valovaljaat

kiinnostaisi

Eli tarkemmin sanottuna Glow vilkkuvaljaat, ladataan USB-liitännällä. Onko hyvät? Kokemuksia kellään?

9

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkkyävälkettä

Ei koiran kiva olla välkkeen keskellä, mieti omalle kohalle.Kokoajan palava valo ei varmaan niin paha, mut ei välkettä, hyi kamala.

• tykkään__

Noissa valjaissa saa ihan vaan palamaan sen valon ei ole pakko välkkyä, mulla on koiralla ja olen ollut tyytyväinen niihin.

• gsdgsdhd
        tykkään__ kirjoitti:

Noissa valjaissa saa ihan vaan palamaan sen valon ei ole pakko välkkyä, mulla on koiralla ja olen ollut tyytyväinen niihin.

Onko itselläsi?

• Kiinnostaisi

En minä sitä vilkkua ajatellutkaan käyttää vaan juuri sitä koko ajan palavaa valoa. Valovaljaat kiinnostaisivat, koska meilläpäin ei katuvaloja paljon ole, joten pimeällä kulkiessa haluaisin että ainakin koira näkyisi kunnolla. Itselläni on huomioliivit ja taskulamppu että näen minne menen, mutta kun koira pyörii ympäriinsä nuuskiessaan (pysyy kyllä tien reunassa), en oikein luota siihen että koiran heijastinliivi näkyisi joka suuntaan. On karvaturri. Sen takia olen miettinyt noita valovaljaita.

• Minä hommasin pari päivää sitten omalle turrilleni. Koirani on puolivuotias collie eikä turkki ole vielä edes täydessä mitassaan, mutta silti tarpeeksi pitkä ja paksu, että jopa valovaljaat uhkasivat kadota karvan alle näkymättömiin. Ratkaisuna on nyt sitten heijastinliivi alla pitämässä karvat poissa tieltä, ja valovaljaat päällä antamassa näkyvyyttä. Näkyy ja kauas!

Harmillinen puoli on siinä, että joutuu lataamaan jatkuvasti kun latauksen kesto ei ole kuin sen pari kolme tuntia eli käytännnössä saa ladata päivittäin, ja latausjohto on todella lyhyt, 25cm, luulisin. Enkä ole vielä keksinyt miten noista valjaista näkee milloin lataus on täynnä.

Näkyvyyden kannalta on todella hyvät valjaat, mutta tuo jatkuva lataaminen voi alkaa ajan mittaan ärsyttää. Jos hommaisi pari valopantaa ja neuloisi ne liiveihin kiinni, riittäisi, kun niihin vaihtaisi pariston kerran tai pari vuodessa. Ja näkyvyys olisi yhtä hyvä.

Katsotaan nyt miltä alkavat ajan kuluessa vaikuttaa.

• MitäDorkia

Kaikkea rojua sitä paskanpoimijat ripustaa elukoihinsa.

• Koirulinnuolija

Ihkua keräillä pökäleitä, kun valot vilkkuu!

• twtweryw

Minä kannan mukanani stroboa, savukonetta, laseria ja stereoita. Kun koira kakuloi, pidän aina viiden minsan bileet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      37
      11665
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      32
      4609
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      246
      2792
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      138
      2529
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      97
      1531
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      8
      995
    7. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      800
    8. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      201
      771
    9. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      698
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      59
      683
    Aihe