VAV Vantaa /Ojahaantie 1 kylmä,kylmempi,kylmin

kylmäkämppäläinen

Älä hyvä ihminen ikinä muuta tähän taloon !
Kylmä,kylmempi, kylmin ???
Miksi kylmä, siksi kun on huonosti rakennettu ja ei lämmitetä , marraskuu menossa ja patterit on kylmät ??
Jos lämmitettäisiin asuntoja ei VAV Asunnot Vantaalle jäisi voittoa, kyllä voitot kelpaa, saa maksaa "tuottaville työntekijöille " ns. hyvän miehen lisää..."

6

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä on oikein hyvä asua.

• Anonyymi

Eikö siis talo ole kylmä eikä vetoisa?
        Millaista muuten on asua kyseisessä talossa, eikö tiloissa olevan päiväkodin melu ole häiritsevä?

• Anonyymi

Ei TA:n asojakaan Vantaalla lämmitetä. Yöllä oli liki -2 astetta pakkasta, patterit kylmät, 21 vain

• Anonyymi

Vav kyläkaskentie 6 täällä ollut koko viikonlopun patterit jääkylmät. Soitin jo perjantaina kun huomasin että nyt on ihan jäässä asunto, ja patterit jääkylmät. Eipä se soittamalla parantunut asia, sain tiedon, että ei pitäisi olla. Mutta mitään eikä ketään ole kuulunut. Lapsella kipeä ja jäisessä asunnossa pitäisi yrittää parantua. Ei lukenut sopimuksessa että itse pitää lämmitys hoitaa, huomenna käyn ostamassa lämpöpatterin. Sitähän kielletään käyttämästä, mutta mitenkä sitä pitäis selvitä helmikuussa Suomen talvessa ilman minkäänlaista lämmitystä??

• Anonyymi

Vantaa 18.2.2024 sää -9 tuntuu kuin -17, patterit joka huoneessa aivan jäässä. Perjantaista sunnuntaihin patterit olleen jääkylmät, sunnuntaina ensimmäistä kertaa koko viikonloppuun pattereissa kävi päivällä lämpö noin tunnin verran, jonka jälkeen ei ole lämmitystä laitettu enää ollenkaan. Tosiaan helmikuu ja pakkasta -9 astetta ulkona. Sairasta meininkiä.

• Anonyymi

Eli Ojahaantie 1:ssä siis vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5014
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1792
    3. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1681
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1656
    5. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1625
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1458
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1250
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1141
    10. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    Aihe