Pakkien antaminen kauniisti?

idaddaa

Hei. Mulla on yks ystävä, jonka oon tuntenu reilut puoli vuotta. Tää jätkä on muhun ihastunu, ja en tiiä yhtää mitä tehä. Tyyppi on ehkä maailman parhain tyyppi kaverina, mutta en vois ikinä seurustella hänen kanssaan koska en yksinkertaisesti pidä häntä viehättävänä. Olen koittanut antaa hänelle pieniä vihjeitä jotka kyllä pitäisi tajuta: hän on esimerkiksi kysynyt suoraan, "voisiko meistä tulla jotain?" juuri kun olin eronnut edellisestä poikaystävästäni. Se ensinäkin ärsytti minua kamalasti, mutta vastasin kylmänviileästi että "en halua miettiä sitä nyt". Hän myös koskettelee minua koko ajan joka ällöttää, ja kerran sain siitä tarpeekseni kun se alko tuntua tosi ahdistavalta ja kysyin suoraan: "mikä sinua vaivaa?" Ei mennyt sekään sitten perille. Biletän nykyään harvoin mutta sillon kun biletän tapaan usein uusia poikia ja se sitten saattaa johtaa johonkin muuhunkin. Hän on ollut tietoinen tästä eikä siltikkään tahdo luovuttaa. Olen ollut hänelle kiltti, en ole koskaan haukkunut tai halunnut haastaa riitaa toisin kun yleensä muut tytöt ovat yleensä hänelle tehneet. Sen takia hän kai tulkitsee sen etten ole niin kuin ne muut tytöt väärin. Onko kukaan yhtään parempi näissä, siis miten torjua jätkä sillä tavalla ettei hän vetäisi herneitä nenäänsä ja jättäisi sen takia ystävyyttämme? Ystävyytemme on kuitenkin mulle itselleni arvokas. :)

6

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro hänelle totuus (eli ystävyytenne on sinulle tärkeä asia, mutta se romanttinen "kipinä" puuttuu. Kerro myös tunteistasi koskettelun suhteen.

Jos hän ei pysty suhtautumaan asiaan kypsästi, niin kannattaa suosiolla etsiä fiksumpia kavereita.

• idaddaah

Nojoo, hyvä pointti. Kiitti :)

• Viidesvasemmalta

Perustuslaissa kuuluisi olla pykälä, joka kieltäisi sulkujen jättämisen suki.

• Viidesvasemmalta kirjoitti:

Perustuslaissa kuuluisi olla pykälä, joka kieltäisi sulkujen jättämisen suki.

Zazing!!!

Pitäisikö myös "perinteisemmät" kirjoitusvirheet kieltää lailla? Niin kuin esim. virhelyönnit kirjainten kohdalla?

Niin, kukaan meistä ei ole täydellinen... :)

• Viidesvasemmalta
        Oldie kirjoitti:

Zazing!!!

Pitäisikö myös "perinteisemmät" kirjoitusvirheet kieltää lailla? Niin kuin esim. virhelyönnit kirjainten kohdalla?

Niin, kukaan meistä ei ole täydellinen... :)

Ei tänään, mutta joskus.

• Akusedä

Sanot sille et oot lesbo ;3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      331
      29736
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      57
      2371
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      54
      1794
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1737
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      158
      1622
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1361
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      67
      1172
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1048
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      99
      977
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      952
    Aihe