Hammaslääkäriksi thaikuissa?

nopeastivaluuttaa

Moi tyttö on nyt siinä iässä, että pitäisi valita mitä tekee loppuelämänsä. Yliopistoon pääsi suoraan lukion päästötodistuksella. Haluaisin että lukisi hammaslääkäriksi, jotta voisin olla tyytyväinen lapseni tulotasoon ja onnellinen muutenkin. Se, että hymyilen koko ajan johtuu nykyisestä lääkityksestäni. No enivei.

Asiaan. Vaimoni suvulla on rahakasta ravintola toimintaa VAIMONI ON HAMMASLÄÄKÄRI JA HÄNELLÄ ON OMA VASTAANOTTO, JOSTA SAA MYÖS ILTA AIKOJA ( KONDOMI PAKKO)

Itselläni on yhteyksiä paikallisiin prosentti jengeihin ja moottoripyörä. Siksi kysynkin: Voisiko tutkinnon saada suoritettua laittamalla dekaanin tilille muutaman miljoonan Thaimaan euroja tai uhkailemalla dekaanin omaisia?
Tyttömme tulee isäänsä eikä tutkintoa ole mahdollsta suorittaa normaalisti lukemalla. En halua, että tyttöämme kutsutaan köyhäksi tai vähä varaiseksi, niin kuin minua Suomessa. MITÄ TEEMME? Auttakaa onnelliset ja isotuloiset palstan aktiivit.

Pillunmyynti ei tule kysymykseen, ainakaan vielä, koska emme tiedä onko tyttömme tyttö vai poika.

5

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PippelisPuppelisPattis

      No se on Puppe tässä rakrak makmaak kaikille Teille lukuisille Pattayan rakkaille.

      Tiedättekö miksi Teidän lahkolaisten puheenjohtaja Pääsmurffi, joka ryhtyi ylionnelliseksi vuonna 2010 ja on nyttemmin nääs taas vakiintunut ja joka eilen oli kalasavustaja, sekä Thaimaan talouden asiantuntija, ei tämän kaltaisiin aloituksiin sanaakaan lausu vaikka täyspilkunnussija onkin ?

      Kerron, no siksi koska hän on aloittaja.

      Olen määrännyt hänet ajattelemaan minua ja hän tuota määräystäni on noudattanut kunnioitettavalla aktiivisuudella, joten tässä kohtaa suuri kiitos minulta, olen onnistunut psyykkaamaan hänet paremmin näin etänä ilman hypnotisointia.

      Aiheet kuitenkin on jokseenkin kuivia ja pyörien saman kaavan mukaan, joten määrään tässä uusia aiheita:

      Prosenttijenggiaihetta tulee hieman syventää ja laajentaa syystä että Maija kuuluu tuohon ryhmään saatuaan ainakin kaksi pahoinpitelytuomiota.

      Tatuointiasia on syytä myös käydä tarkemmin lävitse koska valtaosalla baarityöläisistä on tatska, eikä heitto haarukalla veturinkuvaa ja meidän ryhmän palvelu ole vielä riittävää.

      Suosittelen juutuupista tutustumaan aiheeseen Rock a billy ja laajentamaan juttua kellohameisiin, joita usein meidän yhdessä ravintolassa näkee.

      MUTTA...........

      Missä ja miten tämän Pattayan pääpomon voisi tavata livenä, eikä vain anonyyminä örveltäjänä ???????????

      Hänet voi bongata Pattayan rantakadulta aamukävelyllä ja hänet tunnistaa umpikypärästä jonka päälle hän on asentanut sinitarralla kameran.

      Tuota kameraa hän käytti nenänkarvakartoitusmatkallaan Chiang Maissa valokuvaten vasemmalla hieman kauempana olevan oranssin värisen avovuokrakypärän, joita hän ei ole koskaan nähnyt missään.

      • Tästä ei oikeastaan enää puutu kuin se, että kuvittelet minun olevan sinä. Silloin vainoharhaisuutesi ja jakaantunut persoonallisuutesi on täydellistä.

        Nyt olen siis savustajakin. Kylläpäs minusta on moneksi.

        Jaa että sinun pitää seurata Chiang Main elämää minun laittamista valokuvista? Hieman outoa, koska pitäisihän sinun tehdä ihan livenäkin niitä havaintoja eikä minun valokuvista? En tosiaan itse bongaile kypärien värimaailmaa, mutta oranssit kypärät ovat kenties harvinaisin kypäräväri Thaimaassa, paitsi tietyömiesten potissa.

        Kellohameita näet vain silloin, kun kuvittelet olevasi thailady ja ihailet itseäsi peilistä. Kellohameita Chiang Main yhdessä baarissasi ja kolmekymmentä HD:tä parkissa paikassa josta ei saa kaljaa eikä ruokaa? Jep jep.

        En nähnyt yhtään HD:tä siellä tuolla viime vierailulla. Ei niitä näe Pattayallakaan, paitsi kun on jokin tapahtuma heillä. Se on hyvä, sillä niistä kadulle valuva öljy olisi ikävä juttu.

        Mutta muistahan transupelle lukea V8-Magazinesta taas pari mieltäsi kiihottavaa krominhohtoista nokkapyörä- tarinaa, mutta älä päristä Martan naaman edessä. Se on inhottavaa ja epähygieenistä, varsinkin arvaten kuinka harvoin peset hampaasi.

        Heitä matkakertomus. Tai voltti. Tai molemmat.

        Aamulenkillä ihailin, kuinka hyvä on nyt vedenlaatu Pattaya Beachillakin. Ei häpeä yhtään jonkin esim Krabin beachin rinnalla. Pieni lempeä tuuli ja ilma on raikas, eikä liian kuuma. High season edelleen odottaa alkamista. Kaupunki ja liikenne on todella rauhallinen. Vain kiinalais ja korealaisryhmät kansoittavat rantakatua.

        Aussit ja eurooppalaiset täyttelevät kantabaarejaan heti aamusta. Suomalaiset perhematkaajat on lisääntyneet hurjasti ihan parissakin vuodessa. Kaverin ravintolan (huom ruokaravintolan) suomalaisten asiakkaiden määrä on tuplaantunut kahtena talvena peräkkäin ja tästä tullee kolmas. Hyvä Suomi!

        Asu sinä (Suomesta käsin) siellä kehitysmaa- Thaimaassa, joksi sitä tykkäät kutsua. Minä asun täältä Pattayalta käsin täällä Thaimaassa, joka on mielestäni hieno ja kaunis maa, jossa huolehditaan omista, mutta myös toisista kykyjen mukaan.


      • PippelisPuppelisPattis
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Tästä ei oikeastaan enää puutu kuin se, että kuvittelet minun olevan sinä. Silloin vainoharhaisuutesi ja jakaantunut persoonallisuutesi on täydellistä.

        Nyt olen siis savustajakin. Kylläpäs minusta on moneksi.

        Jaa että sinun pitää seurata Chiang Main elämää minun laittamista valokuvista? Hieman outoa, koska pitäisihän sinun tehdä ihan livenäkin niitä havaintoja eikä minun valokuvista? En tosiaan itse bongaile kypärien värimaailmaa, mutta oranssit kypärät ovat kenties harvinaisin kypäräväri Thaimaassa, paitsi tietyömiesten potissa.

        Kellohameita näet vain silloin, kun kuvittelet olevasi thailady ja ihailet itseäsi peilistä. Kellohameita Chiang Main yhdessä baarissasi ja kolmekymmentä HD:tä parkissa paikassa josta ei saa kaljaa eikä ruokaa? Jep jep.

        En nähnyt yhtään HD:tä siellä tuolla viime vierailulla. Ei niitä näe Pattayallakaan, paitsi kun on jokin tapahtuma heillä. Se on hyvä, sillä niistä kadulle valuva öljy olisi ikävä juttu.

        Mutta muistahan transupelle lukea V8-Magazinesta taas pari mieltäsi kiihottavaa krominhohtoista nokkapyörä- tarinaa, mutta älä päristä Martan naaman edessä. Se on inhottavaa ja epähygieenistä, varsinkin arvaten kuinka harvoin peset hampaasi.

        Heitä matkakertomus. Tai voltti. Tai molemmat.

        Aamulenkillä ihailin, kuinka hyvä on nyt vedenlaatu Pattaya Beachillakin. Ei häpeä yhtään jonkin esim Krabin beachin rinnalla. Pieni lempeä tuuli ja ilma on raikas, eikä liian kuuma. High season edelleen odottaa alkamista. Kaupunki ja liikenne on todella rauhallinen. Vain kiinalais ja korealaisryhmät kansoittavat rantakatua.

