Eli tarkemmin sanottuna Glow vilkkuvaljaat, ladataan USB-liitännällä. Onko hyvät? Kokemuksia kellään?
valovaljaat
9
191
Vastaukset
- järkkyävälkettä
Ei koiran kiva olla välkkeen keskellä, mieti omalle kohalle.Kokoajan palava valo ei varmaan niin paha, mut ei välkettä, hyi kamala.
- tykkään__
Noissa valjaissa saa ihan vaan palamaan sen valon ei ole pakko välkkyä, mulla on koiralla ja olen ollut tyytyväinen niihin.
- gsdgsdhd
tykkään__ kirjoitti:
Noissa valjaissa saa ihan vaan palamaan sen valon ei ole pakko välkkyä, mulla on koiralla ja olen ollut tyytyväinen niihin.
Onko itselläsi?
- Kiinnostaisi
En minä sitä vilkkua ajatellutkaan käyttää vaan juuri sitä koko ajan palavaa valoa. Valovaljaat kiinnostaisivat, koska meilläpäin ei katuvaloja paljon ole, joten pimeällä kulkiessa haluaisin että ainakin koira näkyisi kunnolla. Itselläni on huomioliivit ja taskulamppu että näen minne menen, mutta kun koira pyörii ympäriinsä nuuskiessaan (pysyy kyllä tien reunassa), en oikein luota siihen että koiran heijastinliivi näkyisi joka suuntaan. On karvaturri. Sen takia olen miettinyt noita valovaljaita.
Minä hommasin pari päivää sitten omalle turrilleni. Koirani on puolivuotias collie eikä turkki ole vielä edes täydessä mitassaan, mutta silti tarpeeksi pitkä ja paksu, että jopa valovaljaat uhkasivat kadota karvan alle näkymättömiin. Ratkaisuna on nyt sitten heijastinliivi alla pitämässä karvat poissa tieltä, ja valovaljaat päällä antamassa näkyvyyttä. Näkyy ja kauas!
Harmillinen puoli on siinä, että joutuu lataamaan jatkuvasti kun latauksen kesto ei ole kuin sen pari kolme tuntia eli käytännnössä saa ladata päivittäin, ja latausjohto on todella lyhyt, 25cm, luulisin. Enkä ole vielä keksinyt miten noista valjaista näkee milloin lataus on täynnä.
Näkyvyyden kannalta on todella hyvät valjaat, mutta tuo jatkuva lataaminen voi alkaa ajan mittaan ärsyttää. Jos hommaisi pari valopantaa ja neuloisi ne liiveihin kiinni, riittäisi, kun niihin vaihtaisi pariston kerran tai pari vuodessa. Ja näkyvyys olisi yhtä hyvä.
Katsotaan nyt miltä alkavat ajan kuluessa vaikuttaa.- MitäDorkia
Kaikkea rojua sitä paskanpoimijat ripustaa elukoihinsa.
- Koirulinnuolija
Ihkua keräillä pökäleitä, kun valot vilkkuu!
- twtweryw
Minä kannan mukanani stroboa, savukonetta, laseria ja stereoita. Kun koira kakuloi, pidän aina viiden minsan bileet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802