Pakkien antaminen kauniisti?

idaddaa

Hei. Mulla on yks ystävä, jonka oon tuntenu reilut puoli vuotta. Tää jätkä on muhun ihastunu, ja en tiiä yhtää mitä tehä. Tyyppi on ehkä maailman parhain tyyppi kaverina, mutta en vois ikinä seurustella hänen kanssaan koska en yksinkertaisesti pidä häntä viehättävänä. Olen koittanut antaa hänelle pieniä vihjeitä jotka kyllä pitäisi tajuta: hän on esimerkiksi kysynyt suoraan, "voisiko meistä tulla jotain?" juuri kun olin eronnut edellisestä poikaystävästäni. Se ensinäkin ärsytti minua kamalasti, mutta vastasin kylmänviileästi että "en halua miettiä sitä nyt". Hän myös koskettelee minua koko ajan joka ällöttää, ja kerran sain siitä tarpeekseni kun se alko tuntua tosi ahdistavalta ja kysyin suoraan: "mikä sinua vaivaa?" Ei mennyt sekään sitten perille. Biletän nykyään harvoin mutta sillon kun biletän tapaan usein uusia poikia ja se sitten saattaa johtaa johonkin muuhunkin. Hän on ollut tietoinen tästä eikä siltikkään tahdo luovuttaa. Olen ollut hänelle kiltti, en ole koskaan haukkunut tai halunnut haastaa riitaa toisin kun yleensä muut tytöt ovat yleensä hänelle tehneet. Sen takia hän kai tulkitsee sen etten ole niin kuin ne muut tytöt väärin. Onko kukaan yhtään parempi näissä, siis miten torjua jätkä sillä tavalla ettei hän vetäisi herneitä nenäänsä ja jättäisi sen takia ystävyyttämme? Ystävyytemme on kuitenkin mulle itselleni arvokas. :)

6

281

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro hänelle totuus (eli ystävyytenne on sinulle tärkeä asia, mutta se romanttinen "kipinä" puuttuu. Kerro myös tunteistasi koskettelun suhteen.

Jos hän ei pysty suhtautumaan asiaan kypsästi, niin kannattaa suosiolla etsiä fiksumpia kavereita.

• idaddaah

Nojoo, hyvä pointti. Kiitti :)

• Viidesvasemmalta

Perustuslaissa kuuluisi olla pykälä, joka kieltäisi sulkujen jättämisen suki.

• Viidesvasemmalta kirjoitti:

Perustuslaissa kuuluisi olla pykälä, joka kieltäisi sulkujen jättämisen suki.

Zazing!!!

Pitäisikö myös "perinteisemmät" kirjoitusvirheet kieltää lailla? Niin kuin esim. virhelyönnit kirjainten kohdalla?

Niin, kukaan meistä ei ole täydellinen... :)

• Viidesvasemmalta
        Oldie kirjoitti:

Zazing!!!

Pitäisikö myös "perinteisemmät" kirjoitusvirheet kieltää lailla? Niin kuin esim. virhelyönnit kirjainten kohdalla?

Niin, kukaan meistä ei ole täydellinen... :)

Ei tänään, mutta joskus.

• Sanot sille et oot lesbo ;3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe