Matka varattu 12.01 Senegambia beach hotel . Tietääkö kukaan pääseekö välilaskun aikana koneesta ulos vai täytyykö tuo 50 min olla koneessa ?
Vastaukset 5
- MatkaTakana
Koneessa pitää olla noin tunnin välilaskun ajan, ulos ei voi mennä. Teto on tuore; juuri kotiuduin Senegambia beah hotellista.
- Nöf
Ihan on tuurissan. Paristi päässyt tetminaaliin ja paristi kärvistellyt koneessa. Matkan kesto 11- 15 tuntia riippuen pitääkö Portugalissa tyhjentää paskahuussi niinku joskus.
- JPA311
Helmikuussa 2017 piti olla koneessa mennessä.
Tullessa takaisin konetta vaihdettiin Gran Canarialla, joten matkustajat saivat maihinnnousu kortit ja pääsi terminaaliin shoppaileen. Nyt hieman lentoaika pienentynyt, välilaskusta saatu kait nipistettyä vähän aikaa poissa, eli lento kokonaisuudessaan hieman lyhyempi nyt joulukuussa kuin helmikuussa oli. - Gmb
Viime vuonna mennessä olimme koneessa ja palatessa oli koneen vaihto. Muutama vuosi sitten tullen mennen olimme koneessa välilaskun ajan.
- Tms12
Ei pääse ulos eikä sisään muut kuin uusi miehistö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3891387- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29664- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht378595- 63543
- 87517
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474