Onko vielä tullu kellekkää Lapin amkin tuloksia??
Lapin amk tulokset
22
1547
Vastaukset
- Soteli
Ei ole tullut, hysteerisenä odotellut eilisestä :D
- ölkjh
Juuei. Hidasta on...
- Fhkhdtull
Äääh sais tulla jo
Mihin haitte- Soteli
1. Sosionomi monimuoto Kemi
2. Sairaanhoitaja monimuoto Kemi
- Fghhdhuk
Mie ootan tradenomi tuloksia....
- Zghgdjnx
Onko tullu kellekkää
- Sosionomiksi
Noup. Joku oli kirjottanu että lappi olis muka julkassu.
- Joannah_123456
Oli tullut ilmoitus, että pääsen opiskelemaan Kemiin ja sh monimuotona.
- Vfhkffkk
Ei oo vieläkään
- Tulevaopiskelija
Mulle tuli ilmotus et pääsin Tornioon tradenomiks opiskelemaan!! Jeiii.
- Ldkdfkekwk
Onko rovaniemen tradenomeille tullu tuloksia
- Gcc
Kukaan saanut tietoa kemin sosionomista? Alkaa jo epäilyttää, etten päässyt kun ei mitään kuulu.
- Sosionomiksi
Nyt tullut. En päässyt.
- Gcc
Nyt tuli mullekin ja en päässyt minäkään. Harmittaa.
- kaisankotiruoka
Lapin ammattikorkeakoulu, Sosionomikoulutus, Kemi Sosionomi (AMK), monimuotototeutus, Kemi
Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakokeen tulos on hylätty
:D
No jo on perkele, eihän sen sentään ihan näin päin persettä pitänyt mennä. Olihan koe rakenteeltaan kaikesta huolimatta jokseenkin kyseenalainen, luulisi osaamisella olevan suurempi merkitys kuin sillä, minkälaisilla sanankäänteillä saa jallitettua valitsijat uskomaan oman motivaationsa ja kiinnostuksensa alaa kohtaan olevan täysin huigeella tasolla. Niin tai näin, pulinat pois, onnea valituille ja eteenpäin! :-) - Sosionomiksi
Olen samaa mieltä pääsykokeesta. Odotin kokeesta hieman enemmän.
- pandata
Pääsin Rovaniemelle; monimuoto Tradenomi :)
- PINGU84
En saanu opiskelupaikkaa. Paljonko oli maksimi pistemäärä pääsykokeissa? En yhtään muista🤔
- PINGU84
Siis Lapin AMK Sosionomi koulutukseen max.pistemäärä
- lllllm
Olisikohan ollut 70..? En varmaksi muista. Alin hyväksytty pistemäärä oli 51, mulla oli 48 pistettä. Ottaa päähän, kun niin pienestä jäi kiinni.
- PINGU84
Kyllä kans harmittaa, pisteitä oli 50😩
- Soteli
lllllm kirjoitti:
Olisikohan ollut 70..? En varmaksi muista. Alin hyväksytty pistemäärä oli 51, mulla oli 48 pistettä. Ottaa päähän, kun niin pienestä jäi kiinni.
70 oli maksimi. 40 motivaatiosta ja 30 aineistosta. Itse sain 67p, vaikka en mielestäni ymmärtänyt edes aineistotehtävän tehtävänantoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768