miten tätä elämää pitäisi elää :/
en enään tiedä
14
437
Vastaukset
- sunelämääs
Eikö suhun löydy käyttöohjeita?
- ylhäältä
Noh... aloitetaan siitä että alä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin sanon
- täältä_vain
no mitäs toi ny tarkoittaa ?
- Jkkknnn
Päivä kerrallaan..aina löytyy ilon ja juhlan aihetta. Ongelmatki on yhteisiä välillä :D
- Perärööri
Kikk*li pystyssä kohti uusia haasteita, niihä mä jo kirjotin mut se poistettiin.
Parasta elää omien tapojen mukaan. Silloin ei pety, vaikka ei se sitä estä etteikö tule petetyksi.
- muutoksenpaikka
Tuossa olet väärässä. Mikäli tavat huonoja: esmes: koko yön valvomista ja palstalle kaikenmaailman haukkujen kirjoittamista sekä itseään ylemmyydentunnossaan muita parempana pitämistä niin on aika muuttaa tapojaan.'
Tuokin joka täällä trollaa ja muita haukkuu. Pelkää että itsestään ei kukaan pidä. Varmasti katselee peiliin koska pelkää että on niin ruma. Pelkää niin helvetisti sitä että tulee tänne haukkumaan muita jolla pelkonsa siirtää
- vaikk.olisikin.mies
Aivan varmasti tämäkin aloittaja katselee peiliin ja kyselee "kerro kerron kuvastin, ken on maassa kaunehin"
tärkein asia maailmasta löytyy sieltä peilistä ja se on hänen sisältönsä elämälleen
Turhamaisuudessaan ei vissiin käsitä ettei peilissä näkyvä kuva ole se miksi häntä inhotaan vaan käytös millä muita kohtelee - Elämätätääsiltio
Ei me muutkaan, mutta älä huoli, ota hetki kerrallaan ja nauti pienistä asioista.
- NARSISTI.AP.ON
Tuo jätkä valvoo jokainen yö haukkumassa sitä akkaa jota kaipaa. On siinäkin narsisti. Ei oo mielenterveys oikein kunnossa.
ITE VARMAAN KIILOTTAA PEILIKUVAANSA JA MIETTII KUIN KUUMA ON. - Olipahyvätunoset
Mten voit tietää kuka täällä valvoo öisin? Valvotko siis itse seuraamassa kuka täällä valvoo :D
- BWisser
No jos peruasioista lähdetään niin ihan rauhallinen hengitys vaan, säännölliset ruokailuajat, terveellinen ravitseva ruoka, päivittäistä ulkoilua, riittävän pitkät säännölliset yöunet. Noilla jo alkaa voimaantumaan sen verran, että voipi olla kohtelias muille ihmisille ja olla räyhäämättä unenpuutteen tms. vuoksi. Ja tuosta on sitten hyvä vielä lähteä rakentamaan elämää eteenpäin, huomioimalla ihmisiä ympärilläsi ja erityisesti sinulle merkityksellisiä ihmisiä ja olemalla optimisti ennemmin kuin pessimisti. Pitää päästää irti negoista ajatuksista ajoissa. Uskoa itseensä ja siihen, että elämä ja läheiset ihmiset kantaa kuitenkin, kun vain jaksaa itsekin auttaa itseään.
Nooh, olihan tää ehkä vähän sormella osoittelua. :P Palstalla vaan tuntuu olevan kovin paljon huonovointisuutta... - Mikäsiinäonniinvaikeaa
Oletko pääsääntöisesti tottunut siihen, että joku muu järjestää sulle sen elämäsi? Tuntuuko siltä, että elämäsi on vain se toinen ihminen eikä sinulla ole omaa elämää ja identiteettiä ensinkään? Vai miksi et osaa enää löytää sitä ominta itseäsi ja sitä mikä on sitä sinua ja sinun juttusi tässä elämässä?
- eldlz
Olisi hienoa jos ylipäätään voisi elää rauhassa ilman että valtion laitokset aivopesevät heti syntymästä saakka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522