Onko täällä kokemusta greippimehun juonnista raskauden yrittämisessä? Itse aloin juuri juomaan mehua (kp 3) , olisi kai pitänyt heti kp1 aloittaa mutta tuskin tuo haittaa..
Mulla lyhyt luteaalivaihe vain n. 7-8pv, saa nähdä auttaako tämä.. Kokemuksia kaipailisin..
verigreippimehu
3
568
Vastaukset
- EiOoVaikeeta
No ei ole kokemusta. Ei ole tarvinnut "yrittää" tulla raskaaksi. Riittää kun jättää pillerit pois tai ottattaa pois hormonikierukan.
- vauvahaave
Jos ei ole kokemusta niin turha varmaan kommentoida . Kommentti kun osoittaa kaikin tavoin kypsymätöntä asennetta elämään ja tietämättömyyttä siitä, ettei raskaaksi tulo todellakaan ole aina yksinkertaista. Siinä kohdin kun raskautta ei ala kuulua, toiveista huolimatta, on valmis koittamaan mitä tahansa keinoa. Greippimehukuuri on täälläkin menossa toiveikkaana, koska olen kuullut siitä hyvää varsinkin limakalvojen kasvattajana(tukee omaa hormonitoimintaa) ja ilmeisesti vaikuttaa myös siittiöiden läpi pääsyyn myönteisesti. Onnea ap:n yrityksille!
- EiOoVaikeeta
vauvahaave kirjoitti:
Jos ei ole kokemusta niin turha varmaan kommentoida . Kommentti kun osoittaa kaikin tavoin kypsymätöntä asennetta elämään ja tietämättömyyttä siitä, ettei raskaaksi tulo todellakaan ole aina yksinkertaista. Siinä kohdin kun raskautta ei ala kuulua, toiveista huolimatta, on valmis koittamaan mitä tahansa keinoa. Greippimehukuuri on täälläkin menossa toiveikkaana, koska olen kuullut siitä hyvää varsinkin limakalvojen kasvattajana(tukee omaa hormonitoimintaa) ja ilmeisesti vaikuttaa myös siittiöiden läpi pääsyyn myönteisesti. Onnea ap:n yrityksille!
Liika yrittäminen on pahasta, koska se aiheuttaa stressiä. Ihmistä pitää ajatella kokonaisvaltaisesti. Unohtaa kaiken yrittämisen ja elää täysipainoista hyvää elämää. Liikunta ja ravinto ja lepo kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900