en enään tiedä

täältä_vain

miten tätä elämää pitäisi elää :/

14

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunelämääs

      Eikö suhun löydy käyttöohjeita?

    • ylhäältä

      Noh... aloitetaan siitä että alä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin sanon

      • täältä_vain

        no mitäs toi ny tarkoittaa ?


    • Jkkknnn

      Päivä kerrallaan..aina löytyy ilon ja juhlan aihetta. Ongelmatki on yhteisiä välillä :D

      • Perärööri

        Kikk*li pystyssä kohti uusia haasteita, niihä mä jo kirjotin mut se poistettiin.


    • Parasta elää omien tapojen mukaan. Silloin ei pety, vaikka ei se sitä estä etteikö tule petetyksi.

      • muutoksenpaikka

        Tuossa olet väärässä. Mikäli tavat huonoja: esmes: koko yön valvomista ja palstalle kaikenmaailman haukkujen kirjoittamista sekä itseään ylemmyydentunnossaan muita parempana pitämistä niin on aika muuttaa tapojaan.'


        Tuokin joka täällä trollaa ja muita haukkuu. Pelkää että itsestään ei kukaan pidä. Varmasti katselee peiliin koska pelkää että on niin ruma. Pelkää niin helvetisti sitä että tulee tänne haukkumaan muita jolla pelkonsa siirtää


    • vaikk.olisikin.mies

      Aivan varmasti tämäkin aloittaja katselee peiliin ja kyselee "kerro kerron kuvastin, ken on maassa kaunehin"

      tärkein asia maailmasta löytyy sieltä peilistä ja se on hänen sisältönsä elämälleen

      Turhamaisuudessaan ei vissiin käsitä ettei peilissä näkyvä kuva ole se miksi häntä inhotaan vaan käytös millä muita kohtelee

    • Elämätätääsiltio

      Ei me muutkaan, mutta älä huoli, ota hetki kerrallaan ja nauti pienistä asioista.

      • NARSISTI.AP.ON

        Tuo jätkä valvoo jokainen yö haukkumassa sitä akkaa jota kaipaa. On siinäkin narsisti. Ei oo mielenterveys oikein kunnossa.

        ITE VARMAAN KIILOTTAA PEILIKUVAANSA JA MIETTII KUIN KUUMA ON.


      • Olipahyvätunoset

        Mten voit tietää kuka täällä valvoo öisin? Valvotko siis itse seuraamassa kuka täällä valvoo :D


    • BWisser

      No jos peruasioista lähdetään niin ihan rauhallinen hengitys vaan, säännölliset ruokailuajat, terveellinen ravitseva ruoka, päivittäistä ulkoilua, riittävän pitkät säännölliset yöunet. Noilla jo alkaa voimaantumaan sen verran, että voipi olla kohtelias muille ihmisille ja olla räyhäämättä unenpuutteen tms. vuoksi. Ja tuosta on sitten hyvä vielä lähteä rakentamaan elämää eteenpäin, huomioimalla ihmisiä ympärilläsi ja erityisesti sinulle merkityksellisiä ihmisiä ja olemalla optimisti ennemmin kuin pessimisti. Pitää päästää irti negoista ajatuksista ajoissa. Uskoa itseensä ja siihen, että elämä ja läheiset ihmiset kantaa kuitenkin, kun vain jaksaa itsekin auttaa itseään.

      Nooh, olihan tää ehkä vähän sormella osoittelua. :P Palstalla vaan tuntuu olevan kovin paljon huonovointisuutta...

    • Mikäsiinäonniinvaikeaa

      Oletko pääsääntöisesti tottunut siihen, että joku muu järjestää sulle sen elämäsi? Tuntuuko siltä, että elämäsi on vain se toinen ihminen eikä sinulla ole omaa elämää ja identiteettiä ensinkään? Vai miksi et osaa enää löytää sitä ominta itseäsi ja sitä mikä on sitä sinua ja sinun juttusi tässä elämässä?

    • eldlz

      Olisi hienoa jos ylipäätään voisi elää rauhassa ilman että valtion laitokset aivopesevät heti syntymästä saakka.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe