https://youtu.be/UB1k2-8eD0Q Videolla näkkyy ves kiehuvan noppeesti. Onko täs paras risukeitin?
Risukeitin? Onko toimiva ja kätevä peli?
17
1767
Vastaukset
- VideoAlanAmmattilainen
Ja taas olet värkännyt videon josta voit mukamas kysyä jotain saadaksesi klikkauksia.
Tiedoksi vain, että kertaakaan en ole näitä katsonut enkä katso. Sen verran on kömpelöä tuo sinun toimintasi.- ihmettelijä2
Videoklikkailu ei yhtä "miestä" kaipaa. Aika omituista tuo toimintasi ja ennakkoluuloista? Oli tuo tosi hyvin tehty, leikattu ja laatu kuvausta.
- mielentutkijaammattilai
Eikö retkeilyaiheisii videoita tee kuin yksi henkilö? Kuulostaa aika hölmöltä tuo VideoAlanAmmattilainen.
- Oma_tuotos
Tuollaista olen käyttänyt jo parinkymmenen vuoden ajan.
Eipä jää jälkiä luontoon.
https://m.youtube.com/watch?v=yDvDUPcxHAM - Ihanpaskoja
Lopeta noiden surkeiden videoiden mainostus
http://www.xn--ersmies-6wa.fi/2017/05/risukeitin-sarma.html Tässä risukeitin särmä tekstiversiona niin ei tartte videoita klikkailla.
- Egolokinenvideokeittimes
Miksi joku sekoaa jos toinen laittaa hyvästä keittimestä videon? Onko nussinut muijaasi ? Käytöksesi on kyllä siihen viittaavaa. Kantsii jatkossa pitää vaimo tyytväisenä eikä vittuilla toisten hyvistä videoista.
Mää käytän induktiolevyä ja vaimo on tyydytetty forever . - ErikPehrsson
Millä teet risukeittimeen polttoaineet? Tässä kirves siihen hommaan. https://www.youtube.com/watch?v=0RWfLjE0DiE&t=1s
- monetpolut
kumpa ei vaan löis poloveen... pitkävartinen on turvallisempi ja tummonen kuiva krapa halkiaa yhellä lyönnillä. pieneen veisto hommaan tuo nysäkirves on hyvä.
- Atlatl
Savotta Happy Stove. Menee pieneen tilaan ja siitä saa spriikeittimen laskemalla päälletuleva ristikko vinouttain pohjalle. Siihen sitten spriipoltin päälle.
- Anonyymi
Paljon edullisemmin saa House risukeittimen Prismasta ja ajaa ihan saman asian. Hyvin toimi pelleteillä ja risuilla.
- Ehkä_sähkövatkain
Ekologinen.....
Laitatko vaimoin istumaan siihen induktiolevylle? Ei se siinä kuumene. Kysy neuvoa naapurilta. - Anonyymi
Minkä takia kukaan haluaa käyttää tollasia nokeavia paskoja?
- Anonyymi
Titaanikeittimen saa Aliexpressista noin parillakympällä. Ainakin Särmää kevyempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625