Tilaa geenitesti ja määritä syöpäriski ja satoja muita riskejä.
www.riskigeeni.net
Geenitestit sairausgeenien tutkimiseen
4
705
Vastaukset
- reper
myös osoitteessa https://www.geenitesti.net
- reperper
- Anonyymi
Varokaa tätä yritystä! Ei toimittanut edes testipakkausta 3 kuukauteen, vaikka lupaavat viikossa! Kärsivällisesti odotin ja vetosivat koronan aiheuttamaan viiveeseen (silloin kun vaivautuivat vastaamaan). Nyt olen useasti ja myös maksunvälittäjän kautta vaatinut rahoja takaisin. Siinäkin kuulema ”viivettä”. Täysi huijaus, älkää muut haksahtako!
- Anonyymi
Huijausta on! Oletko saanut rajohasi takaisin?
Tilasin Dna- sekä mikrobiomitestit (yht. 350 €) 5 kk sitten. Sain mikrobiomi-näytteenottopurkin, jonka palautin. Vieläkään en ole saanut tuloksia.
Yhteydenottolomakkeessa sanotaan toiminnan lakkaavan ja että rahat palautettaisiin.
Itse olen lähettänyt lukuisia viestejä sekä virallisen reklamaation, joka sivujensa mukaan käsitellään virallisessa kokouksessa. Lähetin ko. reklamaation myös kuluttajaneuvontaan, josta tuli vastaus:
Kyseessä on yksityinen elinkeinonharjoittaja, joka on ilmoittanut lopettavansa
toimintansa. Jos yrityksellä ei ole rahaa eikä liiketoimintaa, ei
Kuluttajaneuvonnan keinoin ole asiassa mitään tehtävissä.
Ainoa keino saada rahat takaisin, on vaatia niitä oikeusteitse yksityiseltä
elinkeinonharjoittajalta. Sinun kannattaa siinä tapauksessa kääntyä asiassa
juristin puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819