Romahdus alkoi

vituttaa343

Kaikki kurssit pudonneet ja kullan hinta noussut. Sinne meni minun ja monien muiden rahat, koskaan niitä ei enää saa takaisin.

8

590

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E220_CDI

Cramoa ja Cityconia lisätty alennusmyynnistä. Nyt lähes all-in (alle 1% salkun arvosta kassassa).

Maksoin tämän päivän kaupoista kohtuulliseksi arvioimani hinnan, mutta jos ensi viikolla on vielä isompi ale, toivotan onnea vielä minuakin paremman diilin tehneille!

• kohtarommaa

Osakkeissa on se hyvä puoli, että ne harvemmin menettävät kokonaan arvoaan. Jos firmassa ei ole vikaa, omansa saa yleensä ennemmin tai myöhemmin pois, jos ei ole ihan sikahintaan ostanut. Osinkojakin tulee odotellessa.

Warrantteja ja muita vedonlyöntituotteita en suosittele. Niissä pitäisi tietää osakemarkkinoiden suunta lyhyellä tähtäimellä, mikä uskoakseni on mahdotonta. Pidemmällä tähtäimellä sen sijaan voi sanoa, että kurssit ovat nyt korkealla ja ne tulevat ennemmin tai myöhemmin alas.

• köytymässä

OP -kiinaa myöten kurssit romahtelee ,saas nähä lähtevätkö nousuun ja koska ?

• yhtiötönsalkku

Mulla on salkussa pelkkää kryptoa, esim. LiteCoin on noussut 18% viimeisen vrk:n aikana. Bitcoin ottaa tilapäistä takapakkia. Huomenna pitäisi Chikagossa alkaa bitcoin-futuurien markkina, jännä nähdä tuleeko vaikutuksia hintaan.

• Kerrankinonnistuin

Möin osakkeeni vähän aikaa sitten, melkein huipulla. Olen helvetin tyytyväinen! Rahat norjalaiselle tilille, jossa paras korko.

• Omakas

No enpä vielä juhlisi, maailman pörssit kuitenkin jatkavat nousussa. Helsinki on kyllä alamaissa, että jos sinulla oli Helsinki-rahastoa, niin onnittelut, toistaiseksi.
        Taitaa Helsingin alamäki pitkälti johtua Nokiasta?

• Bitcomania

Mikä ihmeen romahdus?
      Minulla on vain muutama lupaava osake joita en myy ainakaan vielä. Norjalaisen maksimitalletus on vain satatonnia, joten ei siitä isompaa iloa ole. Emännän kanssa molemmilla täypotti siellä.

Nyt alan myydä bitcoinit pois kuleksimasta. Hommasin niitä ihan kokeeksi viitisen vuotta sitten ja huomasin että niiden arvo on sentään "jonkunverran" noussut vaikka osinkoja ei olekaan tuottanut.
      Olisi vaan pitänyt hommata niitä vaikka 10-kertainen määrä kun olivat silloin naurettavan halpoja.

• norjankruunuja

Norwegianissa raja noin 200 tonnia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      135
      1985
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      233
      924
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      149
      900
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      863
    5. 64
      851
    6. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      37
      827
    7. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      105
      798
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      757
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      65
      671
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      571
    Aihe