Kasvatin viikset, ihan piruuttani

Mitä mieltä olet viiksekkäistä miehistä?

70

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saga.Kabinetti

      Toisille sopii viikset ja/tai parta. En osaa mitenkään muodostaa mielipidettäni sen perusteella onko miehelle viikset tai ei. Kyllä se on kokonaisuus. Joko on "sitä" jotain tai sitten ei.

      Naisilla on "vain" nuo hiukset ja meikki millä ulkonäköään voi muuttaa.

      P.S. Oliko ajankohta tietoinen?

      • Ei ollut ajankohta tietoinen, vaan ihan sattumaa, kun nenän alle tuli joku nyppylä, niin ajattelin peittää sen viiksillä. Olen kyllä saanut kuulla tätä Movember kuittalua, mutta ei haittaa ja yleensä positiivisesti ihmiset ovat suhtautuneet. Olen varmaan aika tavalla eri näköinen, kun ei ole 30 vuoteen ollut viiksiä ja nyt on!


    • kaunisleski

      Niin, kuinka moni nainen kysyy miehen mielipidettä tai lupaa, jos leikkaa hiuksensa lyhyiksi tai värjää vaikka mustaksi? Voihan sekin olla miehen mielestä ihan hirveän näköistä, silti ne rakastaa meitä yhtä lailla.

      • Ei ne kysykkään, enkä kysynyt minäkään. Aloin vaan kasvattaa kolme viikkoa sitten ja näyttää hyvältä. Ei yhtään ole harmaata joukossa, vaikka hiuksissani sitä alkaa jo löytyä.


      • Taikuritässä

        Minä tykkään viiksistä ja parroista miehillä, mielellään muotoilluista.
        Jotenkin miehekästä.

        https://youtu.be/KCLXy-vSu3o
        Ei tämmöttis


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Minä tykkään viiksistä ja parroista miehillä, mielellään muotoilluista.
        Jotenkin miehekästä.

        https://youtu.be/KCLXy-vSu3o
        Ei tämmöttis

        Ei, ei missään tapauksessa ZZ-Top viiksiä, sehän olisi jo pyhäinhäväistystä, hehee. Ihan vaan pelkät viikset minulla on, vähän niinkuin sellaiset kuin John Lennonilla oli aikoinaan. En löytänyt lähettää hyvää kuvaa.


    • Roussea

      Parhaat viikset ovat siistit, tarkasti rajatut viikset jotka yhdistyvät samaten tarkasti rajattuun siistin partaan. Eli parta EI saa repsottaa kuin naavatukko leuasta alaspäin. Eikä herran tähden kannata kasvattaa sen paremmin viiksiä kuin partaakaan mikäli on vaan karva siellä, toinen täällä eli paljaita laikkuja ihossa. (Jostain syystä kohdalleni osuvat miehet ovat aina narisseet tuosta ilmiöstä jos kysyn kasvattaisiko hän viikset tai parran).

      • Olen leikannut ja tasoittanut useampaan kertaan, koska viiksillä on sellainen taipumus, että ne eivät kasva tasaisesti, vaan tulee eripituisia viiksikarvoja. Muuten viiksikasvu on tasaista, ei siis mitään laikkuja, vaan koko matkalla kasvaa kyllä karvaa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Olen leikannut ja tasoittanut useampaan kertaan, koska viiksillä on sellainen taipumus, että ne eivät kasva tasaisesti, vaan tulee eripituisia viiksikarvoja. Muuten viiksikasvu on tasaista, ei siis mitään laikkuja, vaan koko matkalla kasvaa kyllä karvaa.

        Löysinpäs, tälläiset:

        http://hikipedia.info/wiki/Tiedosto:Lennon.JPG

        Sillä erotuksella ettei ole pyöreitä silmälaseja, eikä noin paljon hiuksia. Itse asiassa olen leikannut itseni täysin kaljuksi.


      • Taikuritässä

        Ok. Mutta noin alaspäin menevät tekevät kasvoista vähän melankoliset.
        Kannattaa leikata, jos siltä näyttää noi reunat vähän lyhkäsemmiksi.
        Kaljun kanssa käy varmasti viikset hyvinkin.

        https://youtu.be/f2J1lJIQtXQ

        En voinut olla laittamatta tätä, koska mielestäni toisen päähine näyttää siltä
        kuin se olisi tehty likaisesta lattiamopista.
        Tutsyt tuovat blues-hatun, mut mitä hää tekee? Tortta på tortta.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Ok. Mutta noin alaspäin menevät tekevät kasvoista vähän melankoliset.
        Kannattaa leikata, jos siltä näyttää noi reunat vähän lyhkäsemmiksi.
        Kaljun kanssa käy varmasti viikset hyvinkin.

        https://youtu.be/f2J1lJIQtXQ

        En voinut olla laittamatta tätä, koska mielestäni toisen päähine näyttää siltä
        kuin se olisi tehty likaisesta lattiamopista.
        Tutsyt tuovat blues-hatun, mut mitä hää tekee? Tortta på tortta.

        Ylähuulen muoto vaikuttaa todella paljon millaiset viiksistä tulevat. Katsoin eilen mäkihyppyä ja huomasin sakasalaisella Freitag nimisellä kaverilla olevan melkein vaakasuorassa ne viikset ja se näytti huvittavalta. Tarkkaa puuhaa se viiksien leikkaaaminen.


    • Jotkut vaan eivät tajua naamansa olevan ihan liian naisellinen.
      Tai sitten tajuavat.

      H.

      • Taikuritässä

        No voisipa sulta broileripalat ja wokit kärtsätä, jos ilmoittaisin, et
        mä kasvatan nyt parran ja kysyisin, mitäs miehet tykkäätte.
        Aina olen pitänyt miesten naamajouhista, sillä sehän ei pahoille kasva, ei minkäänmoiset turpajouhet joutaville...


    • Heikunkeikku

      Huomenta aloittajalle, äsh pannaan tulemaan huomenet ihan kaikille palstalaisille.
      Minä en tahdo huomisissa nuukailla. Näin rikkaasti on päiväni alkanut :)

      Sopivatko nuo viikset sinulle? Sun mielestäsi.

      Oon kyllä aina tykännyt karvakkaista miehistä. Aviomiehelläni oli kokoparta ja avopuolisollani oli viikset. Kumpaisellekin karvat istuivat päihinsä tosi hyvin. Ku nenä päähän.

      Jos parta tai viikset ovat hyvin hoidetut ja sopii kantajalleen, niin karvanaama on mieluisampi ku siliänaama :)

      Sänki on sitten toinen juttu. Joillekin se sopii, mutta sänkinaaman kanssa en haluaisi olla läheisissä merkeissä. Siis että pussailtais tai halattais naamoillamme jne. Sänki on ikävä naisen poskea vasten. Kipiääkin ottaa ja reikiä tökkää naamaan jos innostuu läheisyydestä.

      On ihme asia, miten joillakin parta kasvaa niin vinhaa vauhtia, että melkein sen näkee ku pullauttaa pituutta. Avopuolisoni oli semmonen. Kun aamulla ajoi parran, niin illalla leuka oli jo sängessä.
      Kohteliaasti patistelin häntä ajamaan leukansa, ennen sänkyyn tuloa. Hän kun ei ollut tottunut iltaisin ajamaan partaa, niin vähä oli tekemistä kannustukseni kaa. Kyllä se siitä sitte alkoi suttaantumaan, kun jatkoin kohteliasta patistelua:)

      • Ihan vilpitön vastaus, minun mielestä viikset sopivat minulle hyvin.

        Ainoa mikä vähän vastustaa on, että ne kutiavat vielä jonkinverran. Tiedän sen loppuvan, kun pitää jonkun aikaa.

        Ai, sinulla on hyviä kokemuksia parta/viiksi miehistä. Monet naiset suhtautuvat jotenkin kyynisesti parrakkuuteen, ehkä se koetaan liiankin maskuliiniseksi?

        Kyllä minä ajan leukani jokaikinen työaamu, mutta lomalla se joskus saattaa kasvaa. Useimmiten sen verran pidemmäksi, että ei enää pistele.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ihan vilpitön vastaus, minun mielestä viikset sopivat minulle hyvin.

        Ainoa mikä vähän vastustaa on, että ne kutiavat vielä jonkinverran. Tiedän sen loppuvan, kun pitää jonkun aikaa.

        Ai, sinulla on hyviä kokemuksia parta/viiksi miehistä. Monet naiset suhtautuvat jotenkin kyynisesti parrakkuuteen, ehkä se koetaan liiankin maskuliiniseksi?

        Kyllä minä ajan leukani jokaikinen työaamu, mutta lomalla se joskus saattaa kasvaa. Useimmiten sen verran pidemmäksi, että ei enää pistele.

        Minun aviomiehelläni oli sellainen "huuliparta" ylähuulessa, ei siis mikään kapea viiru, ja jossain vaiheessa hänellä oli partakin. Hänen ulkomuotonsa oli aina huoliteltu, ja hän hoiti hyvin viiksiään ja partaansakin, hankki silloin sellaisen partatrimmerin, jolla sai pidettyä partansa itselleen sopivan lyhyenä.

        Kyllä kiitos, pidin hänestä juuri sellaisena. Sellaisista rumista risuparroista en välitä, mutta muutoin partaiset miehet ovat komeita mielestäni.


      • suvenkorento1 kirjoitti:

        Minun aviomiehelläni oli sellainen "huuliparta" ylähuulessa, ei siis mikään kapea viiru, ja jossain vaiheessa hänellä oli partakin. Hänen ulkomuotonsa oli aina huoliteltu, ja hän hoiti hyvin viiksiään ja partaansakin, hankki silloin sellaisen partatrimmerin, jolla sai pidettyä partansa itselleen sopivan lyhyenä.

        Kyllä kiitos, pidin hänestä juuri sellaisena. Sellaisista rumista risuparroista en välitä, mutta muutoin partaiset miehet ovat komeita mielestäni.

        Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos parta ei kasva kunnolla, niin risupartaa ei kannata pitää. Sama koskee viiksiä, joka ei tarkoita että toisella puolella on kolme karvaa ja toisella kaksi, heh. Niihen pitää olla tuuheat ja hoidetut, ehdottomasti.


    • Räkäjarrut?
      No ajeletpahan sitten pois, kun se räkätauti menee ohi.

    • Jos pidän miehestä, pidän hänestä viiksillä ja ilman niitä. Kyllä ne on muut jutut jotka enemmän vaikuttaa.
      Aika hassua jos karvat ovat ratkaisevassa asemassa, jotenkin niin, että "ai sulla on viikset, no sitten en tykkääkään."

      • Niin, niin mutta, kun naiset eivät kerro sitä mielipidettään. Tutut naiset katsovat hieman pidempään ja hymyilevät arvoituksellisesti. Miehet sanovat suoraan, olet sitten kasvattanut viikset, sopivat ihan hyvin sulle!


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Niin, niin mutta, kun naiset eivät kerro sitä mielipidettään. Tutut naiset katsovat hieman pidempään ja hymyilevät arvoituksellisesti. Miehet sanovat suoraan, olet sitten kasvattanut viikset, sopivat ihan hyvin sulle!

        Ehkä nuo tutut naiset eivät halua loukata sinua.
        Minä kyllä kerron :)


      • Ancelina kirjoitti:

        Ehkä nuo tutut naiset eivät halua loukata sinua.
        Minä kyllä kerron :)

        Voisiko tässä sitten olla totta, kun luin jostakin nainen leikkauttaa lyhyen tukan ollakseeen omasta mielestään tyylikäs, vaikka kaikki muut olisivat asiasta eri mieltä? Onko sama asia kenties viiksien kanssa?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Voisiko tässä sitten olla totta, kun luin jostakin nainen leikkauttaa lyhyen tukan ollakseeen omasta mielestään tyylikäs, vaikka kaikki muut olisivat asiasta eri mieltä? Onko sama asia kenties viiksien kanssa?

        Ei kannata pohtia mitä toiset ajattelevat tukasta tai viiksistä, mitä se muille kuuluu, jos itse tykkää. Se on ainoa vaintaperuste.

        Sinun viiksistäsi, näytän bussin ikkunasta joko ylä- tai alapeukkua, siitä tiedät onko hyvät ;)
        Näsin pysäkkihän se oli missä seisot, tai viisainta että peukutan kaikki viiksekkät miehet Porvoossa.


      • Ancelina kirjoitti:

        Ei kannata pohtia mitä toiset ajattelevat tukasta tai viiksistä, mitä se muille kuuluu, jos itse tykkää. Se on ainoa vaintaperuste.

        Sinun viiksistäsi, näytän bussin ikkunasta joko ylä- tai alapeukkua, siitä tiedät onko hyvät ;)
        Näsin pysäkkihän se oli missä seisot, tai viisainta että peukutan kaikki viiksekkät miehet Porvoossa.

        Kyllä hyvin muistit pysäkin, kävelin äsken jokirantaa ja täällä on aivan mahtavan talviset näkymät. Minä olen sitten se kaikkein leveähymyisin herrasmies.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Kyllä hyvin muistit pysäkin, kävelin äsken jokirantaa ja täällä on aivan mahtavan talviset näkymät. Minä olen sitten se kaikkein leveähymyisin herrasmies.

        Hyvä tietää, en tykkääkään mököttäjätyyppisistä.


    • RealistiN

      Saa miehillä olla vaikka minkämoiset "turpajouhet", siis kaikilla muilla paitsi niillä, joiden kanssa suutelen ;* Jokaisen ulkonäkö on hänen oma asiansa, peili kertoo miltä näyttää.

      • Se on sitten varmaan persoonakohtaista. Ei ole kuulunut vastalauseita täällä meidän huushollissa.

        Peili kyllä kertoo totuuden, mutta mikäli tilanne säilyy näinkin hyvänä, voin harkita toista kolmen viikon jaksoa pitää viiksiä.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Se on sitten varmaan persoonakohtaista. Ei ole kuulunut vastalauseita täällä meidän huushollissa.

        Peili kyllä kertoo totuuden, mutta mikäli tilanne säilyy näinkin hyvänä, voin harkita toista kolmen viikon jaksoa pitää viiksiä.

        Olen kokenut sinut mieheksi, jolla on hyvä itseluottamus. Mikäli peiliin katsoessasi pidät näkemästäsi, niin sehän on ihan sinun ikioma juttusi. Mukavaa, että vaimosikin pitää.

        Meistä muista maailman naisista viis, niin monenlaisia mielipiteitä löytyy.


      • suvenkorento1 kirjoitti:

        Olen kokenut sinut mieheksi, jolla on hyvä itseluottamus. Mikäli peiliin katsoessasi pidät näkemästäsi, niin sehän on ihan sinun ikioma juttusi. Mukavaa, että vaimosikin pitää.

        Meistä muista maailman naisista viis, niin monenlaisia mielipiteitä löytyy.

        Joo, heitinkin tämän aloituksen vähän niin kuin kevennyksenä. Tuntui olevan kuolemanvakavaa meininkiä.


    • lacucaracha

      Vanhojapoikia viiksekkäitä... ja olipas Juha Vainiolla itselläänkin viikset. Juu, tykkään viiksekkäistä miehistä, kunhan viikset on hoidettu ja huollettu niin, että niissä ei roiku ruokien ja juomien jäämiä. Kaipa olet mies? On nimittäin niin, että näin vanhemmalla iällä naisillakin saattaa olla viikset. Voivat ne tosin olla nuoremmallakin naisella.

      Aikoinaanhan naisviiksistä pilailtiin entisen Itä-Saksan urheilijattarien kohdalla. Jotkin heistä olivat muutenkin miehekkäitä kuin vain viiksien osalta. Ystävättäreni, jolla on voimakas karvankasvu, on pienesti viiksekäs. Hän väittää, että miehet pitävät viiksekästä naista seksikkäänä. Miten mahtaa olla? Minusta naisen viikset ovat vain huvittavan näköiset. Kyllä siinä karvat suihkavat, kun viiksekäs mies ja nainen pääsevät toistensa suutuntumaan.

      Miksi piruuttasi kasvatit viikset? Oletko mahdollisesti muuten leuaton vai mikä piruuttaa?

      • Ihan piruuttani, koska minulla ei ole keski-ikäisenä ollut aikaisemmin viiksiä.

        Tuo Juha Vainio sivuaa Porvoota siinä mielessä, että luin paikallislehdestä vanhasta porvoolaiskioskista, jonne Junnu aina aamuisin poikkesi ostamaan tupakkaa. Oli kuulemma tunnettu ja pidetty mies täälläkin.

        Ei ne viikset oikein naisille sovi ja muistan nuo urheilijattaret, joilla oli aivan selvästi ylähuulen päällä haituvia. Vanhemmilla naisilla ei haittaa, vaikka joku yksittäin karva naamassa tököttäisikin. Olen huomannut joillakin vanhoilla miehillä sen parranajonkin olevan hyvin suurpiirteistä?

        Kyllä ne karvat suihkaavat näillä miespareilla, joilla molemmilla on viikset ja julkisilla paikoilla imuttelevat. Minun mielestä irvokasta, mutta se on vain minun näkemykseni.


      • Taikuritässä

        Kumpia ovat: vanhojapoikia vai vanhoja poikia?

        Taispa hän olla pidetty Tapion tuopissakin?


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Kumpia ovat: vanhojapoikia vai vanhoja poikia?

        Taispa hän olla pidetty Tapion tuopissakin?

        Kyllä ne ovat vanhojapoikia.

        En muista oliko Tuopin jäljet kappaleessa, ei mun mielestä?


      • Taikuritässä

        Se ol pub Hagalundissa.
        Tapsa lauloi tuopin jäljistä.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Se ol pub Hagalundissa.
        Tapsa lauloi tuopin jäljistä.

        Okei, minulle tuntemattomampaa seutua tuo Tapiola ja vielä oudompia sen kapakat, hehee.


      • lacucaracha
        Taikuritässä kirjoitti:

        Kumpia ovat: vanhojapoikia vai vanhoja poikia?

        Taispa hän olla pidetty Tapion tuopissakin?

        Tjaah, en ole kielitoimistosta tiedustellut kantaa, mutta kirjoitin vanhatpojat yhdyssanaksi siitä syystä, että kyseessa on käsite eli naimattomat vanhat miehet. Kun kirjoitetaan vanhat pojat erikseen, merkitys muuttuu eli viitataan vain ikään. Tosin pojittelu kummassakin on hieman halventava eli poika ei miehen mittainen. Vähän samanlainen viittaus kuin tytöttelyssä.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ihan piruuttani, koska minulla ei ole keski-ikäisenä ollut aikaisemmin viiksiä.

        Tuo Juha Vainio sivuaa Porvoota siinä mielessä, että luin paikallislehdestä vanhasta porvoolaiskioskista, jonne Junnu aina aamuisin poikkesi ostamaan tupakkaa. Oli kuulemma tunnettu ja pidetty mies täälläkin.

        Ei ne viikset oikein naisille sovi ja muistan nuo urheilijattaret, joilla oli aivan selvästi ylähuulen päällä haituvia. Vanhemmilla naisilla ei haittaa, vaikka joku yksittäin karva naamassa tököttäisikin. Olen huomannut joillakin vanhoilla miehillä sen parranajonkin olevan hyvin suurpiirteistä?

        Kyllä ne karvat suihkaavat näillä miespareilla, joilla molemmilla on viikset ja julkisilla paikoilla imuttelevat. Minun mielestä irvokasta, mutta se on vain minun näkemykseni.

        Espanjassa tulee tv:stä iltamyöhällä ohjelma First Dates, siinä on useimmiten mukana myös yksi miespari. Kun he oikein intohimoisesti suutelevat, on siinä meikäläisellä hieman nielemistä.

        "Mutta maailma muuttuu, Eskoseni... "


    • hehehehee

      Pusu ilman partaa on kuin kananmuna ilman suolaa.

      Kananmunan keitto-ohjeita voi lukea toisesta ketjusta.

      • Tämä kirjoittamasi kansanviisaus oli minulle ihan uusi, mutta totta ainakin toinen puoli.


    • pussataan

      Viikset on inhottavat, suudellessa menevät helposti suudeltavan nenään jos oikein antaumuksella suudellaan, yöööök

      • Eivät ne nyt niin pitkät ole, alle sentin pituiset, joten iso nenä saa olla, jos sinne löytävät tiensä. Yeaahaaaah.


    • friikkikäs

      Muodit tulee ja menee. Tässähän mentiin jo pitkä tovi, ettei viikset olleet muodissa ja nyt taas ovat pikkuhiljaa tulossa. Teinit niitä tietty ihmettelee, kun ei ole heidän elinaikanaan olleet muodissa ja siksi pitävät niitä outoina.

      Ei tarvi mennä montaa vuotta taaksepäin, kun naiset nyppi kulmakarvat ohueksi viivaksi tai vetivät kynällä kokonaan kulmakarvat ja naturaaleja kulmakarvoja pidettiin rumina ja kauhisteltiin. Vaan kuinkas on asianlaita tänä päivänä? Mallit kulkee tuuheissa bresnev-kulmakarvoissa ja enää ainoastaan muodista auttamatta jälkeen jääneet veteraanipissikset herättää myötähäpeää kynällä tehdyillä kulmillaan.

      • Kyllä luonnollisuus on tärkeä asia ja miksi viiksiä ei voisi pitää, kun ne nyt yleensä kasvavat miehille. On ihan totta, että viikset ovat vähentyneet miehillä ja yhteen aikaan sitä pidettiin vähän niin kuin homojen tunnusmerkkinä. Omalla kohdallani kaikki tietävät, etten kuulu siihen joukkoon joten voin vaikka kasvattaakin.


    • Jo.aikakin

      Aloittajan yritys olla miehekäs.

      • Onneksi ne eivät siis ole terveysriskejä. Ja täytyyhän naama joka tapauksessa pestä joka päivä.


    • Evitza

      Kyllä! Mielestäni parta on miehekäs asia. Useimmat parrakkaat tai viiksekkäät miehet pitävät karvansa ojennuksessa ja puhtaana. Näin naiset ainakin toivovat. Muuten ihan jees. Ja vielä kun löytyy kunnon rinta karvat...

      • Olen leikannut jo useampaan kertaan, toiset karvat kasvavat toisia nopeammin, sellaista tasoittamista. Jokusen valkoisen karvan huomasin leikkaavani pois, varmaan turhamaisuutta? Huolehtia pitää, kuten myös niistä rintakarvoista, joka päivä suihkussa käydään ja pestään ne.


    • Shirilee

      Kesti hetken ennenkuin totuin unelmieni miehen tyylikkäisiin viiksiin, lopulta jo melkein kuolasin niiden vuoksi ja nyt kun niitä ei ole kaipaan niitä, kasvonsa näyttävät alastomilta ilman niitä.

      Ja koskaan ennen en ole voinut sietää partaa tai viiksiä!

      • Varmaan sillä vastapelurillakin on aluksi totuttelemista uuteen lookkiin? Ei ole vielä kuulunut ihan oikeaa kannaottoa, tässä ollaan vähän puolustusasemissa.


    • Kyllä viiksiin tottuu, alussa tuntuvat oudoilta jos ei ole ennen ollut.

      • Lähes 30 vuotta aikaa, kun on ollut viimeksi. Oudolta tosiaan tuntuu ja erilaiselta. Jospa tämäkin osaltaan piristäisi synkkää vuodenaikaa. Pikku hiljaa sataa valkoista lunta ja kaikki näyttää jo paljon paremmalta...


    • miratic

      Kyllä päät kääntyy enemmän niihin viiksekkäisiin miehiin, kun viiksettömiin :)

      • Miehenä on hieman hankala arvioida samaa sukupuolta olevien viiksiä, mutta joillakin ihan oikeasti on tyylikkäät viikset.


    • KauankoPitääKasvat

      Kuinka kauan kestää viiksien kasvattaminen John Lennonin mallin mukaisiksi?

    • No jaa, eipä miestä kannata arvottaa karvojen kautta.
      Sopivat joillekin, ja kun ovat hyvin hoidetut niin mikäpäs siinä.

      • Kiitos positiivisesta suhtautumisesta. Ihmisillä on monia häiriötekijöitä toisten ulkonäössä. Jotkut eivät pidä luomista tai silmät voivat olla liian lähellä toisiaan, miehet ovat liian lyhyitä tms.

        Kyllä se on välttämättömyys, jos meinaan pitää niin huolehdittava on, mutta toisaalta melkein joka aamu on kuitenkin ajettava partaa, joten menee varmaan siinä sivussa.


    • Viikset ja parta ihan jees, kunnei niissä ole päivän ruokalistaa.
      Vaan joku vuosi sitten voitti euroviisut sellainen parrakas nainen, nimeään en enää muista.

      • Ei varmaan ole päivän ruokalistaa naamassani muutenkaan, tähän ikään mennessä oppinut syömään hitaasti ja ottamaan haarukkaan tai lusikkaan sen verran vähemmän, että kaikki mahtuu suuhun.

        Sehän oli Conchita Wurst se parrkas nainen, hänellä oli hyvä lauluääni.


    • Aikukiva

      "Kasvatin viikset, ihan piruuttani "

      Ihan hyvä valinta. Vielä kun vedätät hampaat pois, niin sua on jonkun kiva nussia suuhun.

      • Taikuritässä

        Joku kade mies tökkäisee sitten tällaista.

        Ärsyyntynyt, kun tytöt tykkää.
        Aikukiva on ihan yök.


    • Åååkke

      Nyt Åke vetää sinua viikseen.

      • AkeMakePeraMä

        Oletko ihan varmaan oikean ikäluokan palstalla?


    • Viikset....njaa.
      Parta, ei minun kupissani pontikkaa.
      Viiksetkin mielellään hyvin trimmatut ja hoidetut, mutta ei mitään aatuviiksiä tai poirotteja..
      Facessa vilauttivat kuvaa siitä punapartaisesta norjalaisnäyttelijästä ennen ja jälkeen kun se kasvatti parran otsikolla parta se tekee miehen. Minun mielestä se oli komeampi ilman partaa.

      • Ei partaa, ehdottomasti ei. Vaatii liikaa työtä pitää jatkuvasti hyvässä kunnossa. Eikä missään tapauksessa aatu- tai poirot-viiksiä.

        Mutta ihan tavalliset vaaleahiuksisen miehen vaaleat viikset. Ihan normaalit ilman mitään kiukuroita tai ylimääräisiä virityksiä.

        No, punatukkaisille sopii hyvin harvoin parta tai viikset, ymmärrän näkemyksesi norjalaisesta.

        Saanhan mää pitää nää viikset...saanhan, pliis?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei partaa, ehdottomasti ei. Vaatii liikaa työtä pitää jatkuvasti hyvässä kunnossa. Eikä missään tapauksessa aatu- tai poirot-viiksiä.

        Mutta ihan tavalliset vaaleahiuksisen miehen vaaleat viikset. Ihan normaalit ilman mitään kiukuroita tai ylimääräisiä virityksiä.

        No, punatukkaisille sopii hyvin harvoin parta tai viikset, ymmärrän näkemyksesi norjalaisesta.

        Saanhan mää pitää nää viikset...saanhan, pliis?

        No kun noin kauniisti pyydät...
        (Vilkasin soffalle ja toi mies joka siinä istuu ja tuijottaa läppäriään; sillä taitaa olla kans joku vaalea karvatuppo nenän alla, mutta mun piti käydä kurkkaamassa ja varmistamassa. Sen naaman karvoitusaste kun muuttuu ja minä olen huono seuraamaan pieniä muutoksia ihmisten ulkonäössä.)


    • 1eero

      Armeijan jälkeen kasvatin viikseni, siinä ylähuulen yläpuolella ovat olleet siitä asti, nuorempana olivat melkein mustat sitten vaalenneet melko vaaleaksi kuin hiuksetkin.

    • maissiiii

      Viiksekkäät näyttävät kivoilta ja tuntuvatkin.

      Voisi vaikka kuvitella, että Movember kampanjaan osallistut,
      kun näin marraskuussa innostut piruilemaan,
      mutta eihän sitä tänä vuonna marraskuussa järjestetä lain.
      Mielenkiinto ilmeisesti asiaan hiipunut vuosien kuluessa, vaikka tärkeä asia onkin,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe