Minkähänlainen näyttis olis sopiva seuraavanlaiseen kokonaisuuteen:
Emolevy: Epox 8K9AI VIA KT400 SOCKET A
Prossu: AMD ATHLON XP 2400 TB 2.0 GHZ
Muisti: 768MB DDR 333 PC 2700
Kone on lähinnä pelikäyttöön tarkoitettu
Uutta näyttistä ostamassa
6
616
Vastaukset
- Olkis
Jos rahasta ei ole puutetta niin x800 tietenkin ja x700 sitten hieman halvemmalla (saatavuus on sitten niin ja näin tuon x700 kanssa).
On täysin riittävä näytönojain ja hyvä hinta/laatusuhde.
Toinen vaihtoehto Nvidian 6600GT sarja.Siis meinasin revetä,ku joku ehdotti x800,,xD,siis vaatii vähintään 2800 prossun,mutta ite suosittelisin tuohon 6600GT 128mb,ja hintalaatu suhde kuulemma hyvä
- Nimetön
axtionman kirjoitti:
Siis meinasin revetä,ku joku ehdotti x800,,xD,siis vaatii vähintään 2800 prossun,mutta ite suosittelisin tuohon 6600GT 128mb,ja hintalaatu suhde kuulemma hyvä
Olen myös itse ajatellut tuota 6600 GT:tä. ko näyttistä valmistaa moni eri valmistaja. Siispä kysynkin onko valmistajien välillä eroja? Jos on niin minkälaisia?
Nimetön kirjoitti:
Olen myös itse ajatellut tuota 6600 GT:tä. ko näyttistä valmistaa moni eri valmistaja. Siispä kysynkin onko valmistajien välillä eroja? Jos on niin minkälaisia?
siis kannattaa katella missä on eniten vääntöä...ja mee vaikka valmistajan sivuille ja vertaa mikä on kaikkista tykein 6600GT..
Nimetön kirjoitti:
Niissä suuria korttikohtaisia teho-eroja yleensä samanmallisissa näytönohjaimissa ole.Tossa oso jossa voit käydä hintoja vertailemassa:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/esittelyt/naytonohjain.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1174543BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003767- 2083065
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772892Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602757- 961492
- 601276
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2401111MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1211020- 611016