Ollaan vuokraamassa mökkiä lomarenkaan kautta. Aikaisemminkin on sitä kautta vuokrattu mutta nyt olisi kysyttävää omistajilta. Heidän yhteystietojaan ei vaan saa mistään ongittua ilman varausta ja ennakkomaksua. Onko kenelläkään tietoa mistä yhteystietoja saa ilman varausta? Mökki id-tunnuksilla, eikä mökin nimellä löytynyt omistajia hakemalla..
Kiitokset ennakkoon!
Lomarenkaan mökkien omistajien tiedot
5
504
Vastaukset 5
- I.hmettelen
Jos he eivät voi antaa omistajan yhteystietoja niin voisivat ainakin selvittää teille kysymykseen vastauksen. Tokihan ne omistajan tiedot on Lomarenkaalla. Onpas huono palvelu.
- Tääotätäpäivää
Lomarengas ei anna yhteystietoja ilmeisesti siksi, että saavat näin varmasti rahat välistä. Jos numero näkyisi ja omistajalle soittaisi suoraan niin kaupat tehtäisiin halvemmalla ilman lomarenkaan välityspalkkiota..
- aiaihihtsi
Miksi-
- jiiiiiiii
Suoraan saisit 30% halvemmalla vuokrattua.....
- I.hmettelen
Tarkoitin, että Lomarengas voisi selvittää asiakkaalle vastauksen kysymykseen ottamalla omistajalta selvää asiasta ja ilmoittamalla sen mahdolliselle vuokraajalle. Siis paljastamatta kummankaan tietoja toiselle.
Vuokraan itse mökkiä (en LR kautta) ja todellakin toivon, että välittäjä välittäisi minulle myös (tulevien?) vuokraajien kysymykset ja kaikki palautteet. Ei kenenkään pidä ostaa sikaa säkissä, on oikeus tietää mitä vuokraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398