Geenitestit sairausgeenien tutkimiseen

riskigeeni

Tilaa geenitesti ja määritä syöpäriski ja satoja muita riskejä.

www.riskigeeni.net

4

705

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reper
    • reperper
    • Anonyymi

Varokaa tätä yritystä! Ei toimittanut edes testipakkausta 3 kuukauteen, vaikka lupaavat viikossa! Kärsivällisesti odotin ja vetosivat koronan aiheuttamaan viiveeseen (silloin kun vaivautuivat vastaamaan). Nyt olen useasti ja myös maksunvälittäjän kautta vaatinut rahoja takaisin. Siinäkin kuulema ”viivettä”. Täysi huijaus, älkää muut haksahtako!

• Anonyymi

Huijausta on! Oletko saanut rajohasi takaisin?
        Tilasin Dna- sekä mikrobiomitestit (yht. 350 €) 5 kk sitten. Sain mikrobiomi-näytteenottopurkin, jonka palautin. Vieläkään en ole saanut tuloksia.
        Yhteydenottolomakkeessa sanotaan toiminnan lakkaavan ja että rahat palautettaisiin.

Itse olen lähettänyt lukuisia viestejä sekä virallisen reklamaation, joka sivujensa mukaan käsitellään virallisessa kokouksessa. Lähetin ko. reklamaation myös kuluttajaneuvontaan, josta tuli vastaus:

Kyseessä on yksityinen elinkeinonharjoittaja, joka on ilmoittanut lopettavansa
        toimintansa. Jos yrityksellä ei ole rahaa eikä liiketoimintaa, ei
        Kuluttajaneuvonnan keinoin ole asiassa mitään tehtävissä.

Ainoa keino saada rahat takaisin, on vaatia niitä oikeusteitse yksityiseltä
        elinkeinonharjoittajalta. Sinun kannattaa siinä tapauksessa kääntyä asiassa
        juristin puoleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5248
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      144
      1549
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1250
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1054
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      177
      927
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      883
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe