Otin tietokoneelta C Moren ilmaisen kokeilujakson, ja tietokoneella se toimii. Nyt ihmettelen, miten saan sen näkymään isollakin ruudulla. Pitäisi kai ladata sovellus jostakin, mutta mistä, ei ole C More tyrkyllä missään vaikka kuinka selaisin, kaikenmoisia ulkomaisia juttuja kyllä löytyy.
Miten C more ladataan televisioon
Tyhmäkö
1821546
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
Vastaukset 18
Vanhimmat
Vastaan itse - minulla on uusi Sony, siihen ei toistaiseksi ole sovellusta!!! Pitäisi siis katsoa elokuvat tietokoneelta, ja sitä en useinkaan viitsi tehdä. No, onneksi oli ilmainen kokeilu kyseessä.
Ilmainen kokeilu muuttuu helposti maksulliseksi, joten muista sanoa sopimus ajoissa irti.
Kytke tietokoneesi HDMI-kaapelilla televisioosi, niin saat suuremman ruudun käyttöösi. Yhteensopivista laitteista löytyy infoa https://www.cmore.fi/ohjeet?kysymys=6301400
Minulla on littutelevisiossa VGA-liitin. Voin liittää televsion VGA-kaapelilla tietokoneeseen ja ääni kuuluu tietokoneen kaiuttimista. No problems. Valokuituliittymä, ei nykimistä kuvassa.
Moikka!
Hyvin tulikin vastauksia jo muilta konkareilta, mutta kerronpas nyt minäkin vielä. Katseluhan tapahtuu meillä tosiaan pitkälti tietokoneen tai mobiilisovelluksen (C More Suomi) kautta. Sovelluksemme löytyy myös Samsung Smart TV:stä (2015-2017 Tizen-malleista) sekä Apple TV -laitteesta.
Kuvan voi tietenkin siirtää isommalle ruudulle näppärästi myös yllä mainitun HDMI-piuhan, AirPlayn tai Chromecastin avulla. Lisätietoja kaikista katselutavoistamme löydätte täältä: https://www.cmore.fi/ohjeet?kysymys=6366796
Erilliset tv-sovellukset ovat työn alla myös vanhemmille (2013-2014) Samsungeille, LG:lle sekä Android TV:lle.
Tanja C Morelta
Mutta ei uudemmille Sonyn televisioille, esim KD-43XE7096 jossa ei ole Play-kauppaa!
Osta Chromecast vajaan 40€ hintaan ja näet koko tietokoneen sisällön tv ruudusta ja myös kännykän sisältö siirtyy tv ruutuun. asennus on helppoa.
Kiitoksia asiallisista vastauksista.
C More Suomi appi löytyy google kaupasta
Lataa Watson sovellus google playsta Sony 4K UHD Android SmartTV telkkariin. Watsonista sitten C-more ja muut (CNN BBC Eurosport jne.) näkyviin.
Sideloadaamalla android appi toimii ihan ok myöskin android tv:ssä..
..ainakin shieldillä ja sonyn xe sarjalaisella..
TV smart Sony minullakin, miksi siihen ei saa kuin Samsung!
Moikka!
Nykyään sovellukset löytyy jo Samsungin lisäksi LG Smart TV:stä, Android TV -laitteista sekä Apple TV:stä. Jos siis Sonysi on Android TV, kuten monet Sonyt ovat, niin sieltä Play Kaupsta pitäisi kyllä löytyä C More -sovellus.
Lisätietoa ohjeessamme: https://www.cmore.fi/asiakaspalvelu/Laitteet_ja_tekniikka/Smart_TV/C-More-Android-TV-lla
Tanja C Morelta
Saako procaster telkkariin cmorea mitenkään? No
Siinä ei varmaan ole mitään androidi systeemiä niin sitten hdmi näytönjohdolla kannettavalta tai ehkä jollakin chromecast mokkulasysteemillä voi onnistua (pitää olla se hdmi kytkentä televisiossa)
Koko perheen elokuva youtu.be/JIUazePk3sc
Pitää hankkia sen verran uusitelevisio, että siinä on tietokoneliitäntä. Minun televisiossa on VGA ja HDMI pistokkeet. Tässä läppärissä on VGA-pitoke ja toisessa HDMI. Johto maksaa ca. 5-20 eur.
Cmore app TVssä on todella huono. Nyt Jääkiekon MM kisojen aikaan olisi mukavaa kun sovellus toimisi niin että pelin saa näkymään heti TV käynnistyttyä. Lähes joka päivä cmore jumittuu käynnistyessään ja ruudulle jää pelkkä cmore teksti punaisella pohjalla. Välillä sovellus käynnistyy muutaman sekunnin kuluttua, välillä taas kerkiän katsomaan 1-2 erää jääkiekkoa puhelimesta ennen kuin sovellus näyttää elonmerkkejä.
Ei, vika ei ole laajakaistani nopeudessa tai TVssä. Kaikki muut suoratoistopalvelut toimivat viiveettä. Sovelluksella tähdet 2/5 joten tuskin olen ainoa ongelman kanssa. Väärä paikka säästää kuluissa eikä sitä pitäisi tehdä maksavan kuluttajan kustannuksella.