Aivan loistavaa !!!
Poutiainen voitti hopeaa !!!
17
4652
Vastaukset
- jdjdjddd
nojoo, hopea on hävitty kulta...
- yxx
...tu!Kyllä on hieno saavutus!
- onnellinen
pitäähän sitä riemuita pienemmästäkin voitosta...
ei kaikki tartte olla kultaa kunhan on ylpee ittestään ja tyytyväinen suoritukseen.
- hgkgkasf
kyl ne muut sijat on hävittyjä! Mut onneks ruotsi voitti !!!!!!!!!!!!!!!!!
- Minä
Hopea mitalin voi laittaa suoraan roskiin, ihan turha metallin pala...
- VOITTAJA!
Turpa kiinni natsi. Laita pussi päähän ja häpeä. Ehkä sinäkin joskus opit kannattaan voittajia etkä aina luusereita. Mutta niin kauan ku kannatat luusereita oot itekkin luuseri.
- Swedupelle
Viuhhhh... lähellä oli että kulta olis menny vika maahan.. mut onneks meidän tyttö näytti missä se kaappi seisoo.... Bra ...du är best ANJA
- hasaaa
jkooooooooooooo
- Anja
Ei huono saavutus, jäi kuitenkin parantamisen varaa.
- niin kuule
sis aivan loistava suoritus..
alppihiihtohistoriaa... ;) - minä
siis mä oon sitä mieltä et kannatan aina suomee oli se sit kuin hyvä/huono tahansa. ja mitä poutiainen teki, ni se oli must tosi hieno juttu! anja oli vähän parempi mut ei toiseks tuleminen mikään luuseriteko oo! onnea tanjalle ihan älyttömästi!!!
- Hieno juttu
Minusta oli todella mahtavaa, että Tanja Poutiainen sai sen HOPEAMITALLIN !!!
Ja mielestäni tää ainainen vinkuminen siitä suomi ruotsi asettelusta on niin alhaista ja lapsellista kiihkoomista etten sitä edes alistu kommentoimaan..
Olisihan se ollut vielä mahtavampi jos, Tanja olisi voittanut sen KULTAMITALLIN, mutta sen vei Anja Persson tällä kertaa, onhan se kiva että se meni rakkaasen naapuriin,ehkä suomeen esikerralla.
HYVÄ TANJA P, olemme todella ylpeitä sinusta ja jatka samaan tahtiin, ja grattis Anja Persson.
HYVÄ POHJOISMAAT !!!
toivoo Ruotsissa syntynyt, suomessa asuva !!- Hattu
Et tiedoks sulle et se on Anja Pärsson eikä Persson...
- suomalainen
Iloitkaa nyt näistä mitaleista, joita Suomelle kerrankin tulee, älkääkä valittako joka pikkuasiasta, esim. siitä että mitalin väri ei ollut se kaikkein kirkkain.
Tällä kertaa Anja Pärson [kirjoitetaanko se noin?] vei voiton, mutta Anja on itsekin sanonut että jonakin päivänä Tanja korjaa potin. Se ei osunut nyt, mutta jonakin päivänä...
Kannustakaa suomalaiset urheilijoitanne, he tekevät raakaa työtä mitaliensa hyväksi, ja vaikka mitaleita ei tulisikaan, he ansaitsevat tunnustusta. Jos hopea ei kelpaa, menkää itse hakemaan se kultainen killutin omilla ansioillanne. Hävetkää! >:|
- asiantuntija nro1
Poutiaisen maailman cupin voittajana ois pitänyt klaarata homma, mutta ei! Pää ei kestäny. Ei ole Poutiaisesta arvokisoissa voittajaks. Hyvä Anja!
- Xep
lienetkään???
Tanjahan veti ns. kakkoslajissaan upeasti tokaksi!!
Ei Tanja oo suurpuikassa tietääkseni voittanut
yhtään maailman cuppia!!!???!!!! - harrastusurheilija
Xep kirjoitti:
lienetkään???
Tanjahan veti ns. kakkoslajissaan upeasti tokaksi!!
Ei Tanja oo suurpuikassa tietääkseni voittanut
yhtään maailman cuppia!!!???!!!!teitä on aina, kun puhutaan urheilusta ootteko ite edes suksilla koskaan olleet tiedän kokemuksesta että se vaatii vuosien työn onnistuakseen joten olkaa te penkkiurheilijat tyytyväisiä että suomeen edes mitalia tuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220