kiihottaako teitä pulleat ja lihavat pojat/miehet.

lihavapoika15v

kiihottaako lihavat ja pulleat pojat/miehet teitä.

45

3026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erikoinen.ja.lihava

      Joku aika sitten päätin rikkoa rajojani ja suostuin yhden lihavan kaverin seuraan. Ei se mikään hirveän lihava ole. Hieman raskastekoisen näköinen ja muutama kilo varmasti liikaa elopainossa.

      Mukavan oloinen kaveri kunnes muuttui kummalliseksi. Vajaa kuukausi oli tapailtu kun alkoi puhua levottomia. Rupesi kyselemään kaikenlaista piiskaamisesta, lopulta ehdotti, että hän voisi piiskata minut. Minä tietenkin kieltäydyin.

      Yhtenä päivänä se sanoi, että voitas kokeilla, tulisit varmasti yllättymään. Se syventäis meidän suhdetta. Et kyllä arvaa, miten rakkaalta minä tuntuisin sen jälkeen, kun olisin sinut isällisesti piiskannut. Ei sun tarvitse muuta kuin antaa lupa, niin minä järjestän kaiken. Tietenkin minä voin piiskata sinut ilman lupaakin, mutta jos annat lupasi, niin voin minä siitä maksaakin.

      Minun piti ihan kiivastua, sanoin että jos sormi paukullakaan minuan hipaiset, niin käräjillä määritellään sen hinta.

      Näillä leveysasteilla ei helpolla poikakaveria löydä ja minä olen jo melkoisesti kiintynyt häneen. Olisi rankkaa aloittaa taas etsiminen ihan alusta. Mutta mitä tästä seuraa, jos suostun, niin jääkö se pelkästään yhdeksi kokeiluksi. Vai onko hänellä ankara fetissi, jonka saan tuntea nahoissani vielä monta kertaa. Loppuukohan touhotus siihen, jos sanon, että tonnilla saat toteuttaa itseasi yhden kerran.

      Kirjoitan tämän siksi,että olen aina hieman epäillyt lihavia jätkiä.

      • RomanttinenKarhu

        Eiköhän noin voi käydä ihan kenen kanssa vaan, Koskaan et voi tietää minkälaiseen pervoon sitä törmää. Epäillä voi ihan kaikkea ja mistä tahansa. Mutta ite aatellu aina, ettei kannata sellaseen alkaa, josta ei ite tykkää. Mutta lihavathan ovat yleensä lepposia... vaan ite ainakin katoaisin tollasen elämästä, Mutta itsehän sun on päätettävä kuinka paljon siitä jätkästä tykkäät ja kuinka pitkälle oot valmis menemään. Eihän päätös varmaan helppo tule olemaan, kun tiedossa on kuinka vaikeaa ny ylipäätänsä on löytää jonkinkaan moista suhdetta. Joskin vaan epäilen, jos mennään maksun puolelle, niin tulisiko se kestämään pitemmän päälle. Itelle ainakin tulis sellasesta fiilis, että ei se toinen oo tosissaan... kunhan saa vaan tehdä mitä tahtoo ja maksaa siitä, niin se on sitten siinä. Sitten vaan soittelis sessioiden perään eikä minkään muun.

        Mut joo ite tykkään lihavista, mutta itellä on se probleemi, että sen lihavan pitäis olla vanhempi kuin mä. Sellanen harmaaparta ja -tukka olis kiva, vaan ei pakollinen kunhan mies on viidenkympin tienoilla ja omaa vatsaa ja rintaa ja en puhu nyt mistään lihaskimpusta. Vaan ku itekki olen pulskanpuoleinen, niin oon monesti saanu kuulla, että vaadin ihan liikoja. Kun itse olen joko liian vanha tai nuori... sellanen väliinputoajahan sitä on ku on päälle 30, mutta alle 40. Jos jollekkin kelpaa, niin se on kaukana siitä mitä haen... en mä ny kellekkään parikybäselle luuviululle daddyks ala vain sen takia, että pitäis joku saada. Aivan liikaa olis rajoissa rikkomista sellasen suhteen.

        Ainahan kaikelle se mahdollinen tykkääjä löytyy... eri asia vaan kohtaako intressit. Mulle on liiankin monesti sanottu, että rakkaus se vaan merkitsee (sanojana aina sellanen prkleen chaseri). Ite olen sellasille sanonu, että miten voit rakastua johonkin sellaseen, joka ei ole yhtään sun tyyppiä... Ite yritän siihen rakkauteen uskoa, mutta valitettava seikka on, ettei laiha mies saa mua innostumaan, eikä syttymään... miten sellaseen siten vois rakastuakkaan. Olen pinnallinen siinä suhteessa, myönnetään! Jos joku mun tyypiä oleva tekee tuttavuutta, niin aina se on joku sellanen, joka on valmiina pettämään vaimoaan. Joten, ehkä lihavia aina vähän vois epäilläkkin...


      • halukkaita-löytyy-

        Sille kaverillesi löytyisi paljonkin sellaisia, jotka nauttivat juuri tuollaisesta. Sinun on parempi jättää hänet, ja antaa hänen etsiä sitä oikeaa. Pieni piiskaus piristää suhdetta kummasti, jos on tuttu ja turvallinen antajana.


      • Tänne kyllä kelpaisi. Tykkään lihavista miehistä ja tykkään myös saada piiskaa.


      • Anonyymi
        RomanttinenKarhu kirjoitti:

        Eiköhän noin voi käydä ihan kenen kanssa vaan, Koskaan et voi tietää minkälaiseen pervoon sitä törmää. Epäillä voi ihan kaikkea ja mistä tahansa. Mutta ite aatellu aina, ettei kannata sellaseen alkaa, josta ei ite tykkää. Mutta lihavathan ovat yleensä lepposia... vaan ite ainakin katoaisin tollasen elämästä, Mutta itsehän sun on päätettävä kuinka paljon siitä jätkästä tykkäät ja kuinka pitkälle oot valmis menemään. Eihän päätös varmaan helppo tule olemaan, kun tiedossa on kuinka vaikeaa ny ylipäätänsä on löytää jonkinkaan moista suhdetta. Joskin vaan epäilen, jos mennään maksun puolelle, niin tulisiko se kestämään pitemmän päälle. Itelle ainakin tulis sellasesta fiilis, että ei se toinen oo tosissaan... kunhan saa vaan tehdä mitä tahtoo ja maksaa siitä, niin se on sitten siinä. Sitten vaan soittelis sessioiden perään eikä minkään muun.

        Mut joo ite tykkään lihavista, mutta itellä on se probleemi, että sen lihavan pitäis olla vanhempi kuin mä. Sellanen harmaaparta ja -tukka olis kiva, vaan ei pakollinen kunhan mies on viidenkympin tienoilla ja omaa vatsaa ja rintaa ja en puhu nyt mistään lihaskimpusta. Vaan ku itekki olen pulskanpuoleinen, niin oon monesti saanu kuulla, että vaadin ihan liikoja. Kun itse olen joko liian vanha tai nuori... sellanen väliinputoajahan sitä on ku on päälle 30, mutta alle 40. Jos jollekkin kelpaa, niin se on kaukana siitä mitä haen... en mä ny kellekkään parikybäselle luuviululle daddyks ala vain sen takia, että pitäis joku saada. Aivan liikaa olis rajoissa rikkomista sellasen suhteen.

        Ainahan kaikelle se mahdollinen tykkääjä löytyy... eri asia vaan kohtaako intressit. Mulle on liiankin monesti sanottu, että rakkaus se vaan merkitsee (sanojana aina sellanen prkleen chaseri). Ite olen sellasille sanonu, että miten voit rakastua johonkin sellaseen, joka ei ole yhtään sun tyyppiä... Ite yritän siihen rakkauteen uskoa, mutta valitettava seikka on, ettei laiha mies saa mua innostumaan, eikä syttymään... miten sellaseen siten vois rakastuakkaan. Olen pinnallinen siinä suhteessa, myönnetään! Jos joku mun tyypiä oleva tekee tuttavuutta, niin aina se on joku sellanen, joka on valmiina pettämään vaimoaan. Joten, ehkä lihavia aina vähän vois epäilläkkin...

        Mistäs päin oot


    • sauna.kaverisi

      Kiihoitun vain hentaista.

    • Tällaista

      Veikkaan ettei ketään kiihotu epäterveellisistä ja huonokuntoisista ihmisistä

      • RomanttinenKarhu

        No veikkaampa, että sun veikkaukses meni pieleen. Ja törkeetä yleistämistä muutenkin... mutta noh, tuollahan vaan osoitat oman tietämättömyytesi, et mitään muuta.


      • Loool

        Jaa että tietämättömyyteni siitä että läski ei voi olla terve tai kaunis? Läski on läskiä eikä missään kohtaa biologiassa tervettä, mutta se ei ole minun asiani jos tykkäät sellaisesta...


    • Epäileväinen

      Periaatteessa minulla ei olisi yhtä piiskausta vastaan mitään, mutta antaako siinä vallan toiselle kaikissa muissakin asioissa ja joutuu itse alistusuhteeseen. Homma mikä on kerran tehty on seuraavalla kerralla jo paljon helpompi tehdä.

      • Anonyymi

        Avokämmen kävisi kannikoille,ja jos vanhempi setä olisi myös muutenkin määrätietoinen,isokokoinen,miksei vatsakaskin,ja jos tällaisen sedän luokse kylään pääsisi/joutuisi,olisi kokemus varmaankin ikimuistoinen kokemattomalle 50 heteroukkomiehelle! Jos mies vaikka komentaisi sängylle selälleen tai vatsalleen ja tulisi itse myös sänkyyn,eihän sieltä ison miehen alta mihinkään pääsisi,ja mies voisi näin toteuttaa mielitekojaan ja halujaan niinkuin haluaa...
        Mutta ei ainakaan H:gistä ole tällaista setää/pappaa löytynyt : (


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avokämmen kävisi kannikoille,ja jos vanhempi setä olisi myös muutenkin määrätietoinen,isokokoinen,miksei vatsakaskin,ja jos tällaisen sedän luokse kylään pääsisi/joutuisi,olisi kokemus varmaankin ikimuistoinen kokemattomalle 50 heteroukkomiehelle! Jos mies vaikka komentaisi sängylle selälleen tai vatsalleen ja tulisi itse myös sänkyyn,eihän sieltä ison miehen alta mihinkään pääsisi,ja mies voisi näin toteuttaa mielitekojaan ja halujaan niinkuin haluaa...
        Mutta ei ainakaan H:gistä ole tällaista setää/pappaa löytynyt : (

        Eikä täälläkään vissiin tällasesta asetelmasta kiinnostunutta vanh. miestä....?.?.?


    • Tätä-mieltä

      Ellei tunnista itsessään masokistin viettiä, niin ei missään tapauksessa kannata kokeilla piiskan ottamista. Itse sadistina en edes nauttisi , jos piiskaisin jätkää, joka ei piiskauksesta nauttisi. Ei sitä nautintoa kokeilemalla saa päinvastoin ikävän kokemuksen. SM on oma maailmansa eli yksi seksin erilaisuuksista. Halukkaita toki riittää, mutta pieni paikkakunta on ongelma.
      ____
      Sitten siihen lihavuuteen. Valitettavasti itse inhoan lihavaa homoa. En toki ihmisenä vaan seksikumppanina.

    • isokokonen

      Semmönen överi lihava ei sytytä, mut ite tykkään et on semmonen vähän läskiä paikoissa. Ei läski, mut "kookas", et vaatteet päällä saattaisi joku ajatella että olisin hieman bulkimpi tyyppi.
      t. 188/95 16v

      • PiiskaaSaanut

        Aika hyvät mitat sulla, toivottavasti on myös voimaa. Minä mielelläni joutuisin sinun kanssasi kinasteluun ja lopputuloksena sinä joutuisit piiskaamaan minut. Noin iso ja jytäkkä käveri varmasti pystyisi siihen.


      • Vitsaa-kaipaan
        PiiskaaSaanut kirjoitti:

        Aika hyvät mitat sulla, toivottavasti on myös voimaa. Minä mielelläni joutuisin sinun kanssasi kinasteluun ja lopputuloksena sinä joutuisit piiskaamaan minut. Noin iso ja jytäkkä käveri varmasti pystyisi siihen.

        Kyllä tuollaisessa kaverissa on varmasti voimaa, minä olen enempi sellainen linnunluinen kaveri ja saisin helposti noin isolta kaverilta oikeasti piiskaa.


    • PalvojaMies

      Riippuu siitä onko sillä mitä haarojen välissä. Ainut mistä oikeesti välitän miehessä on komee kyrpä ja muhkeat pallit! Etenkin jälkimmäiset sillä mulla on kives-fetissi. Kokemusta on ainakin yhdestä vatsakkaasta miehestä jonka muhkeita säkkejä kelpas lipoa...
      Joku sixpäk treenaaja jolla on joku nakki seisokkina ja maapähkinät palleina on niin suuri turnoff että sais koko hommat jäädä, hyi hitto

      • 10vpoika

        Kuinka vanha oot


    • 10vpoika

      Mä tykkään pojista jotka on yhtä hyvän kuntosia ku mä

      • poikkelli

        ja mä susta


    • Chubbylover

      Kyllä, kunhan ei ole sairaalloisen ylilihava. Sopivasti pullukka ja pehmeä voittaa lihaskimpun ja ruipelon aina.

    • Ylipaino.on.ylivoimaa

      10-20%:a ylipainoinen on hyvä, kunhan läski on tasaisesti joka puolella, eikä vain suoliliepeessä. Minä uskon, että läski on voimaa. Senpä vuoksi päiväunissani saankin aina rotevalta kaverilta piiskaa.

    • Chubbylover

      Kyllä muistan kuinka 14-15v? pääsin sänkyyn yhen hieman pullukan pojan kanssa ja se jäi nii hyvin mieleen että vielä tänäki päivänä haaveilen että pääsisin vielä kerran kokemaan saman. Jotenki se pullukka maha o vaa jotenki nii kiihottava en vaa taho löytää nykyään enää mistään semmosta samanlaista mitä se oli silloin 3 vuotta sitten

    • Pulleepoika15

      No kyllähän se kiihottaa ja ittekki oon pullee ;)

    • Jeppuboy

      Miten saa kaiken vatsarasvan pakaroihin?

      • Anonyymi

        Jos olet tähän asti nukkunut selälläsi niin rupeapa nukkumaan mahallasi.


    • Lainkuuliainen

      Minä ainakin kuvittelen, että sellainen kauttaaltaan hieman pyöreä kaveri on riskimpi kuin sellainen laiheliini. Riskin kaverin kanssa olisi mukava leikkiä esim. poliisi ja piiskaleikkejä. Ja se riski poliisi pystyisi tietenkin välittömästi ulosmittaamaan sakot ja muut rangaistukset piiskaamalla.

    • Chubloveee

      Miten ihmeessä pullukoista puhuminen näyttää kääntyvän aina piiskaamiseen ja alistamiseen?

      Ja kyllä, tykkään sopivasti pullukoista pojista. Nuoristakin, kunhan on järkevä ja yli 16-vuotias.

      • HauiksessaSenSalaisuus

        Ei tartte alistaa, jos omistaa muhkean hauiksen ja osaa piiskata.


      • Anonyymi

        Eihän se ole mitään alistamista, jos piiskaa antaa. Eihän seksin harrastaminenkaan ole alistamista. Vähän pyöreämmät kaverit joutuvat päiväunissa piiskaajan osaan, koska heidän joukossaan on osa hyvinkin riskiä kavereita. Jos toisen haba on nippa nappa 30 cm ja toisen 50 cm, niin ei ole vaikea arvata kumpi heistä soveltuu paremmin piiskaajan rooliin.


    • enmä nyt tiiä kiihiottaaks mua kun oon itte sellane. 16v 180 89

      • Anonyymi

        Mulla oli parikymppisenä kaveri, joka oli sinun mitoissa, itse oli yhtä pitkä mutta painoin vain 76 kg. Niinhän siinä kävi, että sain pari kertaa ansioituneesti isän kädestä, ne oli sellaisia leikkikurituksia, jotka hävettivät vain muutaman minuutin, mutta ei niistä kehdannut kenellekään puhua. Sen verran varmat otteet oli kaverilla ja voimaa niiden takana, että ymmärsin kyllä yskän. Halutessaan hän olisi pysynyt antamaan ihan oikean selkäsaunan.

        Tuosta kaverista minulle jäi viehtymys vähän tuhdinpiin kavereihin, varsinkin sellaisiin, joista näkee, että voimaa on.


    • VoimaaOn

      Jonkin verran saa olla ylipainoa, jos pärjää mulle kädenväännössä. Kaljamahaa ei tarvitse kukaan.

    • Jaahasss

      Kiihottaa, semmonen söpö maha mikä huppari päällä istuessa söpösti pömpöttää.

    • KeittiöMesu

      Afrikan pojat tykkää runsaasta lihasta! Ja usein ovat hyvin varusteltu. Pitää vain valita länsi-Afrikan puolelta. Itäsivulta tulee erittäin ohutta tavaraa.
      Jokaisen oman maun mukaan.

    • painoapois

      Ylipaino ei ole hyväksi eikä kaunista. Seksuaalisuutta ei saa korvata alkoholilla
      tai syömisellä.

    • Anonyymi

      Yöks
      Luurankovartalo rasvapallon kanssa.
      Lihaksikkaita homoja kun ette oo.

    • Anonyymi

      Nukuin onneni ohi... ...setä ei herättänyt minua.

      Kerran erään kaupungin rautatieasemalla jäin pois junasta. Olin silloin parikymppinen.
      Viereeni tuli noin viiskymppinen mies, siististi pukeutunut, n.180 pitkä. Oli sen verran rotevatekoinen, että luultavasti painoi yli 100 kiloa. Ehdotti minua lähtemään matkaansa, tarjolla olisi viinasta piiskaan kaikkea mitä nuori mies tarvitsee.

      En tohtinut lähteä, vaikka aikaa minulla olisi ollut. Olen sen verran vapaamielinen, että minua on jälkikäteen harmittanut oma arkuuteni. Tarjouksesta voi päätellä, että piiskaa siellä ainakin olisi tarjottu. Tiedän, että se on vaikuttava kokomus, vaika en ole koskaan piiskaa saanut. Tuo roteva kaveri olisi varmaan maistattanut minulla sitäkin.

    • Anonyymi

      Ite oon 188/120/13 ja kohta 40v, pehmeä ja pullea kaveri jolla ei ole kokemusta m m jutuista. Haluisin kyllä saada kokemusta, mut siihen haluisin löytää jonkun nuoremman poitsun joka tykkää isommista miehistä. Veikkaan että ei taida kukaan nuori kiimainen poitsu huolia panokaveriksi tällaista isoa karvaista äijää…
      Mua itseä ei haittais vaikka poju olis myös isompi, kunhan varustus ei olis liian iso😁 Kyllä isotkin vehkeet kiihottaa, mut pienet vähän enemmän😁

    • Anonyymi

      Friikkejä kiihottaa.
      Toisenlaisia friikkejä laiheliinit!

      • Anonyymi

        Mielummin pullea kuin hoikka. Niistä riivinraudoista pitää vain vanhat likaiset miehet, kun muistuttaa lapsia tarpeeksi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin pullea kuin hoikka. Niistä riivinraudoista pitää vain vanhat likaiset miehet, kun muistuttaa lapsia tarpeeksi,

        Pojan peppujen metsästäjiä.
        Tunnen yhden joka on mannisen rasvapalloista yksi.


    • Anonyymi

      Laiha mariini takas sinne liemiinsä.

    • Anonyymi

      Muusikauha, lihavasara ja höylä on pöydällä.

    • Ei.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe