Onko täällä kokemusta greippimehun juonnista raskauden yrittämisessä? Itse aloin juuri juomaan mehua (kp 3) , olisi kai pitänyt heti kp1 aloittaa mutta tuskin tuo haittaa..
Mulla lyhyt luteaalivaihe vain n. 7-8pv, saa nähdä auttaako tämä.. Kokemuksia kaipailisin..
verigreippimehu
3
799
Vastaukset
- EiOoVaikeeta
No ei ole kokemusta. Ei ole tarvinnut "yrittää" tulla raskaaksi. Riittää kun jättää pillerit pois tai ottattaa pois hormonikierukan.
- vauvahaave
Jos ei ole kokemusta niin turha varmaan kommentoida . Kommentti kun osoittaa kaikin tavoin kypsymätöntä asennetta elämään ja tietämättömyyttä siitä, ettei raskaaksi tulo todellakaan ole aina yksinkertaista. Siinä kohdin kun raskautta ei ala kuulua, toiveista huolimatta, on valmis koittamaan mitä tahansa keinoa. Greippimehukuuri on täälläkin menossa toiveikkaana, koska olen kuullut siitä hyvää varsinkin limakalvojen kasvattajana(tukee omaa hormonitoimintaa) ja ilmeisesti vaikuttaa myös siittiöiden läpi pääsyyn myönteisesti. Onnea ap:n yrityksille!
- EiOoVaikeeta
vauvahaave kirjoitti:
Jos ei ole kokemusta niin turha varmaan kommentoida . Kommentti kun osoittaa kaikin tavoin kypsymätöntä asennetta elämään ja tietämättömyyttä siitä, ettei raskaaksi tulo todellakaan ole aina yksinkertaista. Siinä kohdin kun raskautta ei ala kuulua, toiveista huolimatta, on valmis koittamaan mitä tahansa keinoa. Greippimehukuuri on täälläkin menossa toiveikkaana, koska olen kuullut siitä hyvää varsinkin limakalvojen kasvattajana(tukee omaa hormonitoimintaa) ja ilmeisesti vaikuttaa myös siittiöiden läpi pääsyyn myönteisesti. Onnea ap:n yrityksille!
Liika yrittäminen on pahasta, koska se aiheuttaa stressiä. Ihmistä pitää ajatella kokonaisvaltaisesti. Unohtaa kaiken yrittämisen ja elää täysipainoista hyvää elämää. Liikunta ja ravinto ja lepo kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512