Onko jälkikuvat normaalia

Simppura

Olen alkanut näkemään/kiinnittämään huomiota jälkikuviin. Näen niitä eniten esim valoista tai tv-n teksteistä. Mutta tulee myös muistakin. Lääkärin mielestä on normaalia ja kaikki kuulemma näkee, mutta ei kyllä musta voi olla normaalia että ei tarvii katsoa kun kohdetta sekunti ja siirtää pois niin on jälkikuva taattu. Nään niitä eniten aamulla ja illalla tai kun silmät ovat väsyneet mutta tulee myös muutenkin. Mulla todettiin myös toisen silmän piilokarsastus. Näen myös sovusilmällä varjoja jotka poistuu kohdistettaessa, mitä helvettiä tää on? Oon ollut pitkään tosi ahdistunut, mutta ei kai se nyt voi näköhäiriöitä aiheuttaa?? Onko kellään muulla ja ootko saanut näille selvityksen? Pelkään aivokasvainta ihan kauheesti.

5

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä samaa. Silmälääkärillä käyty tänään. Silmissä ei mitään. Sanoi että on aivoperäistä. Pään MRI eli magneettikuva otettu heinäkuussa 21, joka oli normlaai ja oire alkoi sen jälkeen syyskuussa. 21 Olen aivan pää hajalla ja pelottaa ja ahdistaa hirveästi.

• Anonyymi

Kyllä tässä on kyse sauva- ja tappisolujen energian tuotannon epänormaalista tilasta.
      Selitys voi löytyä aiemmista poikkeavista elimistön homeostaattisista tapahtumista.

• Anonyymi

Hei voisitko avata asiaa enemmän? Kuulostaa mielenkiintoiselta. Oletko asiantuntija vai kuullut tästä asiasta joltain vai mistä tiedät? Ilmiöhän on tosiaan normaali kun kyseessä hyvin korkeat kontrastit ja valot sekä pitkä tuijotus aika, mutta itselläni vaivaa on ettei tarvitse kuin vilkaista ja ei enää tarvitse olla mitenkään erityisen kirkas/kontrastinen kohdekaan, kun alkaa hyppiä jälkikuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei voisitko avata asiaa enemmän? Kuulostaa mielenkiintoiselta. Oletko asiantuntija vai kuullut tästä asiasta joltain vai mistä tiedät? Ilmiöhän on tosiaan normaali kun kyseessä hyvin korkeat kontrastit ja valot sekä pitkä tuijotus aika, mutta itselläni vaivaa on ettei tarvitse kuin vilkaista ja ei enää tarvitse olla mitenkään erityisen kirkas/kontrastinen kohdekaan, kun alkaa hyppiä jälkikuvat.

Tässä on kyse siitä että jostain syystä sauva- ja tappisolut jäävät valosignaalin jälkeen aktiivisiksi ja tuottavat hermosignaalia ilman ärsytystä, eli verkkokalvon dynaamisesta poikkeamasta kyse, sekä sauva- ja tappisolujen energian tuotannon ja samalla näiden solujen solubiologian poikkeamasta normaaliin nähden. Solubiologia asettuu ns. normaalitasolle biologian mukaisesti.
        Silmänpohjan kuvaus ja osaavan silmälääkärin arvio kuvista mahdollisesti poissulkee silmän pohjan näkyvät selittävät tekijät.
        Sinänsä ilmiö tapahtuu jokaisella kun valon lähde on tarpeeksi kirkas.

Sinänsä lääketiede on aika kaukana rautalankamalleja monimutkaisemmista asioista.

• Anonyymi

Minulla on. Hirveä pelko ja stressi niistä. Luin englanniksi ilmiöstä "palinopsia" ja olen ihan paniikissa kun tuli vaikka mitä kamalia sairauksia sen aiheuttajaksi. Kävin tänään silmälääkärillä yksityisesti. Ei johdu näöstä tai hajataitosta eikä silmistä hänen mukaan. Silmäni terveet. Sanoi että on aivoperäinen. No se kuulostaa vielä kamalammalta. Pään magneetti otettu viime heinäkuussa puolisen vuotta sitten muun syyn takia ja se oli normaali, mutta näköoireet alkoivat vasta noin 2kk sen jälkeen. Minulla on henkisesti/psyykkisesti todella paha olla. Tuntuu että pelkää katsoa mihinkään kun pelkää näkevänsä niitä. Minulla hyppii jälkikuvat pitkin seinää tai vaikka jos katson katossa olevaa palovaroitinta joka on valkoinen (ei siis mitenkään kova kontrastinen edes) niin sekin näkyy välähdyksinä. Aamulla huomaan tämän erityisen vahvana. En tiedä enää mitä tehdä. Jos olisi Riku RIkas niin menisi yksityisesti uudelleen magneettiin.
      Nainen 36v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe