Ajoon oli tarkoitus lähteä, mutta lämmityslaitteen puhallin ei alkanut toimia. Olipa sulake ykskaks yllättäen tehnyt tehtävänsä. No, uusi sulake kehiin ja räts. Oikopolku siis jossain. Auto on -99 mallinen k 11, ajeltu vain kesäisin. Edellisestä käyttökerrasta kulunut viikko, silloin kaikki toimi normaalisti. Ajattelin kysäistä olisiko tilanne kenellekään ennestään tuttu. Ei huvittaisi viallista autoa talviunille laittaa.
Puhaltimen sulake kärtsätää
3
1413
Vastaukset
- munavoita
Savun hälvennettyä tarkistamme kytkennät!
- Mummoauto_talviparkkiin
No, ei ollut savua, ei tulta. Onneksi. Jotenkin tuli sateiden ja ensipakkasten jälkeen mieleen sellainen mahdollisuus, että syy voisi ollakin jäätävä. Puhaltimen kotelossa siis jää jumittamassa. Pari kolme tuntia sisälämmitintä pieneen kopperoon ja uusi sulake, taas pelittää. Kysymys nyt tässä vaiheessa kuuluukin, mistä hitolta sitä vettä sinne puhaltimen pömpeliin oikein pääsee? Viime kesän jäljiltä ei sen oikein usko ainakaan kondenssivettä olevan.
- safeless
Noissa on huonot peltisaumat, tarttis laittaa ilmanotto aukon saumaan tiivistystä jotta pysyy kosteus ulkopuolella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853270Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921869Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1411552
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621423
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941345Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671341Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001284- 861247