Eli tarkemmin sanottuna Glow vilkkuvaljaat, ladataan USB-liitännällä. Onko hyvät? Kokemuksia kellään?
valovaljaat
9
276
Vastaukset
- järkkyävälkettä
Ei koiran kiva olla välkkeen keskellä, mieti omalle kohalle.Kokoajan palava valo ei varmaan niin paha, mut ei välkettä, hyi kamala.
- tykkään__
Noissa valjaissa saa ihan vaan palamaan sen valon ei ole pakko välkkyä, mulla on koiralla ja olen ollut tyytyväinen niihin.
- gsdgsdhd
tykkään__ kirjoitti:
Noissa valjaissa saa ihan vaan palamaan sen valon ei ole pakko välkkyä, mulla on koiralla ja olen ollut tyytyväinen niihin.
Onko itselläsi?
- Kiinnostaisi
En minä sitä vilkkua ajatellutkaan käyttää vaan juuri sitä koko ajan palavaa valoa. Valovaljaat kiinnostaisivat, koska meilläpäin ei katuvaloja paljon ole, joten pimeällä kulkiessa haluaisin että ainakin koira näkyisi kunnolla. Itselläni on huomioliivit ja taskulamppu että näen minne menen, mutta kun koira pyörii ympäriinsä nuuskiessaan (pysyy kyllä tien reunassa), en oikein luota siihen että koiran heijastinliivi näkyisi joka suuntaan. On karvaturri. Sen takia olen miettinyt noita valovaljaita.
Minä hommasin pari päivää sitten omalle turrilleni. Koirani on puolivuotias collie eikä turkki ole vielä edes täydessä mitassaan, mutta silti tarpeeksi pitkä ja paksu, että jopa valovaljaat uhkasivat kadota karvan alle näkymättömiin. Ratkaisuna on nyt sitten heijastinliivi alla pitämässä karvat poissa tieltä, ja valovaljaat päällä antamassa näkyvyyttä. Näkyy ja kauas!
Harmillinen puoli on siinä, että joutuu lataamaan jatkuvasti kun latauksen kesto ei ole kuin sen pari kolme tuntia eli käytännnössä saa ladata päivittäin, ja latausjohto on todella lyhyt, 25cm, luulisin. Enkä ole vielä keksinyt miten noista valjaista näkee milloin lataus on täynnä.
Näkyvyyden kannalta on todella hyvät valjaat, mutta tuo jatkuva lataaminen voi alkaa ajan mittaan ärsyttää. Jos hommaisi pari valopantaa ja neuloisi ne liiveihin kiinni, riittäisi, kun niihin vaihtaisi pariston kerran tai pari vuodessa. Ja näkyvyys olisi yhtä hyvä.
Katsotaan nyt miltä alkavat ajan kuluessa vaikuttaa.- MitäDorkia
Kaikkea rojua sitä paskanpoimijat ripustaa elukoihinsa.
- Koirulinnuolija
Ihkua keräillä pökäleitä, kun valot vilkkuu!
- twtweryw
Minä kannan mukanani stroboa, savukonetta, laseria ja stereoita. Kun koira kakuloi, pidän aina viiden minsan bileet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712626Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222264kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001075Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!152972- 67878
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä391877- 61833
- 101742
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48704Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka34672