kulutus lukemia mondeo 1.5 ecoboost kokemustenne mukaan
ecoboost ford
16
9156
Vastaukset
- Jörgeni
Muutaman päivän oli lainassa ao. malli automaattina. Kesällä seka-ajossa, 30 pros. kaupunkia, loppu maantietä 100-120 km/h, kulutus 7.6 l/100 km. En pitänyt pahana tehokkaalle isolle autolle.
- pikku_karhu
Mittarin mukaan sekailaisen ajon kulutus on 7.1 . Autolla on nyt ajettu 160 tuhatta ja on automaattilaatikolla. On työsuhdeauto, joten kaikki mahdolliset nurkka-ajot tehdään myös sillä. Samasta syystä en ole koskaan laskemalla tarkistanut lukemaa. Nollattu on kylläkin monta kertaa. Auto 2 v vanha, joten jokainen voi laskee, että päivämatkat ovat pitkiä.
Lukema on muuten ihan sama, johon vanhan 2008 Mondeon mittari menee. Siinä 2-litrainen bensakone ja manuaalilaatikko mutta sillä ajetaan lyhempää työmatkaa ( noin 80 km /päivä). - Bensapihiä
Ei tuo paha ole alle 10litraa / 100 1,5ltr koneella. Mikähän on ero luvattuun?
- coppero
Onko Fordin edullinen vaihtomoottoritarjous vielä voimassa`?????
http://www.helsinki.fi/~lsalmi/temp/vaihtomoottori.jpg - A3gtron
Spritmonitorin mukaan todellinen keskikulutus 8,9 l/100km
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&constyear_s=2016&power_s=150&power_e=170&powerunit=2 - Lupauksetonlupauksia
Minulla Fordin ohjekirja lupaa 6,5 l /100km
Todellinen.9,2l / 100km.- jörgeni
Poljet aika lujaa, minulla keskikulutus viime vuoden ajalta 7,7. Mondeo 5 ov 1.5 ecoboost automatic.
- Tarkistaakannattaa
Oletko mitannut siten että laitat tankin täyteen ja kilometrit ylös, jos et..niin.teeppä se ja kerro sitten mikä on kulutus.
Itse mittaan kulutuksen tällä tavalla,koska ei ole mitään.lainsäädäntöä paljonko saa olla mittavirhettä kulutusmittarissa..ja oletan kyseessäolevan vähän sama asia kuin , naisten paidoissa. Mielummin ilmoitetaan S ku xxxl. - öcöbööst
sama lohko on kuin valenciassa eli tod. vanhaa perua. siksi kulutus korkea
- Löpötin
Onko alle kahdeksan litran kulutus paljon isolle automaattivaihteiselle autolle bensakoneella? Moni diesel maasturi vie saman verran ja tilat on pienemmät.
- econonisti
-17 1.5 manuaali jolla nyt ajettu 30tkm. Auto näyttää 6.7l/100km ja mitä itse laskenut tankatessa niin pyörinyt 6.2-7.4l/100km välillä, riippuen ihan onko enemmän ollut matka-ajoa vai enemmän taajamassa. Tiedä sitten merkkaako, mutta tankkailen vain shellin v-poweria. Nopeat kiihdytykset ajonopeuteen ja cruise päälle.
- ecobeast
1.5 ecoboost automaatti 5-ovinen.Keskikulutus 7.0. tankkaamalla mitattu. Kaupunkiajo vie jonkun verran enemmän kuin vastaavilla kilpailijoilla, mutta maantiellä pääsee jopa pienempiin lukuihin.
- manualisti
1.5 ecoboost manuaali 5-ovinen aj.5500 km keskikulutus koko matkalta 6.1 suurin osa maantieajoa.
- Monteo
Aika pienillä kulutuksilla pääsette..mulla meni 44 litraa tankkiin 400km ajon jälkeen,noin 200km maantietä loput nurkka ajoo. Aika paljon mun mielestä,onkohan jotain vikana? Mondeo 1.5 ecoboost automaatti
- Anonyymi
Juuri testattu,tankki täyteen ja matka-ajossa 5,77 ilmastointi päällä.
Vauhtia 90-110.- Anonyymi
Aika samoja lukuja minullakin, maantie 5.8 l, seka-ajo n. 6.8, kaupunki n. 7.7. Talvella hieman enemmän. 1.5 l bensiini automaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303491Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91548Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819