Rippikoulu vinkkejä

14vpoik

Mä oon siis kasiluokkalainen poika ja nyt seuraavana kesänä menossa rippileirille joten kysymys kuuluu et oisko teillä jo rippikoulun käynneillä jotain hyödyllisiä vinkkejä sitä varten
Asiallisia vastauksia kiitos

15

3136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoRippikoulunKäynyt

      Ne ei siinä muuta ku kannataa mennä iloisin ja avoimin mielin. Ei kannata tehä siitä iteleen paskaa leiriä. Onhan se vaan kerran elämässä

    • Käyttäydy, äläkä perseile.

    • Heipsuli
      Saitkin hyviä vastauksia! Noin itsekin ajattelen. Ja muista, että muitakin jännittää vaikkei se näkyisi päälle päin. Ja voit olla ihan oma itsesi, ei todella tarvii esittää mitään. Olet juuri hyvä sellaisena, omana itsenäsi.
      Toivottavasti sulle tulee ihana ja ikimuistoinen riparikokemus!

      Lämmöllä,
      riparipappi Elisabet

    • Heipsulit

      Älä mene rippikouluun.

      • Miksi?
        Selitä tarkemmin


      • T..Mirka
        14vpoik kirjoitti:

        Miksi?
        Selitä tarkemmin

        Ripari on kirkon aivopesuleiri jonka tarkoitus saada sinusta uskis. Uskikset taas elättää kirkon. Eli, kirkko on kiinnostunut vain sinun rahoistasi.
        Kirkon/riparin opetus on pelkkää huuhaata, vailla mitään todisteita.
        Voit pyytää ihan testi mielessä todisteita riparin opetuksen oikeellisuudesta, niin huomaat ettet todellakaan saa yhtään mitään. Pelkkää höpötystä sinulle vain tarjotaan. Pitää muistaa, että papit ovat aivopesun ammattilaisia.

        Jos et halua tulla huijatuksi, niin elä mene rippikouluun.


      • Hei

        Mirkahan on ilmaissut vuosien ajan tätä mielipidettään, kysyttiinpä sitä häneltä tai ei. Hänen puheistaan kuuluu tietämättömyys ja hänen oma aivopesunsa.
        Tottakai voit toivottavasti ainakin itse päättää menetkö riparille vai et. Mutta älä anna täällä kenenkään sitä päättää puolestasi.


        Pappi Elisabet


      • SitäKuustaKuuleminen

        Mitäs tietämättömyyttä ja aivopesua Mirkan puheissa oikein muka on?
        Eikös mielipiteitään saa kertoa, kuten sinäkin? Etenkin totuuksia.
        Etpä taidakaan olla kuunteleva kirkko kuten valehtelet, vaan kuten maanpakolois Käteisen Sekoomuksen "Kuuntelevat korvat".


      • T..Mirka
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei

        Mirkahan on ilmaissut vuosien ajan tätä mielipidettään, kysyttiinpä sitä häneltä tai ei. Hänen puheistaan kuuluu tietämättömyys ja hänen oma aivopesunsa.
        Tottakai voit toivottavasti ainakin itse päättää menetkö riparille vai et. Mutta älä anna täällä kenenkään sitä päättää puolestasi.


        Pappi Elisabet

        Pappi Elisabet olisi voinut kertoa niistä todisteista. Olemattomista todisteista.

        Riparin opetus on ihan oikeasti pelkkää huuhaata, vailla mitään faktaa.
        Kuten olen jo aikaisemminkin kirjoittanut täällä että kirkon motiivina on raha. Kirkko vie siivun joka tilistä minkä tienaatte.

        Moni kuvittelee ettei hän ainakaan uskistu riparilla. Ripari on kuitenkin suuri riski ja siitä voi tulla elinikäinen riski


      • Anonyymi
        T..Mirka kirjoitti:

        Pappi Elisabet olisi voinut kertoa niistä todisteista. Olemattomista todisteista.

        Riparin opetus on ihan oikeasti pelkkää huuhaata, vailla mitään faktaa.
        Kuten olen jo aikaisemminkin kirjoittanut täällä että kirkon motiivina on raha. Kirkko vie siivun joka tilistä minkä tienaatte.

        Moni kuvittelee ettei hän ainakaan uskistu riparilla. Ripari on kuitenkin suuri riski ja siitä voi tulla elinikäinen riski

        Oletko itse käynyt rippikoulua? Jos et niin kuka olet asiasta puhumaan.


    • Hyvä_neuvo

      Rippikoulun, leirin tai päiväkoulun maksua ei pistetä ulosottoon vaikka sitä ei maksaisi. Joten voit mennä kalleimmallekin leirille, vaikkei olisi rahaa maksaa leiriä.

    • R.ehellinen
      • Anonyymi

        Kirkkoarkkitehti ei ole pappi missä on lähde sille että protestanttisien pappejen ammatissa on eniten pedofiilejä.


    • T..Mirka

      Hyvä että täällä on pappeja paikalla. Täällä kysellään aika paljon ripariin liittyvistä asioista.

      Joku pappi voisi rehellisesti kertoa tänne, onko riparin opetus jumalasta ja jeesuksesta totta ja onko niistä todisteita?

      Jos todisteita ei ole, niin miksi ne totena opetetaan?

      Joku pappi voisi myös kertoa kirkon motiivin. Miksi uskonnon opetus ja ripari on niin tärkeä asia kirkolle? Hyötyykö kirkko tästä rahallisesti? Jne ...

      Ps. Kiva olla rehellinen

    • Anonyymi

      minä ainakin tykkään himoita 15v tyttösiä t : 44vmies nivalasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe