Opettajan komea kalu osa2

huhhelihei

-JATKUU-
Pian opettaja tyrkkäsi kalunsa syvälle pilluuni. Minusta tuntui niin täyteliäältä. Sitten hän rupesi liikkumaan nopeaa tahtia, ja pani minua kovaa. Opettajan paljas maha hakkasi jokaisella työnnöllä minun alavatsaani, ja se kiihotti minua. Opettaja pani minua 5minuuttia, jonka jälkeen hän käski minun mennä lattialle seisomaan, ja kumartua käsien varaan. Pyllistin hänelle , jonka jälkeen, täysin varoittamatta hän laittoi munansa peppuuni. Huudahdin vähän, jonka jälkeen opettaja sanoi "Huuda, pikku narttu, huuda". Samalla kun opettaja pani peppuani, hän sormitti minua kolmella sormella pilluuni. Sitten hän otti sormensa ulos, ja asetti ne suuhuni. Nuolin sormet puhtaiksi, jonka jälkeen opettaja vaihtoi taas asentoa. Nythän asetti minut makaamaan lattialle selälleni, ja rupesi hipelöimään minua käsillään ja kalullaan ympäri vartaloani. Aina välillä hän istutui melkein pään päälleni, ja tunki munaansa suuhuni. En pystynyt liikuttamaan kasvojani, joten otin munaa suuhuni vikisemättä. Minulla oli vaikeuksia hengittää. Pian opettaja nousi ylös, ja etsi kaapistaan jotain. Hän käski minun sulkea silmäni, ja pian hän asetti pilluuni jotain kovaa, kylmää ja tärisevää. Hän jätti seksilelun pillulleni, ja jatkoi suuhuni panemista polvillaan. Makasin yhä lattialla, kunnes opettaja veti kalunsa pois suustani, ja rupesi runkkaamaan sitä. Hän runkkasi hetken, puhui rivoja, kunnes hän tuli suoraa päälleni. Mällit lensi kasvoilleni ja rinnoilleni, ja itä oli tosi paljon. opettaja otti rinnaltani mälliä käteensä, ja tunki ne suuhuni. Suuni oli täynnä mälliä, ja minulla oli vaikeuksia nielaista ne kaikki. Ennen kuin olin edes nielaissut edelliset mällit, opettaja nosti pääni ylös, ja käski nuolla hänen kalunsa puhtaaksi. Tein, mitä hän käski, jonka jälkeen hän irroitti seksilelun pillustani. Opettaja antoi minulle vielä muutaman pitkän ja märän kielisuudelman, jonka jälkeen puimme päällemme. Sitten opettaja kääntyi takaisin edelleen pöydällä olevan esseen puoleen, ja lisäsi yläreunaan täydet pisteet. Sain yläasteen historian päättöarvosanaksi kympin.

4

3808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KitinäNarina

Tällästä tää tasa-arvoinen arvostelu koulussa.

• Maijan ystävä oli pyytänyt meidät mukaansa. Se oli arvannut luokassa tapahtuvan jotain kun opettaja oli pyytänyt Maijaa jäämään luokkaan. Kykimme kaikki rivissä koulun ja pensaiden välissä. Kasvusto oli niin suurta ettei peitä voinut nähdä pihalta. Sälekaihtimet taasen kiinni eikä luokkaan voinut nähdä. Lukuun ottamatta sitä noin sentin rakoa kaihtimien alareunassa. Olimme rivissä siinä. Jokainen näki mitä tapahtui ja kuulimme äänet raollaan olevasta tuuletuis ikkunasta. Opettaja kyllä käski ja määräsi mutta tajusimme Maijan haluavan sitä mitä hän sai. Kun Maija sai nuoltua opettajan kalun puhtaaksi huohotimme jo siihen tahtiin että sen täytyi kuulua luokkaan. Uskoin tietoisuuden yleisöstä kiihoittavan opettajaa. Kun kaikki oli tapahtunut ja opettaja antanut arvosanan hän siirtyi ikkunan luokse.

• Hyvä tarina

• pottukukko

oesko tuossa "lapsen" hyväksikäyttöainekset "kasassa" oikeuslaitokselle ?? harkitaan, jos kirjotus ee poistu, tältä sivulta!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      182
      3685
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      514
      2853
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      39
      1681
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      106
      1458
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      50
      1320
    6. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1281
    7. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      52
      1182
    8. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      1181
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      125
      1098
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      41
      1029
    Aihe