josta on aikaa. Siinä oli englantilainen tai amerikkalainen hoikka kaunis naissisustaja miespuolisen assistentin kanssa, jonka kanssa hullutteli seikkaillessaan liikkeissä ja kirppiksillä. Molemmat olivat tummanruskeatukkaisia. Joissakin ohjelmissa sisustaja hääräsi pyöreän vauvavatsansa kanssa.
Sisustuksen värit olivat vaaleita ja raikkaita, ja käytettiin paljon kuviollisia, kauniita kankaita.
Pidin siitä sarjasta, ja harmittaa kun ei enää tule enkä muista nimiä. En löydä millään hakusanoilla googlesta.
MUISTATKO SISUSTUSOHJELMAN
SisustajaSissi
1
372
Vastaukset
- SisustajaSissi
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909