Soteli VALINTARYHMÄ 1 tähän, kiitos!

Kuumeinenodottelija

Menee itellä ainakin silmät ja hermot jumiin kun kaikki valintaryhmät samoissa ketjuissa.

Täällä yks kuumeinen Laurean sh ja Metropolian Kätilö, Ensihoitaja ja Sh tulosten odottelija hei :)

107

4635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meeitiedeta

      Joo! Tää on hyvä! Itselläkin pata jumissa kun tulevat sossut jo tietää ja me ei AARGHHH 😡

    • malttamaton1

      Mäki venailen metropolian ensihoidon tuloksia :D

      • Jajajahdhfhd

        Menee ihan varmasti huomiselle tieto.


      • malttamaton1

        Nii varmaan menee mut en silti pysty luopumaan toivosta et tulis jo tänää!


    • koskaminä

      XAMK tuli!

      • Kuumeinenodottelija

        Miten kävi??


      • ohhoohh

        Pääsittekö? Mä pääsin:O SH


      • Xamk

        Onnee! :D Ite kans pääsin terveydenhoitajaks :)


    • Åbosh

      Itse odotan pääosin Turkua, mutta kyllä varasijatkin saisivat ilmoittaa tuloksensa. :/ Hain sh päivätoteutukseen.

    • OlenRobotti

      XAMK julkaissut!

    • Öslrndk

      Uskaltaakohan enää tälle päivälle odotella tuloksia..

    • Kätilötobe

      Ite hain kätilöks 1. Metropolia 2. Jamk 3. Savonia. Mistään ei oo viel kuulunu hohhoijaa.. tuleekohan jo huomenna vai meneekö perjantaille?

    • jokuinenjoku

      Hain Laureaan ja Metropoliaan terkaksi ja sit samoihin kouluihin myös sairaanhoitajan-linjalle. Olin Laurean pääsykokeessa. Meni huonosti ryhmätilanne, joten odotus on stressaava :D

    • help1

      Voiko joku auttaa, miks mulla lukee 1. ja 4. hakuvaihtoehdon kohdalla "Et saanut opiskelijapaikkaa. Hakija ei osallistunut valintakokeeseen." tarkottaako tää vaan että pisteet ei riittänyt vai mitä? Osallistuin siis tohon 1. hakukohteen kokeeseen ja tietääkseni se piti olla sama kaikkiin kuuteen hakukohteeseen. kaikki kuulu tähän 1. valintaryhmään. sos. loppujen kohdalla valinta kesken.

    • Jkdykv

      Turku julkaissut myös tulokset

    • Enjaksaenään

      Ihanaa et osa pääsee pois piinasta, mut luoja! Edelleen itse odotan tietoa varasijasta 1000 😅

      Ja onnea kaikille valituille ❤

    • Mizku

      Samk julkaissut. Pääsin...juhuu

    • Minskuli123

      Turku julkaissut, SH monimuoto hyväksytty :D Odotan tosin vielä Laurean tuloksia joka ykkösvaihtoehto.

    • Napunaaa

      Ääh, mulla ei lue vielä missään mitään. Onko SAMK julkaissut myös? Voi elämä, mulla ei lue siinä mitään! Ens yö ainakin pitää vissiin vielä nukkua huonosti...

    • Shmoni

      Metropolia sh varasijalla 87....😅

      • Jännittää

        Täällä sh varasija 8..


    • mitenemne

      metropolia julkaisi??

    • päähajoaanyt

      Voi hitsi voiskohan tännekkin alkaa niitä tuloksia tulla!!

    • Åbosh

      Mut hyväksyttiin Turkuun sh päivälinjalle! Oon niin onnellinen, tuo oli mun ykkösvaihtoehto. :) esivalintakokeen jälkeen sai jännätä pääseekö edes valintakokeeseen asti, mutta nyt musta sitten tulee turkulainen sairaanhoitaja!! <3

      • Jännittää

        Paljon onnea!!😚


    • hhnghh

      Metropoliaan kätilöksi <3

    • Masentunutjustnyt

      Äh! Metropolia eh varasija 152 ja kätilö 79, eli se niistä.. kasa kirosanoja!

      • Kätilötobe

        Joo mulla kätilö varasija 40 se siitä xD


    • Omgmitönyt

      Voikohan mitenkään päästä metropolia kätilö varasijalta 32.... hyvöksytty tällä hetkellä sh metropoliaan joka oli kakkosena mulla:)

      • Omgmitönyt

        Ja pystyyköhän sh vaihtamaan kesken koulutuksen kätilöksi mitenkään?


      • jeps98

        tällä hetkellä ei siirtohakuu oo kätilöön kun se Kätilöopiston suljettiin ja harkkapaikoist pulaa. Mut normihaun kautta onnistuu.


      • Åbosh

        Mun kaveri pystyi mutta se opiskelee toisessa koulussa, jossa vähemmän tunkua. Mutta kyllä se mahdollista voi olla, jos joku kätilöopiskelijoista jää esim. äitiyslomalle, jolloin ryhmään jää tilaa.


    • Opiskoi

      Metropolia sh monimuoto hyväksytty, ja ensihoito varasija 60!! Tyytyväinen olen.

    • Imnotarobot2

      Pääsin tamkiin sh monimuoto! 👏

    • Ekhhk

      Milloinkohan jamk ilmoittaa valinnoista

      • jamkkkkkk

        tätä mäkin oottelen


      • Odottaavaan

        Samaa odottelen kanssa


      • eikiva

        ei vissiin ikinä D: ois ihan kiva päästä jo vaikka laittamaan työhakemuksia jos/kun ei kouluun pääse, mut jamk vaan panttaa...


    • Ehkäjoskussitten

      Metropolia kätilö varasija 24, savoniaan en päässy ja jamkia odotellaan edelleen 😩😩

      • Vieläontoivoa

        Mulla sama metropolia kätilö jäi varasijoille, savonian kohdalla luki peruuntunut ja jamkia myös vielä odottelen😩


    • Bäää

      Mistähän johtuu että mulla lukee hylätty? Vaikka tein kaikki kokeen osat. Eikä pisteet riittänyt edes varasijalle xD apua

    • Wtf17

      Metropolia sairaanhoitaja päivätoteutus opiskelupaikka myönnetty! Jihuuu nyt tää piina loppu!!!

      • Metropliaaaaa

        Jee mäki pääsin samaan!! Tammikuussa nähään


    • Enymmärräää

      Mitä eroa on jos lukee peruuntunut tai hylätty?

      • Kdkdidkdkdj

        Luultavasti jos peruuntunut voit päästä ylemmälle toiveelle tai sitten aloituspaikt täynnä.


      • Uuuuugh

        Peruuntunut = päässy ylemmälle sijalle ja hylätty kun pisteet ei ole riittänyt


      • Hkhkhk

        Mutta en päässyt ylemmälle sijalle vaan jäin varasijalle. Voiko tarkoittaa että on päässyt alemmalle sijalle sillä niissä vielä valinta kesken?


      • Tietääkseni

        Peruuntunut vissiin jos pisteet ei vaan riittäny, ja hylätty jos kokeesta ei oo saanu sitä vaadittavaa pistemäärää tai joku osio menny nollille


      • Hkhkhk
        Hkhkhk kirjoitti:

        Mutta en päässyt ylemmälle sijalle vaan jäin varasijalle. Voiko tarkoittaa että on päässyt alemmalle sijalle sillä niissä vielä valinta kesken?

        Silloin kun siis lukee että peruuntunut


    • OlenRobotti

      Voikohan opintopolkuun tulla tieto vielä illalla? :D

      • Todellamalttamaton

        Samaa toivoa elättelen itsekkin :D


    • moikkur

      Osaakohan joku sanoa et mikä mun tuloksissa kestää? Hain Metropoliaan, Jamkiin ja Savoniaan. Jamk ei oo vielä vissii julkassu ees tietoja, mut monilta kuulin et Savonia julkas jo eilen ja mulla lukee silti sen kohdalla vieläkin et opiskelijavalinta kesken. Metropoliaan en tuu pääsemään ku varasija niin kaukana.

    • Tyhmäkysyy

      Tyhmä kysymys!
      Jos saat paikan Laureasta kaupungista x niin voitko suorittaa edes joitain opintojen osia toisessa Laurean kampuksessa?

    • Taatanansksk

      Miks kaikki ei voinu julkasta tänään😭😭😭😭

    • 69pts

      Pääsykokeesta 69/70pts!:)

      • pospio

        Eipä ole pisteitä vielä jaettu edes. Turha huijaus. ^^


    • Åbosh

      Onko kukaan saanut omia pääsykoepisteitä? Tuleeko vasta perjantaina, jos on kuitenkin saanut jo opintopolusta tietää että on saanut paikan vastaan?

    • tuumail

      Niin tietääkö joku milloin saa tietää omat pisteet? Miten aiempina vuosina on ollut? Mulle ei ole tullut mitään sähköpostia mistään, mutta sain paikan sh-koulutukseen diakiin.

      • Lamkpliis

        Kaikille tulee tuloste sähköpostiin tai opintopolkuun niistä pisteistä vaikka olis jäänyt ilman koulupaikkaa, olisko ollu perjantaina aikasintaan? Ainakin aikasemmin ollu näin :)


    • Jokuinenjoku

      Jeeeee pääsin Laurean terveydenhoitajan linjalle :)

      • Tulevash

        Metropolia sh hyväksytty!!! :))


      • Tulevashkans

        Jee mäki pääsin metropoliaan sh päivätoteutuksena välillä tuntuu et on tapahtunu joku virhe


      • Asdfghhj
        Tulevashkans kirjoitti:

        Jee mäki pääsin metropoliaan sh päivätoteutuksena välillä tuntuu et on tapahtunu joku virhe

        Haha mulla on ihan sama fiilis! Tuntuu et huomenna joku soittaa et hei tapahtu virhe, ei sulla ookkaan opiskelupaikkaa:D


      • Todellainnoissani
        Asdfghhj kirjoitti:

        Haha mulla on ihan sama fiilis! Tuntuu et huomenna joku soittaa et hei tapahtu virhe, ei sulla ookkaan opiskelupaikkaa:D

        Haha jep varsinki ku keväällä oli tos et 70 oli annettu opiskelupaikka vahingossa😱 Haitko kans metropoliaan sh päivätoteutukseen?


    • Pääseeköhän

      Mulla laurean varasija 3. Mitenköhän monimuotoon on päässy noilta varasijoilta...

    • Tulevath

      Metropoliaan terveydenhoitajaksi hyväksytty!! :) Samaan paikkaan kätilö 7. varasijalla ... En sinne kyllä taida päästä :/

    • jamkkkkiiil

      Jamk kätilö varasija 12 ja sh varasija 11, eipä taida olla mitään mahiksia päästä

    • TLO

      Oon toisessa hakutoiveessa sijalla 76, ekassa toiveessa valinta esken. Onkohan mitään toivon hitustakaan :D

    • Jokojoko22

      Onko Metropolia julkassu sosionomin tuloksia jo?

      • Jokojoko22

        Sori tuli väärään....


    • jamkki

      PÄÄSIN JAMKIIN SAIRAANHOITAJAKSI! Voi tätä onnen päivää! Onko muita päivätoteutukseen tulijoita?

      • Napunaaaa

        MINÄMINÄMINÄ!!!! Ollaan onnekkaita :D!


      • jamkki

        Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D Piti käydä monesti lukemassa tuolla opintopolussa että katoinhan varmasti oikein että myönnetty! Nyt pitää alkaa katteleen asuntoa :D


    • lugyujhb

      apua! mikä ihme seamk terveydenhoitajan tuloksissa kestää? sh ja agrologi on jo ilmoitettu.

      • Terkkariksi

        Niinpä!


      • Mdkekeaö

        Niinpä! Luulis th tulostenkin tulevan tänään vielä. Ei vaan jaksais enää odottaa


    • Ääääähäöähägö

      Oamkilla on vielä tuo tarkastuskin kesken!!!! En jaksa odottaa 😭

    • Kfkdnnddjbdbd

      Jamk sh monimuoto varasija 28. Seamkit peruuntuneita. Ja vika kesken. Mitähän noi peruuntuneet meinaa? Tiiä et varasijatäyttöä siellä ei oo.

      • Apapapapa

        Peruuntunut tarkoittaa ettei pisteet riittänyt. Seamk ei ole varasijoja. Mäkään en päässyt sinne:(


      • Ndkdkdkkdk
        Apapapapa kirjoitti:

        Peruuntunut tarkoittaa ettei pisteet riittänyt. Seamk ei ole varasijoja. Mäkään en päässyt sinne:(

        Voi pee en taija päästä sit mihkään😭jamkiin ainakin mahotonta..


      • moikkur

        Jos tossa kohteessa ei oo varasijakäyttöö niin meinaa et paikat ovat täynnä.


    • Jghlcgf

      Onko jollain jotain tietoo HAMKIN sh tuloksista? Tuleeko niistä s-posti jos pääsee?

