Miten karma selittää sen että piei lapsi kuolee syöpään tai onnettomuuteen?
Syöpään kuolleen lapsen karma
8
914
Vastaukset
- Karmanpyörre
Sattuma, onko se sitä vai onko sattumaa olemassa?
- lapsioliennenaikuinen
Kumma kysymys. Tietenkin siten että pieni lapsi on ennen pientä lapseuttaan ollut iso aikuinen aiemassa elämässään ja tehnyt jotain inhottavaa, mistä on jäänyt karmavelka.
- periytyväsyöpä
Tai vanhemmat olleet vajakkeja, serkumpi on herkumpi.
- Brina
Kuolema ei ole koskaan kenellekään Jumalan rangaistus. Sellaista ei ole. Mutta on karmaa, jonka tarkoitus on opettaa jollekin/joillekin jotain hyvin tärkeää heille. Lapsen sairaus ja kuolema ei ole välttämättä hänelle tarkoitettu oppiläksy, vaan hänen lähiomaisilleen. ..ja siis oikeiasti hänen puoleltaan rakkaudellinen teko.
- bring
Vanhemmilta se periytyy, ellei synnytä soutuvenettä.
Miksi ihminen kuolee elettyään jonkin aikaa. Eikö 90 vuotta elänyt kuole "karman" vuoksi jos karma käsitettä halutaan käyttää.
Lapsena tai hyvin nuorena kuollut olkoon onnellinen, ei päässyt tekemään lisää "huonoa" karmaa.
Näillä pohdinnoilla haluan julkituoda kuinka kyseenalaista on etsiä syytä tai syylistyä jonkin menneen tapahtuman vuoksi.
Maailmassa näyttää tapahtuvan monenlaisia asioita, kohtaloita, niiden vaikutus ja merkitys on siinä kuinka koet niiden vaikutuksen. Sinä eli ihminen tekee itse merkityksen kokemuksilleen EI KARMA- Anonyymi
Mieti vain omaa osaasi, älä muita...miksi sinulla on hyvä terveys...miten vaalit terveyttäsi...(on todella vammaisia, onnellisia ihmisiä) hyvät geenit synnyinlahjana..hyvä onni elämässä, tuuri niin sanoakseni; on sinun elämäsi karma nyt...kiitä siitä mitä sinulle on annettu...
Kävin vaikeavammaisten laitoksessa hakemassa henkilöä jolle aloin avustajaksi, odotin aulassa, siinä oli talon asukkeja, vaikeasti vammautuneita: pää esim taipunut niin että näki selkäpuolelleen vain siis vielä ylösalaisin tätä maailmaa.. Ja siellä oli niin aurinkoisia ihmisiä! Tämäkin tapaus, hymyili minulle; toiset vitsejä murjoivat...kauniisti kantoivat karmaansa...iloisina...tämä oli pieni hetki mun elämässä mutta niin voimaannuttava... - Anonyymi
Menetys vanhemmille? Miltä tuntuu...karmaan kytkeytyy niin paljon muitakin ihmisiä ja kuitenkin olet kokemuksesi kanssa yksin..mietit ehkä että "minulle ei ole annettu", mietitkö kuitenkaan, mitä olet saanut...mietit ehkä: miksi juuri minulle; vastaus: kellekä sitten????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990