veän vittu viinaa joka viikonloppu

poikahesast

moro... oon siis seiskal alotin tos tänä syksynä. aloin röökää tos kuukaus sit ku mulla on oma hakija joka käy mulle vittu röökii. oon ainoo meiän luokal joka uskaltaa juua joka viikoloppu. juon sixpäkin joka viikonloppu saatana.

mulle ei kannta vittuilla. aion joskus kokeilla huumeita. oon kyl kokeillu pari kertaa kokaiinii.

7

2301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sixpackin alkoholitonta siideriä.. hienoa!

• Wanhempi-Isi

Pitäs poikaa panna kyllä todella, niin että tietäisit saaneesi.. Älä ala mulle!

• penskaoot

Mä saan tästä vaan sen vertii selvää, että olet kypsymätön pikku penska, joka luulee olevansa kova, kun polttaa tupakkaa ja juo sixpackin. Viina maistuu, mutta en mä esitä sillä kovaa, koska vedän viinaa joskus.

• OotSaatananKyrpä

Toisinkuin selvästi kuvittelet, et ole kova poika. Voisin koska tahansa hakata sinut, varsinkin jos satut olemaan päihteiden vaikutuksessa.

• Minskuw

Toisin kuin kukaan muu huomasin että tämä on trolli

• etookovis

ET OO KOVIS ET OO KOVIS

• Okunen69

Oot kovis itekki oon 7luokal ja mun mielestä oot todi siisti tyyppi voitas joskus mennä polttaa tupakkaa yhessä vaikka mä en oo viel polttanu mut mun mielest kannabis on varmaa tosi hyvää ja siistii koska mlg

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30