      • OlenRobotti

        Opintopolussa oli jo pari tuntia sitten, sh monimuoto. Sähköpostiin ei ollut ehtinyt tulla mitään, kun olin jo vastaanottanut paikan (siitä tuli tieto)! :D


    • Sosselisos

      Jamk sh monimuoto paikka otettu vastaan!

    • Mammmaäa

      mulla on tullut hakupaikoista jo tieto, miksi silti lukee että "kesken"?

      • Hatdidm

        Koska kaikki koulut ei oo vielä valmiita, mulla kans kaikki tulokset tullu ja vikasta sain hyväksytyn, mut edelleen valinta kesken 😄 viim huomenna varmaan voi ottaa paikan vastaan.
        Ne jotka on valittu ekaan hakukohteeseen voi jo hyväksyä vaataanoton.


    • onkojo

      Onko kaikissa ryhmissä (1-4) rastit koulusi kohdalla?

    • tiina153

      Tarkoittaakohan nyt niin etten päässyt päässyt ekaan toiveeseen. Toisessa pitkällä varasijalla, eka siis valinta kesken.

    • lugyujhb

      seamk th tulokset tuli ja mä pääsin sisään!!!!!! kolmas kerta toden sanoo! edes myrsky ei haittaa kun oon niin onnellinen!

    • Kdkdkkdkdlsöö

      Mikä oamkilla kestää??!!!

    • Jumaaaa

      Anna tulla jo Karelia !!!

    • Lahteen

      LAMK:iin tulossa ketään? Sh monimuoto pääsin ite :)

      • anutu

        Oon varasijalla 4 LAMK:n...tuun jos pääsen:)


    • Pitkäpiiina

      Kiitos Karelia!vastaukset on tullu, sisällä!

      • Soteli20000

        Mihin hait?


    • Hämeenlinnajkkl

      Onko täälllä muita sairaanhoitajia jotka kulkee Tampereelta Hamkiin??

      • Hamkpäiväopiskelu

        On!! :)


      • Hämeenlinnajkkl

        Eikä!! Heii millä aattelit kulkea? Ja mite saan suhu yhteyttä? Olis tosi kiva esim jotai kimppakyytejä järkätä! Ja Onnee opiskelupaikasta:)


      • dunnnnno

        Mikä päivä koulu alkaa? :D


      • Hamkpäiväopiskelu
        Hämeenlinnajkkl kirjoitti:

        Eikä!! Heii millä aattelit kulkea? Ja mite saan suhu yhteyttä? Olis tosi kiva esim jotai kimppakyytejä järkätä! Ja Onnee opiskelupaikasta:)

        Kyl autolla aattelin kulkee pääasiassa! Joo huippuu jos saa kimppakyydit onnistuun! ✌
        En tiiä kun ei taida viitti tänne yhteystietoja laitella.. Jos koulussa sit alkutöikseen selvitellään ketä kulkemassa tampereelta niin kai se siitä 😊


    • Åbosh

      Olettekopää saaneet jo omat pisteet? Itselle tuli tänään, ja katsoin että pisteet omasta pääsykokeesta (sh turku) oli siirtynyt sellaisenaan muihinkin hakukohteisiin. Turkuun siis pääsin sisälle, mutta Turun pisterajat näytti alemmilta kuin hämeenlinnan ja vaasan pisterajat? Tai siis yhteispisterajat oli suunnilleen samat, mutta pelkän kokeen pisteraja turussa oli jopa 10 pistettä alempi. Miten, voiko olla että Turkuun olisi ollut niin vähän hakijoita tänä vuonna tai taso olisi ollut noin paljon huonompi? Vai johtuuko täysin erityylisistä pääsykokeista? Esivalintakokeen pisteraja vaasaan oli kuitenkin turkua selvästi alempi, ja tuntuisi, että turkuun olisi pitänyt olla vaikeampi päästä. Mitä muut on mieltä?

      • SHHML

        Mistä näette nämä pisterajat?


      • Åbosh
        SHHML kirjoitti:

        Mistä näette nämä pisterajat?

        Siinä hyväksymis/tulossähköpostissa oli omien hakukohteiden pisterajat.


      • Blaaaahhhh

        Eniten ärsyttää jäädä 1,5 ja 2,5 pisteen päähän alimmasta hyväksytystä ja osassa ei ole edes varasijoja käytössä..


    • Harmittaaniin

      Mulla puuttu 0.5 pistettä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe