Miten karma selittää sen että piei lapsi kuolee syöpään tai onnettomuuteen?
Syöpään kuolleen lapsen karma
8
932
Vastaukset
- Karmanpyörre
Sattuma, onko se sitä vai onko sattumaa olemassa?
- lapsioliennenaikuinen
Kumma kysymys. Tietenkin siten että pieni lapsi on ennen pientä lapseuttaan ollut iso aikuinen aiemassa elämässään ja tehnyt jotain inhottavaa, mistä on jäänyt karmavelka.
- periytyväsyöpä
Tai vanhemmat olleet vajakkeja, serkumpi on herkumpi.
- Brina
Kuolema ei ole koskaan kenellekään Jumalan rangaistus. Sellaista ei ole. Mutta on karmaa, jonka tarkoitus on opettaa jollekin/joillekin jotain hyvin tärkeää heille. Lapsen sairaus ja kuolema ei ole välttämättä hänelle tarkoitettu oppiläksy, vaan hänen lähiomaisilleen. ..ja siis oikeiasti hänen puoleltaan rakkaudellinen teko.
- bring
Vanhemmilta se periytyy, ellei synnytä soutuvenettä.
Miksi ihminen kuolee elettyään jonkin aikaa. Eikö 90 vuotta elänyt kuole "karman" vuoksi jos karma käsitettä halutaan käyttää.
Lapsena tai hyvin nuorena kuollut olkoon onnellinen, ei päässyt tekemään lisää "huonoa" karmaa.
Näillä pohdinnoilla haluan julkituoda kuinka kyseenalaista on etsiä syytä tai syylistyä jonkin menneen tapahtuman vuoksi.
Maailmassa näyttää tapahtuvan monenlaisia asioita, kohtaloita, niiden vaikutus ja merkitys on siinä kuinka koet niiden vaikutuksen. Sinä eli ihminen tekee itse merkityksen kokemuksilleen EI KARMA- Anonyymi
Mieti vain omaa osaasi, älä muita...miksi sinulla on hyvä terveys...miten vaalit terveyttäsi...(on todella vammaisia, onnellisia ihmisiä) hyvät geenit synnyinlahjana..hyvä onni elämässä, tuuri niin sanoakseni; on sinun elämäsi karma nyt...kiitä siitä mitä sinulle on annettu...
Kävin vaikeavammaisten laitoksessa hakemassa henkilöä jolle aloin avustajaksi, odotin aulassa, siinä oli talon asukkeja, vaikeasti vammautuneita: pää esim taipunut niin että näki selkäpuolelleen vain siis vielä ylösalaisin tätä maailmaa.. Ja siellä oli niin aurinkoisia ihmisiä! Tämäkin tapaus, hymyili minulle; toiset vitsejä murjoivat...kauniisti kantoivat karmaansa...iloisina...tämä oli pieni hetki mun elämässä mutta niin voimaannuttava... - Anonyymi
Menetys vanhemmille? Miltä tuntuu...karmaan kytkeytyy niin paljon muitakin ihmisiä ja kuitenkin olet kokemuksesi kanssa yksin..mietit ehkä että "minulle ei ole annettu", mietitkö kuitenkaan, mitä olet saanut...mietit ehkä: miksi juuri minulle; vastaus: kellekä sitten????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2946666Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972