lisää stringien näkymisestä

Goddess

Mitä jos ne näkyy vain kun nainen istuu, eli housut laskee vyötäröltä niin alas et näkee ylöosan? Olen jo pidemmän aikaa seurannu yhtä naista täällä koulussani, ja sen stringit näkyy vain jos se istuu, ku sillä on matalavyötäröiset housut.

Eli.. kommentteja?!

19

3800

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä

      no oon sitä mieltä et ei haittaa jos näkyy vähäsen, mut jos näkyy siis kunnolla niin kyl sitä puseroa pitäis laskea alemmas...saa muuten vähän huorahtavan maineen ainakin mun ajatuksis..

    • rexxel

      ..on tosi ihanaa jos naisten stringit näkyy, vaikka koko ajan. Ja mitä väliä jos vaikuttaa huoralta, kyllä mulle huoratkin kelpaa :) Pääasia on että näyttää seksikkäältä.

    • hohhoh

      *hoh hoh*
      Tän palstan kohderyhmän ikäisillä kyllä stringien näkyminen on lähinnä säälittävää.

      • Goddess

        SÄÄLITTÄVÄÄ? Ja minkäikäisiä sun mielestä täällä liikkuu? Ja mitä vikaa vaikka oltaisiin 19 tai 45?Meepäs sinne lastentarhaanas takas kasvamaan. Pentu.

        PS. Älä vaivaudu tuhertelemaan mulle mitään "loukkaavaa" vastausta, ei onnistu. Saan siitä parhaimmassa tapauksessa vain hyvät naurut.


      • ~peikkonen~
        Goddess kirjoitti:

        SÄÄLITTÄVÄÄ? Ja minkäikäisiä sun mielestä täällä liikkuu? Ja mitä vikaa vaikka oltaisiin 19 tai 45?Meepäs sinne lastentarhaanas takas kasvamaan. Pentu.

        PS. Älä vaivaudu tuhertelemaan mulle mitään "loukkaavaa" vastausta, ei onnistu. Saan siitä parhaimmassa tapauksessa vain hyvät naurut.

        kuule tämä ei liity mitenkään asiaan, mutta oli aivan pakko kirjoittaa. eikö tämä olekin NUORTEN palsta? nuoretko ovat mielestäsi jotain 20-45 väliltä vai? ei sillä että ettette sais tänne kirjoitella mutta ei sullakaan pitäis olla mitään oikeutta sano vaikka 15-vuotiasta pennuks NUORTEN palstalla. tai käskeä mennä kasvamaan kotiinsa. tämä on kuitenkin sellainen palsta johon yläaste/lukioikäiset voivat huoletta kirjoitella ilman että päälle kakskymppiset tulevat heitä pennuiksi haukkumaan.
        kirjoita vain jos olen väärässä.


    • Daliah

      Yhtä tökeröltä se näyttää oli mikä vain! En ole stringuleita mitenkään vastaan, ne vain yksinkertaisesti ovat mauttomia vilahdellessaan.. ei.. _loistaessaan_ joka välissä!

    • Mikael81

      Minulla on 15-vuotias pikkusisko jonka koko kaverilauma ramppaa meillä kaiket päivät. Ovathan he ihan mukavia, mutta vähän sellaisia pikkutyttöjä joilla on kovat paineet näyttää/ vaikuttaa aikuisilta naisilta.. Voi niitä palleroita kun ovat vielä alaikäsiä ja vilauttelevat "alusiaan" joka suuntaan. Minusta he ovat yksinkertaisesti säälittäviä. 15-vuotias (ainakin nämä joita olen seuraillut) on vielä sen verran uusi maailmassa että katsos kun tietää miten tampooni toimii. Aikuinen nainen on eri asia, mutta nämä pikkutytöt.. Ei heidän edes kuuluisi käyttää stringejä jos noin tökerösti jättävät ne näkösälle. Olisi nyt edes jotenkin viattoman vihjailevasti.. *phuh*

      • Goddess

        Mulla on kans lilla syster, se on 17. Mut eipä mitään, kyl ne senki kaverit rankasti alusvaatteitaan ( ja muitakin "ihanuuksia, kuten napakorua läskimahassa) esittelee - eikä mitään komplekseja.

        Mut mä puhuinkin nyt ihan suht aikusista ihmisistä, siis ihan 20-> eli ne ei mitään esitä vaan välillä "vilauttaa". On se mun mielestä joskus ihan sexyä. Paitsi jos oma mies alkaa kuolaamaan, sitten se oin tietty ärsyttävää.. ;)


      • vilauttelija

        no voi huhhuh!! onko teidän mielestä parempi kattella stringejä jollain 50 wee mummolla ku noin 15wee kimmalla? ja 15weekö on liian nuori käyttään stringejä???aha,kuinka vanhat niitä sit käyttää...? 15wee voi näyttää ihan sexyltäki ku stringit vähä loistaa,ku että sieltä loistaa joku ruttuperse!!!!vai hä???


      • Mikael81
        vilauttelija kirjoitti:

        no voi huhhuh!! onko teidän mielestä parempi kattella stringejä jollain 50 wee mummolla ku noin 15wee kimmalla? ja 15weekö on liian nuori käyttään stringejä???aha,kuinka vanhat niitä sit käyttää...? 15wee voi näyttää ihan sexyltäki ku stringit vähä loistaa,ku että sieltä loistaa joku ruttuperse!!!!vai hä???

        Vilauttelijalle: Kuule mieluummin vaikka sitten se "ruttuperse" kuin pikku pylly joka ei vielä ole syntymän jäljiltä kuivunut.

        Niin tosiaan.. Mielestäni "varttuneemmat".. Eli yli parikymppiset naiset osaavat itseasiassa "vilautella" aika ovelasti ja se on omalla tavallaan ihan viettelevääkin. Ja tokihan siinä tuppaa vähän miekkosen pää kääntymään. Kunhan se nyt ei ihan älyttömyyksiin mene.. vilauttelu siis.


      • hohhoh?
        Goddess kirjoitti:

        Mulla on kans lilla syster, se on 17. Mut eipä mitään, kyl ne senki kaverit rankasti alusvaatteitaan ( ja muitakin "ihanuuksia, kuten napakorua läskimahassa) esittelee - eikä mitään komplekseja.

        Mut mä puhuinkin nyt ihan suht aikusista ihmisistä, siis ihan 20-> eli ne ei mitään esitä vaan välillä "vilauttaa". On se mun mielestä joskus ihan sexyä. Paitsi jos oma mies alkaa kuolaamaan, sitten se oin tietty ärsyttävää.. ;)

        Mäkin tarkoitin just noita 14-17 vuotiaita naisenalkuja. Käsitit varmaan vähän väärin mut, vai mitä Goddes? Koska tässä oot nyt kuiteski suht samaa mieltä...


      • Julia85
        Mikael81 kirjoitti:

        Vilauttelijalle: Kuule mieluummin vaikka sitten se "ruttuperse" kuin pikku pylly joka ei vielä ole syntymän jäljiltä kuivunut.

        Niin tosiaan.. Mielestäni "varttuneemmat".. Eli yli parikymppiset naiset osaavat itseasiassa "vilautella" aika ovelasti ja se on omalla tavallaan ihan viettelevääkin. Ja tokihan siinä tuppaa vähän miekkosen pää kääntymään. Kunhan se nyt ei ihan älyttömyyksiin mene.. vilauttelu siis.

        Sulla taitaa vaikuttaa oma ikäs aika paljon... ite käytän stringejä, koska ne on hyvät päällä, eikä mulla oo tapana mitenkäään ihmeemmin vilautella. Että eiköhän toi sun kommenttis ollu vähän turhaa yleistämistä. Toisaalta kyllä mä ymmärrä ja itekkin nauran niille jotka pitää semmosia matalii housuja mistä karvatki melkeen näkyy ja sit ku istuu ni persvako paistaa kilsojen päähän... Hyi helvetti!!


      • maria

        Sain kirjotuksestas sellasen käsityksen, että kaikki 15 vuotiaat on luonteeltaan, kropaltaan ja ulkonäöltään samanlaisia.


        Mä oon ite 15 ja vietän varmastikin hieman erilaista elämää, kun tää sun siskos. Viikonloput istun baarissa ja vietän muutenkin aikaan sun ikäisten ihmisten kans...en todellakaan nyt tahdo kehua itseäni, mutta moni 15-16 vuotias näyttää todellakin näyttää ikäisiään vanhemmilta ja ovat henkisesti ikätovereitaan kypsempiä.


        Turha yleistää, että kaikki 15 vuotiaat ovat pentuja. Ja jos ite oo sitten niin kypsä ja aikuinen niin varmastikkin tuo oman kämpän hommaaminen ois sulle ratkasu ettei sun tarvitsisi katella näitä "pentuja", täytäthän kuitenkin tänä vuonna 21...ellet ole jo täyttänyt....


        Aurinkoista kevättä kaikille! -maria-


    • ~*~

      mun kohdalle on sattunut AIKA monta n. 15 v. muijia jotka esim. bailuissa/discossa vetää housujaan alaspäin ja stringejä ylös!! se on ihan hirveen näköstä ku stringit näkyy IHAN selvästi..!!! kyllä mä itekkin niitä pidän, mutta mua hävettää ainaki aivan ylilujaa jos mun stringit tai vaikkapa normaalit alkkarit vilahtaa..!!! yäk!!

    • shy

      ei voi muuta sanoa kuin NAM!

    • Mikael81

      Mä nautin tästä keskustelusta..

    • panisinjossaisin

      Yks kaverini käyttää stringejä ja paljastelee ajoittain. Sitten hihittelee että tirkistelen... Voiko syyttää siitä, itse pukeutuu näin ja tykkään katsoa ;)
      Onpa tuosta muistojakin ;)

    • Miss19

      Iha vittu oma asia näkyyks vai ei. Itte oon 13v, ja osaan itte kyl hoitaa asiani.

      T. Yks tyttö.

    • Hyvännnäköistä

      Kyllä on hyvännäköistä ko stringit näkyy juoksuhousuista läpi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe