Opettajan komea kalu osa2

huhhelihei

-JATKUU-
Pian opettaja tyrkkäsi kalunsa syvälle pilluuni. Minusta tuntui niin täyteliäältä. Sitten hän rupesi liikkumaan nopeaa tahtia, ja pani minua kovaa. Opettajan paljas maha hakkasi jokaisella työnnöllä minun alavatsaani, ja se kiihotti minua. Opettaja pani minua 5minuuttia, jonka jälkeen hän käski minun mennä lattialle seisomaan, ja kumartua käsien varaan. Pyllistin hänelle , jonka jälkeen, täysin varoittamatta hän laittoi munansa peppuuni. Huudahdin vähän, jonka jälkeen opettaja sanoi "Huuda, pikku narttu, huuda". Samalla kun opettaja pani peppuani, hän sormitti minua kolmella sormella pilluuni. Sitten hän otti sormensa ulos, ja asetti ne suuhuni. Nuolin sormet puhtaiksi, jonka jälkeen opettaja vaihtoi taas asentoa. Nythän asetti minut makaamaan lattialle selälleni, ja rupesi hipelöimään minua käsillään ja kalullaan ympäri vartaloani. Aina välillä hän istutui melkein pään päälleni, ja tunki munaansa suuhuni. En pystynyt liikuttamaan kasvojani, joten otin munaa suuhuni vikisemättä. Minulla oli vaikeuksia hengittää. Pian opettaja nousi ylös, ja etsi kaapistaan jotain. Hän käski minun sulkea silmäni, ja pian hän asetti pilluuni jotain kovaa, kylmää ja tärisevää. Hän jätti seksilelun pillulleni, ja jatkoi suuhuni panemista polvillaan. Makasin yhä lattialla, kunnes opettaja veti kalunsa pois suustani, ja rupesi runkkaamaan sitä. Hän runkkasi hetken, puhui rivoja, kunnes hän tuli suoraa päälleni. Mällit lensi kasvoilleni ja rinnoilleni, ja itä oli tosi paljon. opettaja otti rinnaltani mälliä käteensä, ja tunki ne suuhuni. Suuni oli täynnä mälliä, ja minulla oli vaikeuksia nielaista ne kaikki. Ennen kuin olin edes nielaissut edelliset mällit, opettaja nosti pääni ylös, ja käski nuolla hänen kalunsa puhtaaksi. Tein, mitä hän käski, jonka jälkeen hän irroitti seksilelun pillustani. Opettaja antoi minulle vielä muutaman pitkän ja märän kielisuudelman, jonka jälkeen puimme päällemme. Sitten opettaja kääntyi takaisin edelleen pöydällä olevan esseen puoleen, ja lisäsi yläreunaan täydet pisteet. Sain yläasteen historian päättöarvosanaksi kympin.

4

3456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KitinäNarina

      Tällästä tää tasa-arvoinen arvostelu koulussa.

    • Maijan ystävä oli pyytänyt meidät mukaansa. Se oli arvannut luokassa tapahtuvan jotain kun opettaja oli pyytänyt Maijaa jäämään luokkaan. Kykimme kaikki rivissä koulun ja pensaiden välissä. Kasvusto oli niin suurta ettei peitä voinut nähdä pihalta. Sälekaihtimet taasen kiinni eikä luokkaan voinut nähdä. Lukuun ottamatta sitä noin sentin rakoa kaihtimien alareunassa. Olimme rivissä siinä. Jokainen näki mitä tapahtui ja kuulimme äänet raollaan olevasta tuuletuis ikkunasta. Opettaja kyllä käski ja määräsi mutta tajusimme Maijan haluavan sitä mitä hän sai. Kun Maija sai nuoltua opettajan kalun puhtaaksi huohotimme jo siihen tahtiin että sen täytyi kuulua luokkaan. Uskoin tietoisuuden yleisöstä kiihoittavan opettajaa. Kun kaikki oli tapahtunut ja opettaja antanut arvosanan hän siirtyi ikkunan luokse.

    • Hyvä tarina

    • pottukukko

      oesko tuossa "lapsen" hyväksikäyttöainekset "kasassa" oikeuslaitokselle ?? harkitaan, jos kirjotus ee poistu, tältä sivulta!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe