Päivä elämässä

Mitä olet tehnyt tänään, onko tapahtunut jotain merkittävää vai sitä tavallista elämää? Onko odotettavissa lähipäivinä jotain kiinnostavaa?

Olen itse flunssassa ja lepäillyt koko päivän. Aloin lukemaan Luke Hardingin kirjaa Edward Snowden - maailma halutuin mies. Ihan mielenkiintoiselta luettavalta vaikuttaa. Toisella silmällä seuraan myös snookerin Sanghai Mastersia, pelaamassa Higgins ja O'Sullivan.

126

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poden nuhaa. Tai flunssaa, mitä lie, kun en ole lääkäri ja diagnoosit siksi epävarmoja. Tallenteita katsomalla aika menee nopeasti, toivottavasti tukkoinen olokin

      • Ihan samat oireet, ihan hirveä nuha eikä henki oikein tahdo kulkea kunnolla. En edes lähtenyt lääkäriin, kun tiesin tätä olevan liikkellä. Työpaikallani joka toinen kröhii ja yskii. Ei mitään merkittävää vaikutusta tunnu olevan influenssarokotuksilla, itse en sitä ottanut.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ihan samat oireet, ihan hirveä nuha eikä henki oikein tahdo kulkea kunnolla. En edes lähtenyt lääkäriin, kun tiesin tätä olevan liikkellä. Työpaikallani joka toinen kröhii ja yskii. Ei mitään merkittävää vaikutusta tunnu olevan influenssarokotuksilla, itse en sitä ottanut.

        Ei influenssarokotus flunssaan vaikutakaan yhtään mitään.


      • eppu2 kirjoitti:

        Ei influenssarokotus flunssaan vaikutakaan yhtään mitään.

        Tunnustan etten tiedä niiden vaikutusta sen paremmin. Olen kuvitellut niiden estävän kausiflunssien tulemista, mutta työpaikallani joka toinen sairastaa ja varmaan heistä aika monet ovat ottaneet sen rokotteen. Itse olen sellainen vellihousu, että en uskalla mennä rokotettavaksi.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Tunnustan etten tiedä niiden vaikutusta sen paremmin. Olen kuvitellut niiden estävän kausiflunssien tulemista, mutta työpaikallani joka toinen sairastaa ja varmaan heistä aika monet ovat ottaneet sen rokotteen. Itse olen sellainen vellihousu, että en uskalla mennä rokotettavaksi.

        Flunssaviruksia on yli 200, eikä niihin ole rokotussuojaa.
        Kausi-influenssaviruksiin valmistetaan rokotus, joka vuodeksi erikseen, koska virukset ovat muuntautumiskykyisiä.
        Seuraavan vuoden rokotuksen suunnittelu alkaa muistaakseni maaliskuussa, koska tarkkaan ei voida tietää millainen virus on tulossa, siksi rokotussuojakaan ei välttämättä ole 100%:n.
        Aina uutta rokotusta suunniteltaessa laskevat eri asioista todennäköisyyksiä.
        Tuo ikävä tapaus, kun siitä sikainf. rokotuksesta tuli sitä tautia, johtui kuulemma jostain käytetystä apuaineesta.


    • Mitä se sinulle kuuluu.

      • kaunisleski

        Vai ei omista touhuistaan saisi kysellä, olet sinäkin hölmö. Mikähän olis sit tärkeempää.
        Touhua on riittänyt. Kävin ostamassa pukupusseja, entiset kun on joutuneet jonnekkin. Vein kesävaatteet varastoon, muutakin ylimääräistä vein pois jaloista.
        Parvekkeella siivosin kesäkukat pois ja laitoin havuja kukkalaatikoihin.
        Kaikenlaista pikku touhuilua.
        Tv ohjelmia odottelen, Murha paratiisissa ja Hauskat kotivideot.

        Sauna ja 1 lonkero kruunaa illan....


      • kaunisleski kirjoitti:

        Vai ei omista touhuistaan saisi kysellä, olet sinäkin hölmö. Mikähän olis sit tärkeempää.
        Touhua on riittänyt. Kävin ostamassa pukupusseja, entiset kun on joutuneet jonnekkin. Vein kesävaatteet varastoon, muutakin ylimääräistä vein pois jaloista.
        Parvekkeella siivosin kesäkukat pois ja laitoin havuja kukkalaatikoihin.
        Kaikenlaista pikku touhuilua.
        Tv ohjelmia odottelen, Murha paratiisissa ja Hauskat kotivideot.

        Sauna ja 1 lonkero kruunaa illan....

        Mitä se meille kuuluu.


      • kaunisleski kirjoitti:

        Vai ei omista touhuistaan saisi kysellä, olet sinäkin hölmö. Mikähän olis sit tärkeempää.
        Touhua on riittänyt. Kävin ostamassa pukupusseja, entiset kun on joutuneet jonnekkin. Vein kesävaatteet varastoon, muutakin ylimääräistä vein pois jaloista.
        Parvekkeella siivosin kesäkukat pois ja laitoin havuja kukkalaatikoihin.
        Kaikenlaista pikku touhuilua.
        Tv ohjelmia odottelen, Murha paratiisissa ja Hauskat kotivideot.

        Sauna ja 1 lonkero kruunaa illan....

        kaunisleski
        Mukava se on puuhastella omaan tahtiin, kun ei ole kukaan huohottamassa niskaan, hehee.
        Itse en ole nokkaani pistänyt ulos muutamaan päivään. Yritän saada itseäni kuntoon appiukon 80-vuotis syntymäpäiville. Sauna täytyy jättää tänään väliin, ei vissiin suositella flunssaisille, eikä ole kyllä yhtään sellainen olokaan.


      • Minulle-kuuluu-gutaa
        Tellukka kirjoitti:

        Mitä se meille kuuluu.

        Eipä MEILLE kuulu ruotsin asiat pätkääkään. Se mitä lahden takana tapahtuu on lahdentaustaisten ikioma ongelma.


      • Minulle-kuuluu-gutaa kirjoitti:

        Eipä MEILLE kuulu ruotsin asiat pätkääkään. Se mitä lahden takana tapahtuu on lahdentaustaisten ikioma ongelma.

        Eipä minulla räkätautia olekaan, josta kertoa teille yksityiskohtaisesti.


      • HyppääJärveen
        Tellukka kirjoitti:

        Eipä minulla räkätautia olekaan, josta kertoa teille yksityiskohtaisesti.

        Hyppää Järveen


      • HyppääJärveen kirjoitti:

        Hyppää Järveen

        Että saisin räkätaudin(ko)?


      • Tellukka kirjoitti:

        Että saisin räkätaudin(ko)?

        Se hyppää järveen kehoitus on slangisanastoa, eikä sitä ole tarkoitus noudattaa kirjaimellisesti. Löysin urbaanista sanakirjasta tälläisen selityksen:

        "Kehotus hypätä järveen on verbaalinen protesti tai tyrmäävä vastaus jonkun tekemään ehdotukseen. Vähemmän epäkohtelias mutta ponnekkaampi kuin "haista vidtu" ".


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Se hyppää järveen kehoitus on slangisanastoa, eikä sitä ole tarkoitus noudattaa kirjaimellisesti. Löysin urbaanista sanakirjasta tälläisen selityksen:

        "Kehotus hypätä järveen on verbaalinen protesti tai tyrmäävä vastaus jonkun tekemään ehdotukseen. Vähemmän epäkohtelias mutta ponnekkaampi kuin "haista vidtu" ".

        Vai että oikein urbaanista sanakirjasta piti mennä etsimään, mitä tarkoittaa hyppää järveen.
        No nyt takaisin etsimään, mitä tarkoittaa "syöksy sementtiin".


      • Tellukka kirjoitti:

        Vai että oikein urbaanista sanakirjasta piti mennä etsimään, mitä tarkoittaa hyppää järveen.
        No nyt takaisin etsimään, mitä tarkoittaa "syöksy sementtiin".

        Ei tarvitse etsiä, tiedän kyllä.


    • Ihan tavallinen päivä tavallisine puuhineen.
      Eivät kai ne ketään kiinnosta, tosin elleivät kiinnosta, ei sitä ole välttämätöntä kertoa.
      Se kun ei kiinnosta minua.

      Parane pian, minullakin tuntuu kurkku hieman kipeältä, nyt ei passaisi sairastua, kun loma alkaa. Ja ensi viikolla ajelen bussin kyydissä mennen tullen Porvoon kautta.

      • Olen niin utelias, että minua kiinnostavat palstalaisten tekemiset ja haluan taistella apatiaa vastaan. Elämä vuoden synkintä aikaa.

        Kyllä minä tästä paranen, kiitosta vaan. Tulen sitten vilkuttamaan taas tien laitaan sinulle, kun ilmoitat salaisessa viestissäsi saapumisaikasi.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Olen niin utelias, että minua kiinnostavat palstalaisten tekemiset ja haluan taistella apatiaa vastaan. Elämä vuoden synkintä aikaa.

        Kyllä minä tästä paranen, kiitosta vaan. Tulen sitten vilkuttamaan taas tien laitaan sinulle, kun ilmoitat salaisessa viestissäsi saapumisaikasi.

        Ei tämä ole synkkää aikaa, vain vähän hämärämpää kuin joskus muulloin.

        Näinhän me taas tehdään ;)


      • Ancelina kirjoitti:

        Ei tämä ole synkkää aikaa, vain vähän hämärämpää kuin joskus muulloin.

        Näinhän me taas tehdään ;)

        Porvooseen laskeutui pimeys tätä viestiä kirjoittaessani, mutta synkkyyteen ei vaivuta, vaikka olisikin loppusyksy. Seuraavaksi sataa lunta ja taas tulee valkeutta.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Porvooseen laskeutui pimeys tätä viestiä kirjoittaessani, mutta synkkyyteen ei vaivuta, vaikka olisikin loppusyksy. Seuraavaksi sataa lunta ja taas tulee valkeutta.

        On kai siellä sentään katuvalot, täällä maaseudulla on oikeasti todella pimeää.
        Ulos ei viitsi mennä ilman tehokasta valonheitintä.
        Mutta tästä se taas kirkastuu, kun maltetaan odotella. Pääsee vaikkapa hiihtämään, jos lunta saadaan.


      • Ancelina kirjoitti:

        On kai siellä sentään katuvalot, täällä maaseudulla on oikeasti todella pimeää.
        Ulos ei viitsi mennä ilman tehokasta valonheitintä.
        Mutta tästä se taas kirkastuu, kun maltetaan odotella. Pääsee vaikkapa hiihtämään, jos lunta saadaan.

        Juu, kyllä löytyy katuvaloja ja on vähän vielä lisävalaistustakin löytyy tuon lapsisurman vuoksi. Järkyttävä tapaus kaiken kaikkiaan. Pöyristyttävä!

        Ronnie O'Sullivan voitti sen snooker-matsin. Se on maailman paras siinä lajissa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Juu, kyllä löytyy katuvaloja ja on vähän vielä lisävalaistustakin löytyy tuon lapsisurman vuoksi. Järkyttävä tapaus kaiken kaikkiaan. Pöyristyttävä!

        Ronnie O'Sullivan voitti sen snooker-matsin. Se on maailman paras siinä lajissa.

        Niinhän se menee, tasan eivät käy onnen lahjat, toinen häviää ja toinen voittaa.


      • Taikuritässä
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Juu, kyllä löytyy katuvaloja ja on vähän vielä lisävalaistustakin löytyy tuon lapsisurman vuoksi. Järkyttävä tapaus kaiken kaikkiaan. Pöyristyttävä!

        Ronnie O'Sullivan voitti sen snooker-matsin. Se on maailman paras siinä lajissa.

        Joku käytti täällä RonnieS- nimmaria?

        Sain uuden pään. Aamulla näytti perinteiseltä kampaamopäivältä. Tuli raskasta vettä. Matkalla näin upean sateenkaaren. Saahan sateenkaaren nähdessään toivoa? Saahan? Päät olivat niin kaukana, etten kerrnnyt aarteille asti.
        Ostin heijastinlankaa! Aika dyyristä 8 euroa pikkuinen nökkönen. Siitä virkkaan heijastimen pitimet.
        Voisihan siitä virkata vaik' mitä. Kupit?
        Huomenna konserttiin. Tosin ensin harrasteisiin.
        Harrasteesta sanon ja kysyn tästä itseltäin, että miks halvatussa valitsin lauantain klo 10.00. En ole herännyt edes silloin. Kuvittelin, että siitä sitten pirtsakkana kauppaan. Tässä pimeydessä kun herää, se on jo saavutus ja viiri-salkoon-tilaisuus!


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Joku käytti täällä RonnieS- nimmaria?

        Sain uuden pään. Aamulla näytti perinteiseltä kampaamopäivältä. Tuli raskasta vettä. Matkalla näin upean sateenkaaren. Saahan sateenkaaren nähdessään toivoa? Saahan? Päät olivat niin kaukana, etten kerrnnyt aarteille asti.
        Ostin heijastinlankaa! Aika dyyristä 8 euroa pikkuinen nökkönen. Siitä virkkaan heijastimen pitimet.
        Voisihan siitä virkata vaik' mitä. Kupit?
        Huomenna konserttiin. Tosin ensin harrasteisiin.
        Harrasteesta sanon ja kysyn tästä itseltäin, että miks halvatussa valitsin lauantain klo 10.00. En ole herännyt edes silloin. Kuvittelin, että siitä sitten pirtsakkana kauppaan. Tässä pimeydessä kun herää, se on jo saavutus ja viiri-salkoon-tilaisuus!

        Varmaan seuraa snookeria muutkin miehet ja jotkut naisetkin.

        Tottakai pitää toivoa sateenkaaren nähdessään, eikä koskaan pääse sateenkaaren päähän vaikka kuinka juoksisi.

        Heijastimia tarvitaan mikäli liikkuu tuolla ulkona pilkkopimeässä. Mitäköhän lie tarkoittavan tuo pilkko?

        Huomenna pitäisi vetää puku niskaan ja lähteä 80-vuotis päiville. Mieluummin menisin konserttiin.


    • flegmaatti

      Sattumien suman jälkihoitoa.
      Viimeisten kahden vuorokauden aikana on vaimoni läppäri halvaantunut, tulostimeni tiltannut lopullisesti ja TV:n digiboxi irtisanonut yhteistyösopimuksen.
      Kun tähän lisätään elokuun lopun autokatastrofi niin tilastojen pitäisi olla kunnossa loppuelämäni ajaksi.
      Vehkeet olivat yli 10v vanhoja ja nykytekniikkaan on totuttelemista.
      Uusi töllö ja boxi ovat totutteluvaiheessa. Uusi tulostin suostui pitkän suostutteluvaiheen jälkeen yhteitoimintaan mutta vaimon läppärijuttu on vielä ratkaisematta.

      Kaiken hässäkän lisäksi meille ilmoitettiin, että marras- joulukuun vaihteeseen varaamamme 5:n pv:n Hannoverin matka vaattii muutoksen koska ko. hotsku on remontissa ja meille tarjottu vaihtoehto on kaukana periferiassa, rautatieaseman takana.
      Fyysisesti tunnen olevani täysin työkuntoinen mutta laiskuuteen tottuneena stressinsietokykyni on olematon.

      • Sama täällä tuon stressinsiedon suhteen, suorastaan olematon kestämään vastoinkäymisiä tai asioiden hankaloitumista. Pitäisi vaan hengittää rauhallisesti ja antaa kiireen mennä ohitse, mutta kun ei vaan voi ja ongelmat pitäisi saada poistettua heti.

        Silloin kun tulostinta tarvitaan, siitä ei saa olla muste lopussa ja sen pitää toimia. Sen pitää TULOSTAA, muuten se ei ole tulostin.

        Mitä monimutkaisemmaksi telkkarit ja autot menevätkään, sitä enemmän nykymiehelle ja naiselle kanssa tulee lisää vaan stressiä. Näin on marjat!


    • Poltan kynttilöitä ja alan kohta laittamaan ruokaa kun odotan vierasta.

      Kävin viemässä linnuille siemeniä, vettä satoi aika kovasti, taas lumet saa kyytiä.

      En ole tehnyt juuri mitään tänään, mihin aika oikein hupenee, ennen kävi töissä ja silti jäi vielä vapaa-aikaakin. Eilen kävin kylillä, pesin pyykkiä pari koneellista ja kastelin kukat.

      • Meidän lintulaudalla oli tänään valehtelematta ainakin 10 harakkaa, mutta en raaskinut lähteä poiskaan ajamaan. Onhan nekin lintuja?

        Nuo kynttilät on kyllä mukavia, tuovat kivaa valoa ja vielä oman tuoksunkin taloon.

        Ilmat ovat todella vaihtelevat, aamulla oli ruma sade, mutta iltapäivästä ihan kohtuu aurinkokelit.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Meidän lintulaudalla oli tänään valehtelematta ainakin 10 harakkaa, mutta en raaskinut lähteä poiskaan ajamaan. Onhan nekin lintuja?

        Nuo kynttilät on kyllä mukavia, tuovat kivaa valoa ja vielä oman tuoksunkin taloon.

        Ilmat ovat todella vaihtelevat, aamulla oli ruma sade, mutta iltapäivästä ihan kohtuu aurinkokelit.

        Harakoillakin on nälkä. annan närhien ja oravien käydä syömässä vaikka veljeni sitä paheksuu.
        Harakoita näkee aika harvoin, jos laitan supikoirille ruuan tähteitä niin ilmestyvät. Supikoirat käyvät, eivät juuri pelkää minua, sekin on paheksunnan aihe veljelleni.
        Minä tykkään kaikista eläimistä, jopa hiirikin on nätti, rotat pysyköön poissa ja hiiretkin, kissa pitää huolen että eivät pääse asustelemaan.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Harakoillakin on nälkä. annan närhien ja oravien käydä syömässä vaikka veljeni sitä paheksuu.
        Harakoita näkee aika harvoin, jos laitan supikoirille ruuan tähteitä niin ilmestyvät. Supikoirat käyvät, eivät juuri pelkää minua, sekin on paheksunnan aihe veljelleni.
        Minä tykkään kaikista eläimistä, jopa hiirikin on nätti, rotat pysyköön poissa ja hiiretkin, kissa pitää huolen että eivät pääse asustelemaan.

        Noista harakoista tuli mieleen ne Kummelin kaksi katolla rääkyvää harakkaa. "Terve kaveri"! Hehee. Itse asiassa harkkahan on tavattoman kaunis lintu. Tuolla pienellä lintulaudalla ne ovat vaan niin kömpelöitä ja hölmön näköisiä. Supikoirat ja rotat eivät ole kauniita, mutta hiiret ja esim. kärpät ovat kyllä.


    • talvituleetaas

      Siinähän tuo päivä meni jotenkuten iltaan kaikenlista kotiaskaretta tehdessä. Suunnitelmia oli kaikenlaisia tällekin päivälle, sain vaan osan tehtyä. Selkä on taas ollut niin kipeä ettei anna tehdä paljon mitään, vaan aina sitä jotakin saa aikaseksi kun tekee vähän kerrallaan. Ei sitä jaksa makaillakaan koko päivää ja hyväähän se pienikin liikunta tekee kipeälle selälle. Pääasia että ei jää paikalleen makailemaan vaan käyttää sitä.

      • Selkäkivut kannaattaa otta vakavasti ja jättää raskaammat työt rauhaan. Voi olla, että saa isomman ja pitkäaikaisemman sairauden, jos ei lepää välillä.


    • Heräsin, onneksi ensiksi, ja sitten keitin puuron ja kahvin, söin ja join, syötin kissan, joka hyppii jaloissa niin kauan että pakko on huomata sen hiiirveä nälkä.

      Laitoin ruokaa uuniin, ja latasin pyykkikoneen, sekä pistin saunan pääll ja plops ..sähköt hävisi, soitin sähköön, sanoivat että sähkökontin pääsulakkeista on yksi palanut.

      Etsin vimmaisesti sähkökaapin avainta, juoksin myrskytuulessa tukka putkellä sähkökaapilla ja sovitin avaimia, no viimein sattui oikea, mutta...sitten etsin 25 sta sulaketta ja tietysti sitä ei ollut missään.

      Kävelin autolle ja menin naapuriin kysymään olisiko lainata, vaan ei ollut, mutta syömään käskivät, söin ..kiitin ja ajoin seuraavaan taloon, no sieltä löytyi..yksi..hyvä niin.

      Takas kotiin ja kontille ja sulake paikoilleen, vaan eiä tullut virtaa.....olin laittanut vahingossa sen rikkinäisen uudelleen, sitten taas tupaan ja takas kontille ja nyt tuli valkeus pimeyden ylle.

      Pesetin koneella pyykit ja kypsytin ruoan uunissa.

      Vaihdoin kuistin katossa oleviin valoihin ehjät lamput eli hyvin sähköinen päivä ollut tänään, saunaa en viitsinyt enää lämmittää, olkoon huomiseen.

      Järven selkä kuohuu ja myllertää , tuulee melko kovaa..

      • Sen kissan kanssa tulee sellainen vastuullinen olo, kun se pyytää sydäntä särkevästi ruokaa, aivan kuin siihen paikkaan olisi kuolemassa. Nimimerkillä 16 vuotiaan kissanomistaja.

        Melkonen härdelli ollut teillä, kun ollut virtaska kateissa. Varasulakkeet ovat lähes yhtä tärkeitä mitä kynttilät ja villasukat.

        Mukavasti kirjoitat, sain hyvän käsityksen päiväsi kulusta.


    • Näin.nyt

      Kävin kävelemässä kaikki sienipaikkani, jonne osaan. Pari annosta löytyi, siinä nyt kissistyvät pannussa paistamisen jälkeen. Hyvää liikuntaa, vaikka bensaa kului paikkojen erosta, tyyriitä suppiloita, muutama kantarelli. Sen jälkeen piipahdin kylmävesiuinnissa.
      Nyt juon kiljua. Joskus nuorena tein, kun viina oli kallista ja tykkäsin vähän rallattaa kotona. Verestin vanhoja muistoja. Oikein rattoisa olo tässä radion toivekonserttia kuunnellessa. Siskolle soitin, puoli tuntia hurahti.
      Taikuritässä: mistä ostaa heijastinlankaa?
      mennäporvooseen: kyllä suututtaa kun joku ei pelitä, aina pitää pyytää apua

      • Taikuritässä

        Suomalaisessa Kirjakaupassa oli muiden heijastinhärpäkkeiden joukossa. Vankalta vaikutti. Laitoin eilen pikapikaa rullalankaa ja ne katkeaa just ja nolon näköiset.

        Aamulla juttelin lumikolle. Oli tullut terassille ja katseli ihmeissään. Kait olin aika gigantti sen maailmassa. Sitten se katosi ja tuli uudestaan ja meni takaisin ainakin 4 kertaa. Jutskasin sille. Se oli niin söde.


      • Kyllä nykyaikana suurin osa ihmisistä matkustaa sen vuoksi pitkiäkin matkoja, että pääsee harrastamaan jotakin liikuntaa tai ulkonaolemista, sienestystä, marjastusta tai valokuvausta. Kalliiksi se tulee, mutta hyvä mieli on tärkeintä.

        Juu, niin ottaa kovasti pattiin, jos ei onnistu kerralla, toisen kerran vielä jaksaa yrittää. Sitten tulee prkl ja huuto, että tulkaa jelppaamaan.


      • Näin.nyt
        Unohtui kirjoittaa tuosta kiljun juomisesta ja tekemisestä, että taitaa olla katoavaa kansanperinnettä. 60 ja 70-luvuilla sitä tehtiin, joka niemen notkelmassa ja meidän sukupolvi on kyllä tietoinen sen aromikaasta mausta, hehee.


    • maissiiii

      Kiitos kysymästä, kukaan ei olekkaan moneen päivään kysynyt moista, joten pitkän litanian kerron nyt. Puran kaikki patoni tähän aloitukseen.

      Normi päivä aikalailla. Ruokana oli siskonmakkarakeittoa, satuin saamaan kivikylästä tuoreita siskonmakkaroita, niistä tulee paljon parempi keitto kun lidlin pakastetuista, joihin joskus turvaudun. Kirkkaat keitot ovat suosikkejani vaikka kermalla saa ruuasta kuin ruuasta kaksinverroin parempaa.
      Sitten viikonlopun leivonta oli banaanimuffinsit ja gluteenittomana ne leivoin kaiken varalta.

      Eilen avattiin uusi gigantti näillä nurkilla ja sieltä sain laitteen, jolla näkisin telkkarista areenat sun muut, mutta asennus meni hieman poskelleen, ehkä maanantaina joku koululainen tulee ja asentaa sen paikoilleen ja rouva saa katsella mielisarjojaan isolta ruudulta. Kolmekymppiä se maksoi eli paljon vähemmän kuin uusi televisio, johon ne ominaisuudet kuuluvat vakiovarusteina.

      Kotitöihin kuului tänään pussilakanoiden mankelointia, äsh mä en tykkää yhtään, vaan pakkopullaa pitää joskus syödä pussilakanoiden muodossa.
      Amaryllikset tuossa ovat ryllitellet jo monta päivää, jokohan huomenna saisi ne purkkeihin, teen niille sanomalehdistä sopivat hiippalakit, siellä niiden alla sitten puskevat kukkavartta, toivon mukaan.

      Ajankohtaisohjelmia voisi katsella mutta viime aikoina on ruvennut tympimään kun ohjelma kuin ohjelma niin perususomalaisia mollataan, tuntuu kurjalta, vaikken perussuomalainen olekaan, aika lailla vaan perustyyppi . Pressi kohta puoliiin tai paikkapa uutisvuoto huomenna, aina nälvitään muka hupina yhtä ja samaa puoluetta. ei naurata enää tai onko tuo koskaan edes naurattanutkaan, paremman ajanvietten puutteessa olen katsonut.

      Olen lukenut vain korttipelit kirjaa, bridge on alkanut kiinnostamaan ja viikonloppuna on iso sen lajin tapahtuma lähistöllä, pitäisiköhän menna katsomaan kuin mestarit kortteja käsittelevät.

      Niin ja terveydentila on hyvä, ei niiskuta ei köhitä, ei edes kolota mistään.
      Virkkua viikonloppua vaan kaikille
      muuten, oletkos kokeillut valkosipulia nuhaasi, työnnä muutat kynnet nenään, kyllä se nuha niillä helpottaa.

      • Hei millainen lisälaite se oli, digiboksiko?


      • maissiiii
        pirremiina kirjoitti:

        Hei millainen lisälaite se oli, digiboksiko?

        Ei digiboksi,
        Se on pieni nappulan näköinen värkki, joka toimii yhdessä teeveen ja kännykän kanssa, cromecast on nimeltään.
        Mutta wifit sun muut asennukset sain yhdistettyä, jokin kompa siinä sittenkin on. se hokee vaan, että määrittele ja määrittele. Mitä hitsi määrittelisin , siihen se sitten toppas.
        Onneksi noi nuoret on niin nokkelia noissa asennushommissa,


      • pirremiinapa
        maissiiii kirjoitti:

        Ei digiboksi,
        Se on pieni nappulan näköinen värkki, joka toimii yhdessä teeveen ja kännykän kanssa, cromecast on nimeltään.
        Mutta wifit sun muut asennukset sain yhdistettyä, jokin kompa siinä sittenkin on. se hokee vaan, että määrittele ja määrittele. Mitä hitsi määrittelisin , siihen se sitten toppas.
        Onneksi noi nuoret on niin nokkelia noissa asennushommissa,

        Jaha, semmoinen pitää minunkin käydä gigantista tai jostain, kiitos :)


      • maissiiii
        Ole hyvä vaan ja hyvä kun kerroit pitäväsi aloituksestani!
        Nuo Kivikylän makkaratuotteet on kyllä parasta mitä makkarasta saa. Tykkään suunnattomasti erityisesti nakeista, mutta menee kaikki niin siskonmakkarat kuin muutkin. Ja muffinsseja jälkkäriksi...ja vielä banaani sellaisia. Njam!

        Kunnon televisio on hyvä olla, ainakin meillä katsotaan vielä melko paljon.

        Melko paljon olet saanut aikaiseksi, oikeastaan todella paljon, kun vertaa meikäläisen verkkaiseen päiväohjelmaan.

        Siinä valkosipulissa on sellainen huono puoli, että en voi sietää sen hajua. Jos klyyvariin tunkisi, voisi alkaa kiertämään vatsassa? Harkitaan, kiitos neuvosta!


    • Huvittuneesti24h

      Näytin elämälle närhen munat. Ne olivat kiehuneet 11 minuuttia, 11 sekuntia.

      • Ohhoh! Vai oikein närhen munat, kuka se sun kilpakumppanisi oli?


    • miIjoona

      Kiitos kysymästä. Olen siivonnut. Sitten olen neulonut itse suunnittelemia sukkia itselleni. Tosi vaikea kuvio ja joka silmukka mietitty moneen kertaan...olen nyt tehnyt kantapäät molempiin ja alkaa helpoin osuus. Kävin kaupassa ja leivoin tiikerikakun. Nyt otan pari siideriä ja kohta nukkumaan.

      • Sukkien kutominen voi olla kuulemma myös erittäin rentouttavaa, tiedä sitten jos kovin vaikeaa kuviota tekee. Itsellä ainoa kokemus pannulapun tekeminen kansakoulussa ja vieläkin muistan kuinka siitä tuli niin tiukka, ettei saanut millään menemään puikkoa läpi. Sen vuoksi lopputulos varmaan olikin niin aaltoileva. Tiikerikakku on kuivakakuista lempparini. Pystyn juuri ja juuri tekemään sellaisen itsekin ja joskus yllätän perhettäni. Nyt otan huikan yskänlääkettä ja lähden myös kohta koisimaan.


      • miIjoona
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Sukkien kutominen voi olla kuulemma myös erittäin rentouttavaa, tiedä sitten jos kovin vaikeaa kuviota tekee. Itsellä ainoa kokemus pannulapun tekeminen kansakoulussa ja vieläkin muistan kuinka siitä tuli niin tiukka, ettei saanut millään menemään puikkoa läpi. Sen vuoksi lopputulos varmaan olikin niin aaltoileva. Tiikerikakku on kuivakakuista lempparini. Pystyn juuri ja juuri tekemään sellaisen itsekin ja joskus yllätän perhettäni. Nyt otan huikan yskänlääkettä ja lähden myös kohta koisimaan.

        No on se rentouttavaa kun suunnittelee ja piirtelee ruutuperille kuvioita mikä ilo ja onnistumisen riemu kun saa sukat viimein ihan justsa täydellisesti sellaiseksi kun halusikin. Laittaisin kuvan mutta kun ei tänne oikein osaa kuvaa liittää. Luontoaiheinen kuitenkin.


      • miIjoona kirjoitti:

        No on se rentouttavaa kun suunnittelee ja piirtelee ruutuperille kuvioita mikä ilo ja onnistumisen riemu kun saa sukat viimein ihan justsa täydellisesti sellaiseksi kun halusikin. Laittaisin kuvan mutta kun ei tänne oikein osaa kuvaa liittää. Luontoaiheinen kuitenkin.

        Onnistumisen riemu ja se, kun osaa jotakin, tekee pitkään töitä sen eteen ja saa valmiiksi. Se on nautinto! Ja niille sukille löytyy ihan oikeasti käyttöä.


    • Mennikkäinen

      Rankka päivä töissä tänään ja sen päälle raadoin kotonakin vaikkei oikeastaan ollut mikään pakko. Mutta minkä teet kun on vielä jäljellä silmänpalvojan vikaa. :)
      Huomenna kuitenkin vapaata töistä ja töistä ja lepään.

      • mennäporvooseen

        Vuoroin vieraissa. Lepäile sinä tänään, niin minä lähden suuriin sukujuhliin. Olo on parantunut juuri sen verran, että tunnen jaksavani. Mukavaa lepopäivää sinulle!


    • Kirjoitin juuri kommentin.
      Eilenkin kirjoitin.
      Ja toissa-päivänä.
      Jne.
      Minähän en kirjoita blogia elämästäni.

      H.

      • Älävastaa

        Muilla ihmisillä on muutakin tekemistä elämässään.Sinä vaan kirjoitat kommentteja päivästä päivään tuijotat tylsää näyttöruutua ja toivot jonkun vastaavan sinulle. Kuolettavan tylsää elämää.


      • Älävastaa kirjoitti:

        Muilla ihmisillä on muutakin tekemistä elämässään.Sinä vaan kirjoitat kommentteja päivästä päivään tuijotat tylsää näyttöruutua ja toivot jonkun vastaavan sinulle. Kuolettavan tylsää elämää.

        "Älävastaa"

        Menehän sitten tekemään sitä.

        Minulle vastaillaan aikasti hyvin.

        H.


    • Heikunkeikku

      Eilinen päivä oli ihan normaali työpäivä. Lyhyt sellainen. Ei kannata laittaa perjantaille montaa oppilasta, tulisi kuitenkin vähän väliä peruutuksia, kun ihmiset lähtevät viikonlopuiksi usein jonnekin sukulaisiin tai jotain.

      Illalla kirjan lueskelua.

      Tänään meen kaverin kanssa ulos syömään. Istua köllötän nyt suihkunraikkaana, kohta tällään muutamat papeliotit hiuksiin ja meikkaan lauantaimeikin :)

      Jotain suunnitelmia on illaksi, mutta on vielä keskeneräisiä tuumimisia.

      • Mukavasti minäkin etenin oman kirjani kanssa, rentouttavaa mennä hetkeksi omaan maailmaan.

        Minulla on kanssa menossa pukeutumisrituaalit. Kokopukuun tälläytyessä on aina omat vaikeutensa ja totuttelemaan. Kasvatin sellaiset movember viikset, enkä ole varma haluanko pitää niitä juhlissa, se on samantyylistä pähkäilyä luin naisten meikkailu.


    • Katselin illalla ohjrlmaa Sohvaperunat, jossa ihmiset katsovat telkkua ja kommentoivat katsomaansa.
      Uusina kommentoijina oli mukana tuttuja julkkiksia.
      Pätkä Nenä-päivää, pieniä tummia lapsia ripulin kourissa jne.
      Heille toivottiin rahalahjoituksia, kyyneleistä päätellen olettaisi ainakin Hjallis Harkimon, Jouni Hynysen vaimoineen ja Nina Lahtisen laittavan suuremman summan.

      Hiihtäjät juuri starttaavat Rovaniemellä.

      • Nyt jää hiihtokilpailuja kyllä näkemättä. Nuo tositelevisio ohjelmat lisääntyvät koko ajan, se on varmaan sitä nykyaikaa? Luin vähän aikaa sitten artikkelia, että maapallolta pitäisi saada neljännes ihmisistä pois ja samaan aikaan toiset pelastavat rahankeruulla nälkäänäkeviä. En todellakaan tarkoita etteikö näitä hädässä olevia tulisi auttaa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Nyt jää hiihtokilpailuja kyllä näkemättä. Nuo tositelevisio ohjelmat lisääntyvät koko ajan, se on varmaan sitä nykyaikaa? Luin vähän aikaa sitten artikkelia, että maapallolta pitäisi saada neljännes ihmisistä pois ja samaan aikaan toiset pelastavat rahankeruulla nälkäänäkeviä. En todellakaan tarkoita etteikö näitä hädässä olevia tulisi auttaa.

        Se on ohjelma, ketähän tai mitähän näistä virheistään syyttäisi.

        Sami Jauhojärvi kommentoivana asiantuntijana, tykkään.

        Tekopyhiä krokotiilinkyyneeitä, voi lapsiparat, "syötäiskö ja juotaisko jotain hyvää" ja elämä jatkuu.
        Mikää rahankerjuu ei maailman liikakansoitusta parempaan suuntaan muuta.


      • Ancelina kirjoitti:

        Se on ohjelma, ketähän tai mitähän näistä virheistään syyttäisi.

        Sami Jauhojärvi kommentoivana asiantuntijana, tykkään.

        Tekopyhiä krokotiilinkyyneeitä, voi lapsiparat, "syötäiskö ja juotaisko jotain hyvää" ja elämä jatkuu.
        Mikää rahankerjuu ei maailman liikakansoitusta parempaan suuntaan muuta.

        Ja taas, kyynelehtien menen pesemään silmälasini.


      • Ancelina kirjoitti:

        Se on ohjelma, ketähän tai mitähän näistä virheistään syyttäisi.

        Sami Jauhojärvi kommentoivana asiantuntijana, tykkään.

        Tekopyhiä krokotiilinkyyneeitä, voi lapsiparat, "syötäiskö ja juotaisko jotain hyvää" ja elämä jatkuu.
        Mikää rahankerjuu ei maailman liikakansoitusta parempaan suuntaan muuta.

        Ei täällä olla kenenkään virheistä syyttelemässä, varsinkaan kirjoitus sellaisista.

        Kirjoitan tällä kertaa älypuhelimella ja tässä on hieno opastaja, joka arvailee minun sanojeni oikeinkirjoitusta. Jaksottamisessa ei sentään pyydä tekemään ja edellinen viesti meni yhteen pötköön.

        En minäkään usko tähän teennäisen rahankeruu maailman parannukseen. Julkkikset saavat taas olla esillä ja niin hyviä ihmisiä että. Ainoa syy katsoa, että joskus tulee hyvää musaa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei täällä olla kenenkään virheistä syyttelemässä, varsinkaan kirjoitus sellaisista.

        Kirjoitan tällä kertaa älypuhelimella ja tässä on hieno opastaja, joka arvailee minun sanojeni oikeinkirjoitusta. Jaksottamisessa ei sentään pyydä tekemään ja edellinen viesti meni yhteen pötköön.

        En minäkään usko tähän teennäisen rahankeruu maailman parannukseen. Julkkikset saavat taas olla esillä ja niin hyviä ihmisiä että. Ainoa syy katsoa, että joskus tulee hyvää musaa.

        En katsonut nenäpäivä-ohjelmaa, nämä sohvaperunat itkivät myös kuunnellessaan Laura Närhin Supersankari-laulua.
        Ettei vaan olisi pari tippaa vuotanut sinultakin ;)


      • Ancelina kirjoitti:

        En katsonut nenäpäivä-ohjelmaa, nämä sohvaperunat itkivät myös kuunnellessaan Laura Närhin Supersankari-laulua.
        Ettei vaan olisi pari tippaa vuotanut sinultakin ;)

        Ei tullut itkua yhtään, vaikka tänään vedettiin yhteislaulunab”Karjalan kunnailla” syntymäpäiväsankarin kunniaksi.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei tullut itkua yhtään, vaikka tänään vedettiin yhteislaulunab”Karjalan kunnailla” syntymäpäiväsankarin kunniaksi.

        Äidilläni on tänään 84v. syntymäpäivä, hänelle olisi voinut laulaa Savonmuan Hiliman, vaikkei hän Hilma olekaan.
        Tai Lili Marlenen, saksalaisten sukujuuriensa kunniaksi.


      • Ancelina kirjoitti:

        Äidilläni on tänään 84v. syntymäpäivä, hänelle olisi voinut laulaa Savonmuan Hiliman, vaikkei hän Hilma olekaan.
        Tai Lili Marlenen, saksalaisten sukujuuriensa kunniaksi.

        Meidän sukujuhlan juhlakalu sairastaa Alzheimeria, mutta oli tänään ihmeen pirteänä mukana ja lauloi osan lauluista mukana. Ihan iloinen ja hyvä mieli jäi tapahtumasta.

        Sinulla on selvästikin hyvät geenit, jos äiti on jo 84-vuotias. Tulee ehkä hyvä ennuste omasta eliniästäsi. Ainakin minua parempi, koska suomalaisista naiset elävät olikohan 6 vuotta miehiä pidempään.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei täällä olla kenenkään virheistä syyttelemässä, varsinkaan kirjoitus sellaisista.

        Kirjoitan tällä kertaa älypuhelimella ja tässä on hieno opastaja, joka arvailee minun sanojeni oikeinkirjoitusta. Jaksottamisessa ei sentään pyydä tekemään ja edellinen viesti meni yhteen pötköön.

        En minäkään usko tähän teennäisen rahankeruu maailman parannukseen. Julkkikset saavat taas olla esillä ja niin hyviä ihmisiä että. Ainoa syy katsoa, että joskus tulee hyvää musaa.

        Niin rahankeruuta ja kehitysapua on kerätty ja annettu kymmeniä vuosia ja hullummaksi vaan menee maailman hädänalaisten tilanne. Miksiköhän?


      • eppu2 kirjoitti:

        Niin rahankeruuta ja kehitysapua on kerätty ja annettu kymmeniä vuosia ja hullummaksi vaan menee maailman hädänalaisten tilanne. Miksiköhän?

        Rahankeruun ja todellisen kehitysavun välillä on niin monia välikäsiä, että rahat ovat huvenneet moneen kertaan olemattomiin.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Rahankeruun ja todellisen kehitysavun välillä on niin monia välikäsiä, että rahat ovat huvenneet moneen kertaan olemattomiin.

        Niin, eivätkä kaikkien toimet aina kestä edes päivänvaloa.


    • Saga.Kabinetti

      Eilen oli lapsenlapsi hoidossa nelisen tuntia. Tohtorina hän kutsui minut vastaanottohuoneesta (keittiö) tutkimushuoneeseen (olkkari). Laittoi molempiin jalkoihin kääreet, kylmäkääre otsalle ja kantoside käteen. Vastaanotolta lenkkasin kainalosauvojen (kävelysauvat).
      Illalla katsoin "Hiljainen todistaja" -loppuosan. Oli vähän liian raaka, psykoottinen murhaaja.
      Posottelin kymmenen tunnin yöunet eli otin kiinni viikon univelkoja.
      Tänään teen pitkän metsälenkin ennen lauantaisaunaa.
      Kokkaan "taikku" -tyylistä kalakeittoa ja vietän rauhallista päivää.

      Mukavia juhlia aloittajalle ja Heikunkeikulle tahoillaan.

      • Lasten kanssa on aina niin mukava touhuta. Vaikka olen iso mies, saan heihin helposti hyvän yhteyden, joku tietysti voisi sanoa sen johtuvan lapsellisuudestani, hehee.

        Oikein mukavaa päivää sinulle ja suurkiitokset mukavasta viestistäsi!


    • flegmaatti

      Käytin vaimoni päivystyksessä kuumeen nostaneen poskiontelotulehduksen vuoksi. Soitto klo 8.00. Aika klo 10,00 joka myös piti paikkansa. Kuvaus, näyte ja sen analysointi, resepti, apteekki ja 8:n vrk:n ensimmäinen pilleri suukkiin.

      Samalla reisulla otin tulosteen viime viikon torstain verikokeista. Hoitsu luonnehti tuloksia "loistaviksi".
      Tärkeiltä osin muutos 6:n viikon takaiseen on vähintäänkin tyydyttävä!
      Ainoa paikallaan polkeva on Hb-lukema joka tavallisesti on hieman yli 16 mutta nyt vain 15,7.
      Muun kuntosali korjaa mutta ei Hb:a.

      • Kirjoitin palautteen sinulle hunksi, mutta eipä tullut ruudulle. Paheksuin tölväisyäsi flegmaatille. Jokin raja sinullekin pitäisi asettaa...


      • pirremiinapa

        Olet tosi tyhmä hunks, häppee jos osaat.


      • demeter1 kirjoitti:

        Kirjoitin palautteen sinulle hunksi, mutta eipä tullut ruudulle. Paheksuin tölväisyäsi flegmaatille. Jokin raja sinullekin pitäisi asettaa...

        "demeter1"

        Oikeassahan sinä olet.
        Omalla tavallasi.
        Mutta oikeassa olen minäkin.
        Omalla tavallani.
        -
        Eläväisten ihmisten joukkoon ei pitäisi tunkeutua siilen-leskimäisesti valituksia toisista ihmisistä kehitellen/keksien.
        Täällähän kiusataan nimmareita jo muutenkin.
        -
        Laitahan siis uudelleen "kadonnut" kommenttisi.
        Kyllä minä kestän sen urheasti. :)
        Aina on mukavanpaa kuulla uutisia suvun jatkumosta kuin katkumosta.
        Vaikka katkuahan se vauvakin on.
        Kunhan ei tehdä tästä ihan uutta vauva.fi -sivustoa.

        H.


      • flegmaatti
        Varmaan tiedätkin, että nuo hunkszin lätinää voi jättää omaan arvottomaan arvoonsa.

        Itselle ei ole omista veriarvoista ihan ajankohtaista tietoa, kun en ole käynyt 6-7 vuotiaan näytteenotossa. Piikkikammo näköjää pahenee iän myötä. Suomalaisen miehen mentaliteetilla mennään, että ei varmaan mitään vakavaa ainakaan voi olla, kun ei tunnu missään mitään ihmeellisempää.


      • flegmaatti
        mennäporvooseen kirjoitti:

        flegmaatti
        Varmaan tiedätkin, että nuo hunkszin lätinää voi jättää omaan arvottomaan arvoonsa.

        Itselle ei ole omista veriarvoista ihan ajankohtaista tietoa, kun en ole käynyt 6-7 vuotiaan näytteenotossa. Piikkikammo näköjää pahenee iän myötä. Suomalaisen miehen mentaliteetilla mennään, että ei varmaan mitään vakavaa ainakaan voi olla, kun ei tunnu missään mitään ihmeellisempää.

        Hunksuttimen olemassaolo loppui minun ajatusmaailmassani muutama vuosi sitten.

        Ei minullakaan terveydessäni tuntunut mitään kunnes verta lensi anuksestani vajaa 7 vuotta sitten.
        Businesluokassa kotiin kykenemättä nauttimaan vapaasta tarjoilusta.
        Tutkimukset, valmistelevat toimenpiteet ja reilu kuukausi tulvan jälkeen pakoputken lyhennys 30cm.
        Olen syöpäseurannassa ja samassa yhteydessä teetän verenkuvan ja liittyen liikuntaharrastukseeni mittautan kehoni koostumuksen InBody720 vekottimessa lähinnä koostumuksen muutoksen seurannan vuoksi.
        Eturauhanen säikäytti pahemman kerran yli 10 vuotta sitten mutta kyse oli vain tulehduksesta.
        Jos olisin 50 vuotta sitten ollut yhtä kiinnostunut terveydestäni niin missä kunnossa mahtaisinkaan olla.


      • flegmaatti kirjoitti:

        Hunksuttimen olemassaolo loppui minun ajatusmaailmassani muutama vuosi sitten.

        Ei minullakaan terveydessäni tuntunut mitään kunnes verta lensi anuksestani vajaa 7 vuotta sitten.
        Businesluokassa kotiin kykenemättä nauttimaan vapaasta tarjoilusta.
        Tutkimukset, valmistelevat toimenpiteet ja reilu kuukausi tulvan jälkeen pakoputken lyhennys 30cm.
        Olen syöpäseurannassa ja samassa yhteydessä teetän verenkuvan ja liittyen liikuntaharrastukseeni mittautan kehoni koostumuksen InBody720 vekottimessa lähinnä koostumuksen muutoksen seurannan vuoksi.
        Eturauhanen säikäytti pahemman kerran yli 10 vuotta sitten mutta kyse oli vain tulehduksesta.
        Jos olisin 50 vuotta sitten ollut yhtä kiinnostunut terveydestäni niin missä kunnossa mahtaisinkaan olla.

        Samoin loppui minulla kirjoittamiset hunksuttimelle, kun vastasin hänen viestiin täysin asiallisesti ja sain täyslaidallisen pashaa päälleni. Eipä tarvitse enää miettiä vastaanko.

        Tuo eturauhauhanen mietityttää ja silloin viimeksi verinäytteessä kävin juuri antamassa sellaisen PSA-näytteen. Ei siellä mitään kohonneita arvoja tai muutakaan löytynyt.

        Aika yllättäen ja oireettoman tuli vissiin tuo sinunkin sairautesi, joten kaikkeen ei kumminkaan pysty varautumaan, saati huolehtimaan terveydestään niin hyvin. Sukurasitteet ja perinnöllisyys lyö leimaa, eikä tiedä mitä on tulossa. Mutta en halua ennenaikaisesti pohtia liian paljon.


      • Flegmaatti, Sinun hb-arvosihan on ihan normaali.
        Liian ´´paksu´´ rauta-arvo voi myös aiheuttaa ongelmia.


      • demeter1 kirjoitti:

        Kirjoitin palautteen sinulle hunksi, mutta eipä tullut ruudulle. Paheksuin tölväisyäsi flegmaatille. Jokin raja sinullekin pitäisi asettaa...

        Olen huomannut hunkkelilla tuon rajan olevan jossain 50 vastauksen paikkeilla. Jos joku keskustelu ylittää sen, hunkkelin on pakko tulla mukaan aiheuttamaan sekaannusta ja käsittämättömät viesteillä sotkea ja aikaansaada vaikutelmaa, että ei tämä niin mukava keskustelu ole. Mutta tämähän oli hunkista huolimatta hyvä keskustelu.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Olen huomannut hunkkelilla tuon rajan olevan jossain 50 vastauksen paikkeilla. Jos joku keskustelu ylittää sen, hunkkelin on pakko tulla mukaan aiheuttamaan sekaannusta ja käsittämättömät viesteillä sotkea ja aikaansaada vaikutelmaa, että ei tämä niin mukava keskustelu ole. Mutta tämähän oli hunkista huolimatta hyvä keskustelu.

        Mikä on hunkkeli?


    • Ihan pakko "poiketa" kun on näin sopuisan oloinen ketju framilla.

      Niin. Kiitos kysymästä. Minäkin olen ihan otettu, kun joku kysyy minun päivästäni. Kun yleensä pakkaa olla niin, että kysytään ikäänkuin pelin avauksena ja sitten kiirehditään kertomaan omat kuulumiset..)) Jos itse yrittää sanoa jotakin väliin, huomaa, että kaverin ilme alkaa harhailla...
      EVVK, "ei vois vähempää kiiinnostaa" vaikka sitä ei ääneen sanota...))
      Tämä nyt oli pikkuinen kärjistys ja täytyy ymmärtää kaveriakin. Minkäs hän sille voi, että minä olen tylsä tyyppi..))

      Tänään sataa ja se estää minua pihatöistä. Jossakin ketjussa valittelin näitten talkkarinhommien vaikeutta, nyt koen ne "haasteellisina" - kuten nykyisin kuuluu sanoa. Minua tsempattiin täällä kovasti - kiitos vain eppu ja muut - kun kerroin saavutuksistani ja itsetunnon rajusta kasvusta, kun olin oppinut vesurointia, hakettiminen käyttöä ja vaikka mitä. Katolle en kuitenkaan mene vaikka kalliiksi se menemättömyys tulee. Rännien puhdistus maksaa 199 euroa. Viime vuonna poika putsasi ne puolessa tunnissa. Nyt en kehtaa sellaista tuoreelta isältä edes kysyä.

      Jos aloittaja tuo nikkisi viittaa asuinpaikkaasi, olet onnekas. Kävimme viikolla päivävierailulla Porvoossa ja vaikka kyse oli pikavisiitistä, olin vaikuttunut näkemästäni ja ennenkaikkea ilma-piiristä, mikä tuntui huokuvan historiaa. Päätimme tulla sinne paremmalla ajalla...

      Kiva kun jaksat tehdä aloituksia ja olla aktiivinen keskustelija, vaikka silläkin pakkaa olla hintansa..))

      • Ai niin. Että onko lähipäivinä jotakin kiinnostavaa ? Jo vain. Uusi tyttövauva putkahti maailmaan eilen. En ole vielä nähnyt, mutta äitinsä kertoi, että vauva on punainen ja hyväkeuhkoinen..)) Eiköhän niiillä eväillä pärjätä..))


      • demeter1 kirjoitti:

        Ai niin. Että onko lähipäivinä jotakin kiinnostavaa ? Jo vain. Uusi tyttövauva putkahti maailmaan eilen. En ole vielä nähnyt, mutta äitinsä kertoi, että vauva on punainen ja hyväkeuhkoinen..)) Eiköhän niiillä eväillä pärjätä..))

        Oi että, uusi vauva on ihana uutinen, onnea teille kaikille!


      • Ancelina kirjoitti:

        Oi että, uusi vauva on ihana uutinen, onnea teille kaikille!

        Kiitos Ancelina, toinen tyttö tuli J:n perheeseen. Kyllä mummo on taas täpinöissään..))


      • demeter1 kirjoitti:

        Kiitos Ancelina, toinen tyttö tuli J:n perheeseen. Kyllä mummo on taas täpinöissään..))

        No ihan varmasti olet ja pian pääset näkemään vauvan.

        Minäkin näen ensi viikolla pikku-A:n ja perheensä, äsken sain kuvan jossa nuori mies seisoo Itiksessä komean joulukuusen vieressä. Ja seuraavassa kuvassa on jo leluhyllyjä tutkimassa :)


      • Ancelina kirjoitti:

        No ihan varmasti olet ja pian pääset näkemään vauvan.

        Minäkin näen ensi viikolla pikku-A:n ja perheensä, äsken sain kuvan jossa nuori mies seisoo Itiksessä komean joulukuusen vieressä. Ja seuraavassa kuvassa on jo leluhyllyjä tutkimassa :)

        Sattuikin. Ensi viikko minulla taas täyteen buukattu, lähes. Mutta pistäpä kuvaa tulemaan, niin näen miten A on kasvanut. Minäkin olisin saanut tuoreen vauvakuvan - kuten muut läheiset - mutta mitenkäs postaat minulle kännykkään, jolla voi vaan soittaa..))


      • demeter1 kirjoitti:

        Sattuikin. Ensi viikko minulla taas täyteen buukattu, lähes. Mutta pistäpä kuvaa tulemaan, niin näen miten A on kasvanut. Minäkin olisin saanut tuoreen vauvakuvan - kuten muut läheiset - mutta mitenkäs postaat minulle kännykkään, jolla voi vaan soittaa..))

        Taidan jatkaa sanoin ja kuvin toista kautta, hunksz on meille niin kateellinen, ettei kestä lukea vauva- ja lapsenlapsijuttuja :)


      • Ancelina kirjoitti:

        Taidan jatkaa sanoin ja kuvin toista kautta, hunksz on meille niin kateellinen, ettei kestä lukea vauva- ja lapsenlapsijuttuja :)

        Sinä sen sanoit, Ancelina. Kateellinen lapsenlapsista ja kateellinen muille miehille. Tapansa on tultu tuntemaan...))


      • demeter1 kirjoitti:

        Sinä sen sanoit, Ancelina. Kateellinen lapsenlapsista ja kateellinen muille miehille. Tapansa on tultu tuntemaan...))

        Mutta mehän ymmärrämme, tällaiset empaattiset mummot kun olemme.
        Laitoin sinulle lupaamaani postia.


      • Ancelina kirjoitti:

        Mutta mehän ymmärrämme, tällaiset empaattiset mummot kun olemme.
        Laitoin sinulle lupaamaani postia.

        Kiitos. Em-paattisin ter-veisin,..))


      • Kyllä viittaa asuinpaikkaan nikkini. Paljon on tullut häirikköviestejä, vaikka omasta mielestä en ole kenenkään varpaille astunut. En lakkaa koskaan ihmettelemästä, miksi pitää vastata jos ei muuta ole mielessä kuin toisen loukkaaminen?

        Pihatyöt alkaa tältä vuodelta tehtynä, kaikki on siivottuna ulkovarastossa. Eilen ajoin vielä ruohonleikkurilla viimeiset syksyn lehdet silpuksi. Ei tässä muuta kuin lumitöitä odotellessa.


      • demeter1 kirjoitti:

        Kiitos. Em-paattisin ter-veisin,..))

        "Anc-Deme"

        Onneksi palstallamme on vain äärimmäisen vähän naikkosia, joiden pitäisi mennä istumaan Bidee:ellensä ja löyhytellä juustoisia tuoksuja kasvoilleen.
        Kaipaamaan Garconia.
        Minä kyllä olisin valmis tehtävään pyykki-poikineni.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Anc-Deme"

        Onneksi palstallamme on vain äärimmäisen vähän naikkosia, joiden pitäisi mennä istumaan Bidee:ellensä ja löyhytellä juustoisia tuoksuja kasvoilleen.
        Kaipaamaan Garconia.
        Minä kyllä olisin valmis tehtävään pyykki-poikineni.

        H.

        hunksz

        Onneksi palstalla on äärimmäisen vähän kirjoittajia, jotka ymmärtävät sinun teksteistäsi yhtään mitään.

        Kyllä me demeterin kanssa tiedämme, että kuitenkin tykkäät meistä :)


      • Ancelina kirjoitti:

        hunksz

        Onneksi palstalla on äärimmäisen vähän kirjoittajia, jotka ymmärtävät sinun teksteistäsi yhtään mitään.

        Kyllä me demeterin kanssa tiedämme, että kuitenkin tykkäät meistä :)

        "Ancelina"

        Noh.
        Kyllä minä demeteriä vähän sillee...
        Mutta kuten palstalla niin usein sanotaan: Ei saa yleistää.
        Voi kun olis sasus vielä...

        Pusi

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Noh.
        Kyllä minä demeteriä vähän sillee...
        Mutta kuten palstalla niin usein sanotaan: Ei saa yleistää.
        Voi kun olis sasus vielä...

        Pusi

        H.

        hunksz

        Sanos muuta, voi kun olis.
        Moneen kertaan olen tämän syksyn aikana huokaissut, voi kun koti-kiusattu olis vielä.
        Voi voi meitä kaipaavia.


    • Voi.niitä.päiviä

      Melkein 25300 päivä menossa, aamulla heräsin nyt on jo iltapäivä.

      • Kyllä nopeasti päivät seuraavat toisiaan ja pimeyskin tulee jo neljän aikoihin tähän aikaan vuodesta.


    • Alkupäivästä vähän sateli.
      Siivoilin hiukan pikkusiivoa aamupäivällä ja laitoin koneellisen pyykkiä.
      Kissan turkki taas leikkasin.
      Syksyn vesisateiden ansiosta se meni niin takkuun hetkessä, että kuukauden olen joka päivä sitä setvinyt, kun ei anna. kun vähän kerrallaan. Alta en yksin saa, täytyy ottaa välineet mukaan, kun menen sukulaisiin.
      Iltapäivällä kävin tarkistuskierroksella mökeillä, onneksi kaikki oli kunnossa.
      Parissa kaupassa kävin.
      Eilen ostin Tokmannilta parinkympin tuotteen. Huomasin, että noin 3 euroa oli peritty enemmän, kuin mitä hinta oli hyllyn reunassa. Asia korjattiin ja tänään siellä tarjottiin kahviakin joulutortun kera.
      Äsken vielä koneellisen laitoin pyykkiä, toin loput mökiltä.
      Eli aikas tavallista elämää.
      Yksi kynttilä pöydällä, laitan enemmän, kun tulen saunasta. Tuokin täytyy sammuttaa, kun menen, kissa kun jää yksin sisälle.

      • Minulla on myös pitkäkarvainen kissa, osittain norjalainen metsäkissa. Tiedän millainen kissan takkuturkki voi olla.

        Nämä sateiset päivät ovat sopivia pyykinpesuun, vaikka isommankin sellaisen. Ei tarvitse välillä lähteä mihinkään ja harmitella, kun ei muista ottaa koneesta pois.

        Ei kissa tahallaan kynttilää kaada, varovainen eläin kun on, mutta saattaa hännällään pyyhkäistä tai jos päytäliina luistaa tai jotain. Kissat ovat kyllä ultrakivoja!


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Minulla on myös pitkäkarvainen kissa, osittain norjalainen metsäkissa. Tiedän millainen kissan takkuturkki voi olla.

        Nämä sateiset päivät ovat sopivia pyykinpesuun, vaikka isommankin sellaisen. Ei tarvitse välillä lähteä mihinkään ja harmitella, kun ei muista ottaa koneesta pois.

        Ei kissa tahallaan kynttilää kaada, varovainen eläin kun on, mutta saattaa hännällään pyyhkäistä tai jos päytäliina luistaa tai jotain. Kissat ovat kyllä ultrakivoja!

        Tuo mun kissa ei ole rotukissa, mutta aika pitkä karva, ei kuitenkaan niin pitkä, kuin norjalaisella, mutta se aluskarva, se ihan huopuu.
        Ajattelin jo välillä, että pitääkö viedä jollekin trimmaajalle.
        Pari edellistä kesää tämä kissa on mulla ollut, ei ole tämmöistä ongelmaa ollut.
        Tuo sadekesä sen teki.
        Mulla on hommaan ollut tavallinen turkin kampa, leikkaava kampa,sakset, takunselvityssuihke.
        Kissa on todella varovainen eläin.
        Tuosta hännän pyyhkäisystä tuli mieleeni, kun mökillä on sellainen avohyllykkö, jossa alhaalla on hyllyillä laseja, pikareita, jälkiruokakulhoja, niin pojan koira kaksi kerta kulkiessaan on hännällä pyyhkäissyt laseja alas. 6rikkunut. Laitoin hyllyjä syksyllä vähän uuteen uskoon.


      • eppu2 kirjoitti:

        Tuo mun kissa ei ole rotukissa, mutta aika pitkä karva, ei kuitenkaan niin pitkä, kuin norjalaisella, mutta se aluskarva, se ihan huopuu.
        Ajattelin jo välillä, että pitääkö viedä jollekin trimmaajalle.
        Pari edellistä kesää tämä kissa on mulla ollut, ei ole tämmöistä ongelmaa ollut.
        Tuo sadekesä sen teki.
        Mulla on hommaan ollut tavallinen turkin kampa, leikkaava kampa,sakset, takunselvityssuihke.
        Kissa on todella varovainen eläin.
        Tuosta hännän pyyhkäisystä tuli mieleeni, kun mökillä on sellainen avohyllykkö, jossa alhaalla on hyllyillä laseja, pikareita, jälkiruokakulhoja, niin pojan koira kaksi kerta kulkiessaan on hännällä pyyhkäissyt laseja alas. 6rikkunut. Laitoin hyllyjä syksyllä vähän uuteen uskoon.

        Tämä on rouvalleni ensimmäinen sisäkissa ja sanoin silloin, kun sitä otimme, että ei sitä tarvitse sen paremmin hoitaa muuta kuin antaa ruokaa ja siivoa vessan. Kerroin kissan nukkuvan 15-20 tuntia päivästä. Hän ei uskonut silloin, mutta nyt tietää asian olevan niin.

        Tuo sinun turkkiongelma saattaa poistua talvella, ainakin meidän kisuli vaihtaa sellaisen pakaumman talvikarvan.


    • Tänään...
      nukkunut melkein koko iltapäivän.
      Kohta laittaan sapuskoja keittiöön.
      Arroz con pollo, kolumbialainen kanarisotto tekeillä.
      Tyhmä päivä. harmaata ja laiskaa oloa. Nukuin huonosti yöllä, käsiä särki hiljalleen, kävin ottamassa särkylääkettä, heräilin kahden tunnin päästä uudelleen. Aina vaan yhtä pimeetä. Aamulla nyhdin amaryllikset ylös ruukuistaan ja laitoin juuret veteen virkistymään. Kukahan tai mikähän saisi minut virkistymään? Vetämään juuret irti mullasta ja tyrkkäämään vesilasiin?

      • Kuullostaa taivaallisen hyvältä tuo kolumbialainen kanarisotto. Olessani Miamissa söin bahamalaista kanarisottoa ja se oli niin hyvää kuin sanotuksi vaan saa.

        Tämä ainainen pimeys alkaa tehdä tehtävänsä, odotan ihan oikeasti kovasti lumisateita ja vuodenajan vaihtumista.

        Törkään sinulle tuosta 70-luvun musiikkia, jos se piristäisi Sweet Wig Wam Bam:

        https://www.youtube.com/watch?v=ZyBFxjmJPqk


    • teretule

      Tänään lauantai ja pörssit kiinni. Kauppamatkoja erilaisia, eläke tulee maanantaina. Lisävero 1800eu maksettu.

      Pidän teidän kirjoituksista.

    • Saga.Kabinetti

      Huomenta!
      Toivottavasti juhlat meni hyvin, aloittaja, etkä uupunut?
      Itse mielestäni hyvistä varuisteluista huolimatta kastuin kävelylenkilläni eilen. Olin varustautunut pieneen tihkusateeseen, mutta sainkin kunnon rankkasateen ylleni.
      Olipa ihanaa mennä saunaan pienen kylmettymisen jälkeen.
      Illalla katselin Wallanderin ja onnekseni se ei ollut yhtä karmiva kuin edellisiltainen Hiljainen todistaja.

      Vettä tulee ja tälle päivälle ohjelmistossani on villapaidan hihan loppuun kutominen ja paidan viimeistely.

      Levollista pyhäpäivää!

      • Oli oikein hyvät ja railakkaat. Paljon ihmisiä, joita en koskaan ollut tavannut, mutta enää ei jännitä näitä tilaisuuksia.

        Kyllä alkoi sade myös täälläpäin ja jatkuu edelleen. Täytyisi päästä vähän välill uloskin, mutta ei houkuttele kaatosateeseen lähteä.

        Olen nähnyt itse tuonWallanderin aikaisemmin ja katsoin sen sijaan Jack Tailorin hautakivi jaksoa. Se oli tosi karmiva, mutta erittäin hyvä.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Oli oikein hyvät ja railakkaat. Paljon ihmisiä, joita en koskaan ollut tavannut, mutta enää ei jännitä näitä tilaisuuksia.

        Kyllä alkoi sade myös täälläpäin ja jatkuu edelleen. Täytyisi päästä vähän välill uloskin, mutta ei houkuttele kaatosateeseen lähteä.

        Olen nähnyt itse tuonWallanderin aikaisemmin ja katsoin sen sijaan Jack Tailorin hautakivi jaksoa. Se oli tosi karmiva, mutta erittäin hyvä.

        Olen katsonut kaikki Jack Taylorit, pidän hänen tyylistään, ja huumoristaan, jota kaikki eivät näytä ymmärtävän.
        Jack joutuu joskus jopa selittämään, ettei hän nyt silleen sitä tarkoittanut.
        Jotain tuttua siinä.

        Tänään luontoretkelle kaverin ja koiriensa kanssa, sadekaan ei haittaa.
        Jonain päivänä mennään Pyhältöön tutkimaan pirunpesää.


      • Ancelina kirjoitti:

        Olen katsonut kaikki Jack Taylorit, pidän hänen tyylistään, ja huumoristaan, jota kaikki eivät näytä ymmärtävän.
        Jack joutuu joskus jopa selittämään, ettei hän nyt silleen sitä tarkoittanut.
        Jotain tuttua siinä.

        Tänään luontoretkelle kaverin ja koiriensa kanssa, sadekaan ei haittaa.
        Jonain päivänä mennään Pyhältöön tutkimaan pirunpesää.

        Tosi hyvä irlantilaissarja, mukava kuunnella puhetta. Olen myös katsonut kaikki jaksot, ensimmäisen jälkeen tarvitsi ihan varmistaa, että missä Galway sijaitsee. Siellä se on ihan Irlannin länsirannikolla, länteen päin mennessä Atlanti ja seuraavaksi Amerikka. Jylhät on maisemat ja näkee ison valtameren suuren vaikutuksen. Jack on erittäin maanläheinen tyyppi, se siinä varmaan eniten viehättää.


    • Tiritiriteijaa

      Olen tehnyt ilmaistyötä pari tuntia. Mutta ei siinä mitään: pari vuotta sitten tein sitä samaan yhteiskunnalliseen ongelmaan liittyen ainakin tonnin edestä. OMA ammattiylpeyteni on joka tapauksessa toistaiseksi säilynyt ja saatan päästä tältä osin hautaan (tai siis siroteltavaksi) rauhallisin mielin.

      • Meidän sukupolvelta tullaan odottamaan tulevaisuudessa vapaaehtois- ja ilmaistyötä yhä enemmän, kun yhteiskunta ohjaa rahojaan eri kohteisiin. Kunnioitettavaa ja arvostettavaa, kun ihan pyyteettömästi tehdään.

        Kun näppäimistö pysyy noin hyvin käsissä, niin ei tässä vielä hautaan olla menossa.


    • Tämä päivä alkoi auton kaivamiseen esille lumen alta.
      Itämeren lumikanuuna on puhunut yön aikana.

      • bah....kaivamisella, piti sanomani.


      • Täällä etelärannikolla sataa kyllä koko ajan, mutta lunta ei ole vielä näkynyt. Toivon todella, että olisi ja auto on varmuudeksi autotallissa.


      • Taikuritässä

        Heräsin aamulla jo kuudelta, kun ränni rämisi. Keitin kahvit ja painuin pehkuihin uudestaan. Nyt pitäisi sukeltaa varastoon ja viedä kesäkamoja sinne tilaa viemästä. Voisko ja saisko jättää huomiseen?
        Jack Tayloria tuli katsottua. Aika raakoja ovat juonet.
        Kryptoja on tullut tehtyä. Adiktoitunut. Jumppaa aivoille.
        Joskus vaan tuntuu, onko moisia sanoja olemassakaan.


      • Ei meillä lunta vieläkään muuten kuin kuvissa.
        Kiersi taas kivasti tämän paikan. Kun menin kuuden aikaan aamulla nukkumaan ja minut herätettiin puoliltapäivin, niin en nähnyt lunta missään. Oli kuulemma aamupäivällä vähän heitellyt, mutta minne se sitten hävisikin jo ennen heräämistäni.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Heräsin aamulla jo kuudelta, kun ränni rämisi. Keitin kahvit ja painuin pehkuihin uudestaan. Nyt pitäisi sukeltaa varastoon ja viedä kesäkamoja sinne tilaa viemästä. Voisko ja saisko jättää huomiseen?
        Jack Tayloria tuli katsottua. Aika raakoja ovat juonet.
        Kryptoja on tullut tehtyä. Adiktoitunut. Jumppaa aivoille.
        Joskus vaan tuntuu, onko moisia sanoja olemassakaan.

        Taikuritässä
        Niin ovat rankkoja ne Jack Taylor jaksot, mutta ei silti mennä liiallisuuksiin.
        Aika kurjat on ilmat talviteloille laittamista varten, onneksi sain menneenä viikolla hanskattua kaikki silloin, kun ei vielä satanut. Kyllä se lumisade sieltä tekee tuloaan, lämpötila tällä hetkellä Porvoossa 1,5°C ja vetta sataa. Jos vähän kylmenee se on sitten lunta...


      • Taikuritässä

        Ja tulihan sitä lunta. Teen lähtöä kauppaan. Pitänee laittaa talvikengät jalkaan.
        Tähän asti on selvinnyt kävelykengillä tai nahkalenkkareilla - melkein.
        Tänään teatteriin.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Ja tulihan sitä lunta. Teen lähtöä kauppaan. Pitänee laittaa talvikengät jalkaan.
        Tähän asti on selvinnyt kävelykengillä tai nahkalenkkareilla - melkein.
        Tänään teatteriin.

        Niin tuli tänne meillekin, kun sitä moneen otteeseen toivoin. Mukava herätä, kun oli puhdasta valkoista lunta maassa. On niin paljon valoisempaa, aivan kuin maailma olisi syntynyt uudelleen. Tiedän ettei tätä iloa jatku pitkään, vaan lumi sulaa pois, kuten ensilumelle aina käy!


      • Taikuritässä

        Hesassa oli aika talvisen näköistä. Tunnelmallista.
        Tulipa ikälisävuosia. Naurettavaa teatteria (hyvällä).
        Viriviri tööt tööt....
        Saas nähdä huomisaamuna. Pikatalvea luvattiin.


    • Tehkää uusi aloite.
      Heikunkeikun läppäri muuten hyytyy.
      -
      Käväisin taas kaupassa.
      23€ voittoa kolikkoina kaupan ulko-puolella.
      Seuraavan kerran menen yli-huomenna, Keskiviikkoko se sit on?

      H.

      • Ei oo ku tirstai.


      • Sivustaseurannut

        Mikä sinä olet täällä ohjeita antamaan, pusimies


      • siilenämää kirjoitti:

        Ei oo ku tirstai.

        Tirstai?
        Jotain tiistain ja torstain väliltä? No sittenhän se on keskiviikko.


      • Tellukka kirjoitti:

        Tirstai?
        Jotain tiistain ja torstain väliltä? No sittenhän se on keskiviikko.

        Joop. Aattelin yhtä vitsiä johon liittyi kaikki viikonpäivät, joissa on r-kirjain.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe