Mitä teen?

ehkäex

Moi, oon 34w jäbä, joka on elännyt suuntautumiseni kanssa jo pidemmän aikaa. Olen miettinyt lopettavani (urheilulaji-x) aktiiviurani ja alkamaan elämään elämää jota ota olen aina halunnut. En tiedä olenko bi vai gay. Naisista on kokemusta, mutta miehetkin ovat alkaneet kiinnostaa, koska niiden kanssa suurimman osan vapaa-ajasta vietän. Haluaisin lähteä tai olla sellaisessa ympäristössä, missä saisin olla vaan-omana itsenäni. Mua ei tunneta, saan tavata ihmisiä joille voi olla vaan tavallinen x. Haluaisin kokea sen, ihastumisen tyttö/poika. Haluaisin ihastua ihan tavallisiin ihmisiin, on sitten kyseessä mies tai nainen. Mutta haluaisin ihastua ja olla, niinkuin haluaisin. Luotettavasti. Ihastun helposti.
Olen ollut äijä porukassa etelässä, olen ollut äijä porukassa baarissa, laivalla jne. >Mutta en omana itsenäni. Haluaisin lähteä yksin, mutta lähdenkö laivalle, etelään, Suomeen, Tallinnaan vai mitä teen? Haluan ihmisten pariin ja ihastua, tietty pikkukännissä se olisi helpompaa. Onko kokemusta ja vinkkejä mitä teen? Olen miettinyt etelä reissua tai ihan vaan laiva reissua, kun näitä kirjoituksia lukee. Sielläkin saattaa olla jotain. En tiiä, tiedätkö sä? Kokemusta?

6

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi29ww

      Ota yksi tai kaksi parasta kaveria mukaan ja lähde reisuun. Kerro asiasta heille. Sekin voi helpottaa.
      Lyhyemmälle, kuten laivamatkalle voit lähteä yksinkin ja ole laivalla rennosti, pukeudu suurempia huomioita herättämättä, jos ja kun juttelet, niin älä heti kerro kuka oikeasti olet tai älä kerro ollenkaan. Katso miten juttu luistaa ja jos haluat jatkaa juttua, niin siitä vaan. Kännin piikkiin voi laittaa monta asiaa.

      • bear.is.the.best

        Ja ilman känniä voi jutusta tullakin jotain...

        Kokeilu ihan kokeilun vuoksi saattaa kaduttaa ja enemmän saattaa kaduttaa, ettei sitten edes muista edes sitä eka kertaa, koska ja mitä tuli tehtyä ja oliko edes mies vai nainen. Okei, kauhuskenario ;D

        Hae ensin kaveri, jolle kerrot asioista, jolloin itsesi hyväksyminen ja asian jakaminen on jo iso osa mahdollista taakkaa niskasta pois. Hyvän ystävän kanssa asiat kuitenkin sujuvat luottamuksella. Olettepa tai ette sitten olisikaan toisillenne muuten kiinnostavat ja joskus on jopa parempi olla joku joka tietää asiat ja jolle kertoa vaikka 3 aikaan yöllä lemmensurujaan, mutta joka silti on tavallaan ulkopuolinen.


    • logiikka

      lähde nyt vaikka helsinkiin. otat siistin hotellihuoneen ja pyörit vähän homobaareissa. Tanssit kundien kanssa, suutelet kundeja jne.. Kyllä sä sitten saat joko vahvistusta ajatuksilles tai sitten peräännyt.

      Ja jos tuntemukset vahvistuu, niin sullahan on se hotellihuone :)

      • bear.is.the.best

        --- ja luonnollisesti otat huomioon sen, että sana kiertää heti ensimmäisen kerran homobaarissa näyttäytymisen jälkeen.

        Jos ei sua "tunne kukaan", niin yllättävän äkkiä tuntee ja se voi potkaista nilkkaan, varsinkin, jos et sitten koekaan gay-juttua omaksesi, haluaisit ehkä vielä olla kaapissa, mutta myöhäistä kun kylän muut homot tulevat samaan aikaan parketille.

        Arkailla ei tarvitse, mutta tietty järki päässä koko ajan, eikä mikään karkkikauppaan meno ihastelubuumi homobaarissakaan ;D

        Laivalla tai etelässä käydessä voit olla vapaammin, vaikkakin et pelkässä miesseurassa koko ajan. Mutta sinnekin voit mennä kaverikokelaan kera ensin testaamaan, onko mitään yhteistä.


    • eppäilläsoppii

      Etsi netistä qruiserista tai jostain kundi jonka kanssa kokeilet. Ei sun kannata tulla kaapista eli mennä homobaariin ennen kuin tiedät oletko todella kiinnostunut miehistä. Vaikka olet kovin varma asiasta niin kuitenkin on 50 % tonennäköisyys että se ei todellisuudessa olekaan juttusi.

    • Samassatilanteessa35v

      Moi, itse olen samassa tilanteessa. Minua ei noi homobaarit vielä hirveesti innosta joten varasin risteilyn tukholmaan yksin. On pari päivää aikaa, saa rauhassa tutkia ja miettiä. Laivallahan riittää kundeja ja neitoja jotka kallistuvat molempaan suuntaan. Ei muuta kun rohkeasti merille, vähä seikkailumieltä niin eiköhän se siitä luonnistu. Ainakin mua jännittää tuleva reissu, kun yksin lähtee. Jos ei muuta niin tuleepahan tavattua uusia ihmisiä ja yhtä kokemusta rikkaampana yksin reissaamisessa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe