Viittiskö joku nyt selvittää uskaltaako Alanyaan matkustaa? Pitääkö pelätä kriisiä, terrorismia yms. kun poikkeustilakin on julistettu? Mitä mieltä paikalliset, onko elämä erilaista?
Alanya turvallisuus
4
266
Vastaukset
- Rauhallista
Tervetuloa Alanyaan. Ei ole erilaista elämä vaikka on poikkeuslaki voimassa. Rauhallista menoa. Passia joutuu pitämään mukanaan mutta poikkeuslaki ei ole sama kuin poikkeustila. Voi matkustella ja harrastaa mitä haluaa. Tekemistä riittää.
- menevät-kotiinsa
Ei hyvänen aika. Kuka haluaa enää mennä tuonne?
Niin noh, turkkilaiset pizzamiehet. - Tärkeääääähuomioida
Pommiuhka on viime aikoina väistynyt vähän mutta kaikenlainen huijaaminen, petkuttaminen ja turistihinnoittelu on lisääntynyt. Paikallisille hinnat ovat aivan toiset ja kassaan ei lyödä tuotteita. Esimerkiksi apteekeissa on siirrytty laajalla rintamalla turistien huijaamiseen ylihinnoittelussa. Törkeää. Laittakoon tuotteisiinsa sellaiset hinnat suoraan jotka itseä tyydyttää. Älkää ostako mitään ilman yksilöityä kuittia. Vääristä veloituksista ilmianto zapitalle. Saavat opetella huijaamista ilman asiakkaita kun paikat pistetään määräajaksi kiinni.
- maksettumaksettu
Voi kun zapita ja poliisit on jo ajat sitten maksettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832