Syöpään kuolleen lapsen karma

Karmanpyörre

Miten karma selittää sen että piei lapsi kuolee syöpään tai onnettomuuteen?

8

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karmanpyörre

Sattuma, onko se sitä vai onko sattumaa olemassa?

• lapsioliennenaikuinen

Kumma kysymys. Tietenkin siten että pieni lapsi on ennen pientä lapseuttaan ollut iso aikuinen aiemassa elämässään ja tehnyt jotain inhottavaa, mistä on jäänyt karmavelka.

• periytyväsyöpä

Tai vanhemmat olleet vajakkeja, serkumpi on herkumpi.

• Brina

Kuolema ei ole koskaan kenellekään Jumalan rangaistus. Sellaista ei ole. Mutta on karmaa, jonka tarkoitus on opettaa jollekin/joillekin jotain hyvin tärkeää heille. Lapsen sairaus ja kuolema ei ole välttämättä hänelle tarkoitettu oppiläksy, vaan hänen lähiomaisilleen. ..ja siis oikeiasti hänen puoleltaan rakkaudellinen teko.

• bring

Vanhemmilta se periytyy, ellei synnytä soutuvenettä.

• Miksi ihminen kuolee elettyään jonkin aikaa. Eikö 90 vuotta elänyt kuole "karman" vuoksi jos karma käsitettä halutaan käyttää.

Lapsena tai hyvin nuorena kuollut olkoon onnellinen, ei päässyt tekemään lisää "huonoa" karmaa.

Näillä pohdinnoilla haluan julkituoda kuinka kyseenalaista on etsiä syytä tai syylistyä jonkin menneen tapahtuman vuoksi.

Maailmassa näyttää tapahtuvan monenlaisia asioita, kohtaloita, niiden vaikutus ja merkitys on siinä kuinka koet niiden vaikutuksen. Sinä eli ihminen tekee itse merkityksen kokemuksilleen EI KARMA

• Anonyymi

Mieti vain omaa osaasi, älä muita...miksi sinulla on hyvä terveys...miten vaalit terveyttäsi...(on todella vammaisia, onnellisia ihmisiä) hyvät geenit synnyinlahjana..hyvä onni elämässä, tuuri niin sanoakseni; on sinun elämäsi karma nyt...kiitä siitä mitä sinulle on annettu...
      Kävin vaikeavammaisten laitoksessa hakemassa henkilöä jolle aloin avustajaksi, odotin aulassa, siinä oli talon asukkeja, vaikeasti vammautuneita: pää esim taipunut niin että näki selkäpuolelleen vain siis vielä ylösalaisin tätä maailmaa.. Ja siellä oli niin aurinkoisia ihmisiä! Tämäkin tapaus, hymyili minulle; toiset vitsejä murjoivat...kauniisti kantoivat karmaansa...iloisina...tämä oli pieni hetki mun elämässä mutta niin voimaannuttava...

• Anonyymi

Menetys vanhemmille? Miltä tuntuu...karmaan kytkeytyy niin paljon muitakin ihmisiä ja kuitenkin olet kokemuksesi kanssa yksin..mietit ehkä että "minulle ei ole annettu", mietitkö kuitenkaan, mitä olet saanut...mietit ehkä: miksi juuri minulle; vastaus: kellekä sitten????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe