Vitsi on kyllä aika huono,mutta kerrotaan kuitenkin
No. Katos, oli myyntikokous ja ja blondi oli yltänyt hyviin tuloksiin ja valittiin vuoden myyjäks. Myyntipäällikkö pyysi blondin
kertoon muillekin että millä se saavutti hyvät tulokset.
Blondi nauro ja veti mynthon rasian taskusta ja iski pöytään, "Sehän on jumalauta tosi helppoa, mä syön näitä mynthoneita"
Myyntipäällikkö ja porukka raapi päätään , kunnes myyntipäällikkö totesi että selitä nyt vielä että miten noi mynthonit niin kun liittyy asiaan?"
Blondi siihen: "Mä vetäsen jokaisen asiakaskäynnin välissä nipullisen mynthonia naamariin se poistaa hyvin spermanhajut ennen seuraava käyntiä"
Tässä vaiheessa blondin peruukki jäi kiinni
tuolin ja pöydän väliin kun se hemputti istuintaan innoissaan.
Myyntipäällikkö siihen"Ethän sää mikään blondi oo
säähän oot....
(No. Miten tarina jatkuu?
Blondi työssä
voi se olla
1
985
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801117Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "249920Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49900- 98841
- 99789
- 73778
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11440