        Aussit ja eurooppalaiset täyttelevät kantabaarejaan heti aamusta. Suomalaiset perhematkaajat on lisääntyneet hurjasti ihan parissakin vuodessa. Kaverin ravintolan (huom ruokaravintolan) suomalaisten asiakkaiden määrä on tuplaantunut kahtena talvena peräkkäin ja tästä tullee kolmas. Hyvä Suomi!

        Asu sinä (Suomesta käsin) siellä kehitysmaa- Thaimaassa, joksi sitä tykkäät kutsua. Minä asun täältä Pattayalta käsin täällä Thaimaassa, joka on mielestäni hieno ja kaunis maa, jossa huolehditaan omista, mutta myös toisista kykyjen mukaan.

        No tuommoisen pistit sitten sinisellä kun "veljesi" vastasi muutamaan mustalla.

        Odotellaan, kyllä nuo määräykseni vielä vaikuttaa tuleviin oireiluihisi.

        KYSYMYS JOHON ET VASTAA...............

        Miksi et ole ainuttakaan kertaa kommentoinut tuota Teidän viisaimman kirjoituksia, kuten tämän keskustelun aloitusta ?

        Tahdotko oikeasti Teitä Pattayalaisia edustavan tuollainen kirjoittelija ????


      • PippelisPullelisPattis
        PippelisPuppelisPattis kirjoitti:

        No tuommoisen pistit sitten sinisellä kun "veljesi" vastasi muutamaan mustalla.

        Odotellaan, kyllä nuo määräykseni vielä vaikuttaa tuleviin oireiluihisi.

        KYSYMYS JOHON ET VASTAA...............

        Miksi et ole ainuttakaan kertaa kommentoinut tuota Teidän viisaimman kirjoituksia, kuten tämän keskustelun aloitusta ?

        Tahdotko oikeasti Teitä Pattayalaisia edustavan tuollainen kirjoittelija ????

        Hauska heppunen todella olet, nyt olen väittänyt Thaimaata kehitysmaaksikin jo mielikuvituksessasi, mutta huomaatko.....
        Sulla aina mielessä kantabaarit koska sun elämäs Sburguna tuo kiinnostaa, mutta ketä nyt mahtaa kiinnostaa että Aussit ja eurooppalaiset täyttelevät baarejaan aamusta ? No sinua tietysti.

        Ohessa oranssi kypärä.

        http://www.sensitrac.com/orange-bike-helmet/orange-motorbike-helmet-safety-helmet-color-code-best-toddler-bike-helmet-orange-safety-helmet/

        Ootko jo Hoterssissa piipahtamassa ja miten tuo nääs taas vakiintuminen, kauanko olet ajatellut olla vakiintunut ennenkuin heivaat tyttösen taas entiseen kun on saanut maistaa sun tarjoamaa luxuselämää ?

        URPO.


      • PattayaNro1-
        PippelisPullelisPattis kirjoitti:

        Hauska heppunen todella olet, nyt olen väittänyt Thaimaata kehitysmaaksikin jo mielikuvituksessasi, mutta huomaatko.....
        Sulla aina mielessä kantabaarit koska sun elämäs Sburguna tuo kiinnostaa, mutta ketä nyt mahtaa kiinnostaa että Aussit ja eurooppalaiset täyttelevät baarejaan aamusta ? No sinua tietysti.

        Ohessa oranssi kypärä.

        http://www.sensitrac.com/orange-bike-helmet/orange-motorbike-helmet-safety-helmet-color-code-best-toddler-bike-helmet-orange-safety-helmet/

        Ootko jo Hoterssissa piipahtamassa ja miten tuo nääs taas vakiintuminen, kauanko olet ajatellut olla vakiintunut ennenkuin heivaat tyttösen taas entiseen kun on saanut maistaa sun tarjoamaa luxuselämää ?

        URPO.

        Juttelet varsin sujuvasti itsesi kanssa.
        Pattayalla pystytellään juuri ASEAN juhlallisuuksien telttoja sun muuta. Horisontti on täynnä sotalaivoja.
        Terveisiä Suomeen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe