneeTeille

        Oih, ihana tarina <3 Tuliko toisellekin osapuolelle puskista naiseen ihastuminen? Vai pokasko hän sinut? :)


      • 2080
        OnneeTeille kirjoitti:

        Oih, ihana tarina <3 Tuliko toisellekin osapuolelle puskista naiseen ihastuminen? Vai pokasko hän sinut? :)

        Hän on aina ollut kiinnostunut pelkästään naisista. Eikä hän mua osannut edes potentiaalisena kumppanina ajatella kun olin kuitenkin naimisissa ja perheellinen.

        Näin jälkikäteen ajatellen, olen ollut häneen ihastunut mutta en ole edes tajunnut asiaa, ja sillä kai se ystävyys roihahti rakkaudeksi yllättäen.. Kun molemmilla on ollut toista kohtaan tunteita joille ei vaan ole annettu lupaa.

        Mutta sitten kun tutustuttiin ns. siviilissäkin, niin ei siinä montaa päivää mennyt kun tiesi että tässä on ihminen kenestä en halua luopua.

        Kun itelle on käynyt näin onnellisesti niin haluan aina rohkaista muitakin että uskaltaa kysyä vaikka sitten edes kahville, ei voi tietää miten käy mutta ainakin on yrittänyt! :)


      • ihastunuttyökamuun

        Aaawww <3 <3
        Ihanaa!!!
        Itse olen ollut monta vuotta umpi-ihastunut työkaveriini, mutta varonut aina näyttmästä sitä. Hän kun luulee mua umpi heteroksi. Välillä on ihan kauheaa olla hänen kanssaan samassa tilassa, kun ei saa silmiään irti hänestä. Hän on niin ihana.


      • Hunder

        Oisko aika tehdä jotain jos toinen luulee sua umpi heteroksi? ;)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe