Onko vielä tullu kellekkää Lapin amkin tuloksia??
Lapin amk tulokset
22
1596
Vastaukset
- Soteli
Ei ole tullut, hysteerisenä odotellut eilisestä :D
- ölkjh
Juuei. Hidasta on...
- Fhkhdtull
Äääh sais tulla jo
Mihin haitte- Soteli
1. Sosionomi monimuoto Kemi
2. Sairaanhoitaja monimuoto Kemi
- Fghhdhuk
Mie ootan tradenomi tuloksia....
- Zghgdjnx
Onko tullu kellekkää
- Sosionomiksi
Noup. Joku oli kirjottanu että lappi olis muka julkassu.
- Joannah_123456
Oli tullut ilmoitus, että pääsen opiskelemaan Kemiin ja sh monimuotona.
- Vfhkffkk
Ei oo vieläkään
- Tulevaopiskelija
Mulle tuli ilmotus et pääsin Tornioon tradenomiks opiskelemaan!! Jeiii.
- Ldkdfkekwk
Onko rovaniemen tradenomeille tullu tuloksia
- Gcc
Kukaan saanut tietoa kemin sosionomista? Alkaa jo epäilyttää, etten päässyt kun ei mitään kuulu.
- Sosionomiksi
Nyt tullut. En päässyt.
- Gcc
Nyt tuli mullekin ja en päässyt minäkään. Harmittaa.
- kaisankotiruoka
Lapin ammattikorkeakoulu, Sosionomikoulutus, Kemi Sosionomi (AMK), monimuotototeutus, Kemi
Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakokeen tulos on hylätty
:D
No jo on perkele, eihän sen sentään ihan näin päin persettä pitänyt mennä. Olihan koe rakenteeltaan kaikesta huolimatta jokseenkin kyseenalainen, luulisi osaamisella olevan suurempi merkitys kuin sillä, minkälaisilla sanankäänteillä saa jallitettua valitsijat uskomaan oman motivaationsa ja kiinnostuksensa alaa kohtaan olevan täysin huigeella tasolla. Niin tai näin, pulinat pois, onnea valituille ja eteenpäin! :-) - Sosionomiksi
Olen samaa mieltä pääsykokeesta. Odotin kokeesta hieman enemmän.
- pandata
Pääsin Rovaniemelle; monimuoto Tradenomi :)
- PINGU84
En saanu opiskelupaikkaa. Paljonko oli maksimi pistemäärä pääsykokeissa? En yhtään muista🤔
- PINGU84
Siis Lapin AMK Sosionomi koulutukseen max.pistemäärä
- lllllm
Olisikohan ollut 70..? En varmaksi muista. Alin hyväksytty pistemäärä oli 51, mulla oli 48 pistettä. Ottaa päähän, kun niin pienestä jäi kiinni.
- PINGU84
Kyllä kans harmittaa, pisteitä oli 50😩
- Soteli
lllllm kirjoitti:
Olisikohan ollut 70..? En varmaksi muista. Alin hyväksytty pistemäärä oli 51, mulla oli 48 pistettä. Ottaa päähän, kun niin pienestä jäi kiinni.
70 oli maksimi. 40 motivaatiosta ja 30 aineistosta. Itse sain 67p, vaikka en mielestäni ymmärtänyt edes aineistotehtävän tehtävänantoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048