Tilaa geenitesti ja määritä syöpäriski ja satoja muita riskejä.
www.riskigeeni.net
Geenitestit sairausgeenien tutkimiseen
4
716
Vastaukset
- reper
myös osoitteessa https://www.geenitesti.net
- reperper
- Anonyymi
Varokaa tätä yritystä! Ei toimittanut edes testipakkausta 3 kuukauteen, vaikka lupaavat viikossa! Kärsivällisesti odotin ja vetosivat koronan aiheuttamaan viiveeseen (silloin kun vaivautuivat vastaamaan). Nyt olen useasti ja myös maksunvälittäjän kautta vaatinut rahoja takaisin. Siinäkin kuulema ”viivettä”. Täysi huijaus, älkää muut haksahtako!
- Anonyymi
Huijausta on! Oletko saanut rajohasi takaisin?
Tilasin Dna- sekä mikrobiomitestit (yht. 350 €) 5 kk sitten. Sain mikrobiomi-näytteenottopurkin, jonka palautin. Vieläkään en ole saanut tuloksia.
Yhteydenottolomakkeessa sanotaan toiminnan lakkaavan ja että rahat palautettaisiin.
Itse olen lähettänyt lukuisia viestejä sekä virallisen reklamaation, joka sivujensa mukaan käsitellään virallisessa kokouksessa. Lähetin ko. reklamaation myös kuluttajaneuvontaan, josta tuli vastaus:
Kyseessä on yksityinen elinkeinonharjoittaja, joka on ilmoittanut lopettavansa
toimintansa. Jos yrityksellä ei ole rahaa eikä liiketoimintaa, ei
Kuluttajaneuvonnan keinoin ole asiassa mitään tehtävissä.
Ainoa keino saada rahat takaisin, on vaatia niitä oikeusteitse yksityiseltä
elinkeinonharjoittajalta. Sinun kannattaa siinä tapauksessa kääntyä asiassa
juristin puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422572Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423162241- 261970
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471606Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441386
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361106