Pakkien antaminen kauniisti?

idaddaa

Hei. Mulla on yks ystävä, jonka oon tuntenu reilut puoli vuotta. Tää jätkä on muhun ihastunu, ja en tiiä yhtää mitä tehä. Tyyppi on ehkä maailman parhain tyyppi kaverina, mutta en vois ikinä seurustella hänen kanssaan koska en yksinkertaisesti pidä häntä viehättävänä. Olen koittanut antaa hänelle pieniä vihjeitä jotka kyllä pitäisi tajuta: hän on esimerkiksi kysynyt suoraan, "voisiko meistä tulla jotain?" juuri kun olin eronnut edellisestä poikaystävästäni. Se ensinäkin ärsytti minua kamalasti, mutta vastasin kylmänviileästi että "en halua miettiä sitä nyt". Hän myös koskettelee minua koko ajan joka ällöttää, ja kerran sain siitä tarpeekseni kun se alko tuntua tosi ahdistavalta ja kysyin suoraan: "mikä sinua vaivaa?" Ei mennyt sekään sitten perille. Biletän nykyään harvoin mutta sillon kun biletän tapaan usein uusia poikia ja se sitten saattaa johtaa johonkin muuhunkin. Hän on ollut tietoinen tästä eikä siltikkään tahdo luovuttaa. Olen ollut hänelle kiltti, en ole koskaan haukkunut tai halunnut haastaa riitaa toisin kun yleensä muut tytöt ovat yleensä hänelle tehneet. Sen takia hän kai tulkitsee sen etten ole niin kuin ne muut tytöt väärin. Onko kukaan yhtään parempi näissä, siis miten torjua jätkä sillä tavalla ettei hän vetäisi herneitä nenäänsä ja jättäisi sen takia ystävyyttämme? Ystävyytemme on kuitenkin mulle itselleni arvokas. :)

6

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro hänelle totuus (eli ystävyytenne on sinulle tärkeä asia, mutta se romanttinen "kipinä" puuttuu. Kerro myös tunteistasi koskettelun suhteen.

      Jos hän ei pysty suhtautumaan asiaan kypsästi, niin kannattaa suosiolla etsiä fiksumpia kavereita.

      • idaddaah

        Nojoo, hyvä pointti. Kiitti :)


      • Viidesvasemmalta

        Perustuslaissa kuuluisi olla pykälä, joka kieltäisi sulkujen jättämisen suki.


      • Viidesvasemmalta kirjoitti:

        Perustuslaissa kuuluisi olla pykälä, joka kieltäisi sulkujen jättämisen suki.

        Zazing!!!

        Pitäisikö myös "perinteisemmät" kirjoitusvirheet kieltää lailla? Niin kuin esim. virhelyönnit kirjainten kohdalla?

        Niin, kukaan meistä ei ole täydellinen... :)


      • Viidesvasemmalta
        Oldie kirjoitti:

        Zazing!!!

        Pitäisikö myös "perinteisemmät" kirjoitusvirheet kieltää lailla? Niin kuin esim. virhelyönnit kirjainten kohdalla?

        Niin, kukaan meistä ei ole täydellinen... :)

        Ei tänään, mutta joskus.


    • Sanot sille et oot lesbo ;3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe