Tilaa geenitesti ja määritä syöpäriski ja satoja muita riskejä.
www.riskigeeni.net
Geenitestit sairausgeenien tutkimiseen
4
771
Vastaukset
- reper
myös osoitteessa https://www.geenitesti.net
- reperper
- Anonyymi
Varokaa tätä yritystä! Ei toimittanut edes testipakkausta 3 kuukauteen, vaikka lupaavat viikossa! Kärsivällisesti odotin ja vetosivat koronan aiheuttamaan viiveeseen (silloin kun vaivautuivat vastaamaan). Nyt olen useasti ja myös maksunvälittäjän kautta vaatinut rahoja takaisin. Siinäkin kuulema ”viivettä”. Täysi huijaus, älkää muut haksahtako!
- Anonyymi
Huijausta on! Oletko saanut rajohasi takaisin?
Tilasin Dna- sekä mikrobiomitestit (yht. 350 €) 5 kk sitten. Sain mikrobiomi-näytteenottopurkin, jonka palautin. Vieläkään en ole saanut tuloksia.
Yhteydenottolomakkeessa sanotaan toiminnan lakkaavan ja että rahat palautettaisiin.
Itse olen lähettänyt lukuisia viestejä sekä virallisen reklamaation, joka sivujensa mukaan käsitellään virallisessa kokouksessa. Lähetin ko. reklamaation myös kuluttajaneuvontaan, josta tuli vastaus:
Kyseessä on yksityinen elinkeinonharjoittaja, joka on ilmoittanut lopettavansa
toimintansa. Jos yrityksellä ei ole rahaa eikä liiketoimintaa, ei
Kuluttajaneuvonnan keinoin ole asiassa mitään tehtävissä.
Ainoa keino saada rahat takaisin, on vaatia niitä oikeusteitse yksityiseltä
elinkeinonharjoittajalta. Sinun kannattaa siinä tapauksessa kääntyä asiassa
juristin puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041256Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76988- 59875
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34872Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753