ecoboost ford

paavomatti

kulutus lukemia mondeo 1.5 ecoboost kokemustenne mukaan

16

8212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jörgeni

      Muutaman päivän oli lainassa ao. malli automaattina. Kesällä seka-ajossa, 30 pros. kaupunkia, loppu maantietä 100-120 km/h, kulutus 7.6 l/100 km. En pitänyt pahana tehokkaalle isolle autolle.

    • pikku_karhu

      Mittarin mukaan sekailaisen ajon kulutus on 7.1 . Autolla on nyt ajettu 160 tuhatta ja on automaattilaatikolla. On työsuhdeauto, joten kaikki mahdolliset nurkka-ajot tehdään myös sillä. Samasta syystä en ole koskaan laskemalla tarkistanut lukemaa. Nollattu on kylläkin monta kertaa. Auto 2 v vanha, joten jokainen voi laskee, että päivämatkat ovat pitkiä.
      Lukema on muuten ihan sama, johon vanhan 2008 Mondeon mittari menee. Siinä 2-litrainen bensakone ja manuaalilaatikko mutta sillä ajetaan lyhempää työmatkaa ( noin 80 km /päivä).

    • Bensapihiä

      Ei tuo paha ole alle 10litraa / 100 1,5ltr koneella. Mikähän on ero luvattuun?

    • coppero
    • Lupauksetonlupauksia

      Minulla Fordin ohjekirja lupaa 6,5 l /100km
      Todellinen.9,2l / 100km.

      • jörgeni

        Poljet aika lujaa, minulla keskikulutus viime vuoden ajalta 7,7. Mondeo 5 ov 1.5 ecoboost automatic.


    • Tarkistaakannattaa

      Oletko mitannut siten että laitat tankin täyteen ja kilometrit ylös, jos et..niin.teeppä se ja kerro sitten mikä on kulutus.

      Itse mittaan kulutuksen tällä tavalla,koska ei ole mitään.lainsäädäntöä paljonko saa olla mittavirhettä kulutusmittarissa..ja oletan kyseessäolevan vähän sama asia kuin , naisten paidoissa. Mielummin ilmoitetaan S ku xxxl.

    • öcöbööst

      sama lohko on kuin valenciassa eli tod. vanhaa perua. siksi kulutus korkea

      • Löpötin

        Onko alle kahdeksan litran kulutus paljon isolle automaattivaihteiselle autolle bensakoneella? Moni diesel maasturi vie saman verran ja tilat on pienemmät.


    • econonisti

      -17 1.5 manuaali jolla nyt ajettu 30tkm. Auto näyttää 6.7l/100km ja mitä itse laskenut tankatessa niin pyörinyt 6.2-7.4l/100km välillä, riippuen ihan onko enemmän ollut matka-ajoa vai enemmän taajamassa. Tiedä sitten merkkaako, mutta tankkailen vain shellin v-poweria. Nopeat kiihdytykset ajonopeuteen ja cruise päälle.

      • ecobeast

        1.5 ecoboost automaatti 5-ovinen.Keskikulutus 7.0. tankkaamalla mitattu. Kaupunkiajo vie jonkun verran enemmän kuin vastaavilla kilpailijoilla, mutta maantiellä pääsee jopa pienempiin lukuihin.


    • manualisti

      1.5 ecoboost manuaali 5-ovinen aj.5500 km keskikulutus koko matkalta 6.1 suurin osa maantieajoa.

      • Monteo

        Aika pienillä kulutuksilla pääsette..mulla meni 44 litraa tankkiin 400km ajon jälkeen,noin 200km maantietä loput nurkka ajoo. Aika paljon mun mielestä,onkohan jotain vikana? Mondeo 1.5 ecoboost automaatti


    • Anonyymi

      Juuri testattu,tankki täyteen ja matka-ajossa 5,77 ilmastointi päällä.
      Vauhtia 90-110.

      • Anonyymi

        Aika samoja lukuja minullakin, maantie 5.8 l, seka-ajo n. 6.8, kaupunki n. 7.7. Talvella hieman enemmän. 1.5 l bensiini automaatti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe