Syöpään kuolleen lapsen karma

Karmanpyörre

Miten karma selittää sen että piei lapsi kuolee syöpään tai onnettomuuteen?

8

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karmanpyörre

Sattuma, onko se sitä vai onko sattumaa olemassa?

• lapsioliennenaikuinen

Kumma kysymys. Tietenkin siten että pieni lapsi on ennen pientä lapseuttaan ollut iso aikuinen aiemassa elämässään ja tehnyt jotain inhottavaa, mistä on jäänyt karmavelka.

• periytyväsyöpä

Tai vanhemmat olleet vajakkeja, serkumpi on herkumpi.

• Brina

Kuolema ei ole koskaan kenellekään Jumalan rangaistus. Sellaista ei ole. Mutta on karmaa, jonka tarkoitus on opettaa jollekin/joillekin jotain hyvin tärkeää heille. Lapsen sairaus ja kuolema ei ole välttämättä hänelle tarkoitettu oppiläksy, vaan hänen lähiomaisilleen. ..ja siis oikeiasti hänen puoleltaan rakkaudellinen teko.

• bring

Vanhemmilta se periytyy, ellei synnytä soutuvenettä.

• Miksi ihminen kuolee elettyään jonkin aikaa. Eikö 90 vuotta elänyt kuole "karman" vuoksi jos karma käsitettä halutaan käyttää.

Lapsena tai hyvin nuorena kuollut olkoon onnellinen, ei päässyt tekemään lisää "huonoa" karmaa.

Näillä pohdinnoilla haluan julkituoda kuinka kyseenalaista on etsiä syytä tai syylistyä jonkin menneen tapahtuman vuoksi.

Maailmassa näyttää tapahtuvan monenlaisia asioita, kohtaloita, niiden vaikutus ja merkitys on siinä kuinka koet niiden vaikutuksen. Sinä eli ihminen tekee itse merkityksen kokemuksilleen EI KARMA

• Anonyymi

Mieti vain omaa osaasi, älä muita...miksi sinulla on hyvä terveys...miten vaalit terveyttäsi...(on todella vammaisia, onnellisia ihmisiä) hyvät geenit synnyinlahjana..hyvä onni elämässä, tuuri niin sanoakseni; on sinun elämäsi karma nyt...kiitä siitä mitä sinulle on annettu...
      Kävin vaikeavammaisten laitoksessa hakemassa henkilöä jolle aloin avustajaksi, odotin aulassa, siinä oli talon asukkeja, vaikeasti vammautuneita: pää esim taipunut niin että näki selkäpuolelleen vain siis vielä ylösalaisin tätä maailmaa.. Ja siellä oli niin aurinkoisia ihmisiä! Tämäkin tapaus, hymyili minulle; toiset vitsejä murjoivat...kauniisti kantoivat karmaansa...iloisina...tämä oli pieni hetki mun elämässä mutta niin voimaannuttava...

• Anonyymi

Menetys vanhemmille? Miltä tuntuu...karmaan kytkeytyy niin paljon muitakin ihmisiä ja kuitenkin olet kokemuksesi kanssa yksin..mietit ehkä että "minulle ei ole annettu", mietitkö kuitenkaan, mitä olet saanut...mietit ehkä: miksi juuri minulle; vastaus: kellekä sitten????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1508
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1225
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1159
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1004
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      971
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      958
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe