meillä oli kaksi fltäätiä perälläin, ihania molemmat. Ikävä edelleen suunnaton vaikka viimeisen kuolemasta on jo yli 1,5 vuotta. Olen käsivaivainen enkä oikein pysty taluttamaan koiraa mikäli se vetää kovasti, mitä Pietumme teki vielä vanhanakin. Emme opettaneetkunnolla kävelemään rinnalla vaan käytimme flexiä, jotta toinen pääsi haistelemaan ja kurvailemaan paremmin.
Koirakuumeeni sen kun kasvaa, olen valmis luopumaan ulkomaanmatkoistakin jos vain voisin ottaa koiran. Yksi mukavalta tuntuva rotu on cockerspanieli. ei allergioita perheessä, lapsenlapset nyt 3,5 v. kaksoset, jotka kyselevät edellen Pietun perään. Asumme maalla jo meillä on isohko aidattu tontti. Löytyykö keneltäkään vihjeitä?
Taina kyselee
mikä koira ihanan flätin jälkeen?
tainatonttu
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385