Savonia KÄTILÖ

uteliasulla123

Nyt joku joka on päässyt Savoniaan kätilön koulutusohjelmaa , ilmoittautuisitko tähän :)

21

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moikkur

      Ootko päässyt siis itse opiskelemaan sinne? Mulla se on 3. vaihtoehto, mut lukee yhä et valinta kesken..

      • uteliasulla123

        ei, en ole päässyt :( Kiinnitti huomion se, että kukaan ei ole saanut hyväksyttyä vaan on näitä peruuntuneita ja valinta kesken.
        Kiinnostaisi siis se että millä pisteillä sinne on päässyt.


    • Ssshhhhhjjjjjjj

      Mulle tuli jo eilen että paikat täytetty.

    • moikkur

      Joo aika monilla tullut toi sama. Ihmettelen vaan et jos olisin ite päässyt sinne niin kai tulos olis jo tullut, mut samoiten miksei hylkäävä päätös oo jo tullut..

    • Mitäihmettää

      Lukeeko kellään savonian kohdalla varasijaa? Itselläni lukee vain peruuntunut. Ihmettelen vain että onko sinne todella ollut niin korkea pisteraja ettei pisteeni ole riittäneet edes varasijoille kun kuitenkin metropoliaan ja jamkiin olen varasijoilla aika lähellä että pääsisin

      • uteliasulla123

        paljonko sait pisteitä? Mullekin oli yllätys että ei ole varasijoja, mutta ilmeisesti kuitenkin täyttävät paikkoja vielä ennen aloitusta jos tilaa tulee?


    • moikkur

      Aijaa toivottavasti pääset! :) mutta Savonian kohdalla sellainen juttu, et heillä ei oo varasijoja ollenkaan. En tiiä oikeen, että miksei, kun luulis et sieltä vois moni nousta ylempiikin vaihtoehtoihin.

    • Okokoko

      Miten sitten Savoniassa toimitaan jos osa ei ota vastaan opiskelupaikkaa kun kerran varasijoja ei ole käytössä?

      • uteliasulla123

        niiden sivuilla oli että noin viikkoa ennen opintojen aloittamista ilmoittaisivat varasijoilla olijoille vapautuneista paikoista. Mutta mistäs sen tietää onko varasijalla :D


      • Varasijat

        Missä tuo lukee? Yritin etsiä savonian sivuilta mutten löytäny. Ite en sinne päässyt (th) mutta toiseen vaihtoehtoon pääsin. En vielä heti nimittäin haluais ottaa tokaa vaihtoehtoo vastaan jos pääsisinkii vielä tohon ekaan :O


    • ssshhhhhjjjjjjj

      Todella typerä systeemi, että ei nää, millä varasijalla on...

    • Jjjjjsssss

      Hei! Minä sain toissapäivänä tietää, että on hyväksytty Savoniaan kätilöksi. Tänään katsoin päämärästä pisteet niin 63/70

      • uteliasulla123

        onneksi olkoon :) tulispa se pisteraja jo niin näkisi kuinka paljosta jäi itsellä kiinni!


    • Sssshhhhhjjjjjj

      Alin hyväksytty pistemäärä on 59.

    • Sssshhhhhjjjjjjj

      Onneksi olkoon kaikille jotka kätilöksi päästtei! Kovia pisteitä ootte vetäny!

    • thsavonia

      Eikö savonia siis ota ollenkaan opiskelijoita vaikka paikkoja vapautus? :/ Pääsin kyllä tokaan vaihtoehtoon, mutta savoniaan eli ekaan vaihtoehtoon mulla ois ollu just samat pisteet kun opiskelemaan päässeillä..

      • uteliasulla123

        eikös sun olis sitten pitänyt päästä sinne :O


      • Sssshhhhhjjjjjjj

        Jos monella ollut 59 pistettä, niin luulen että valintakokeen lisäksi ne kolme eriteltyä pisteytettyä kohtaa ovat ratkaisseet.
        Luultavasti olisit ensimmäisissä varasijoissa. Jos ne siis näkyisivät. Suosittelen soittamaan huomenna hakupalveluihin. Klo 14 taisi mennä kiinni.


      • thsavonia

        Äsken just soitin Savonialle ja sanoivat etteivät ota "varasijoilta" uusia opiskelijoita vaikka kaikki hyväksytyt ei ottaiskaan paikkoja vastaan, se on kuulema otettu huomioon jo opiskelupaikkojen määrässä. Ja jos on ollu samat pisteet niin muisteli että on arvottu ketkä pääsee :D Oisivat ees valinnu todistuksen avulla eikä arpomalla :/
        Hain siis terveydenhoitajaks mutta laitoin tähän keskusteluun koska savoniassa menee mun mielestä samalla tavalla myös kätilöillä.


      • uteliasulla123
        thsavonia kirjoitti:

        Äsken just soitin Savonialle ja sanoivat etteivät ota "varasijoilta" uusia opiskelijoita vaikka kaikki hyväksytyt ei ottaiskaan paikkoja vastaan, se on kuulema otettu huomioon jo opiskelupaikkojen määrässä. Ja jos on ollu samat pisteet niin muisteli että on arvottu ketkä pääsee :D Oisivat ees valinnu todistuksen avulla eikä arpomalla :/
        Hain siis terveydenhoitajaks mutta laitoin tähän keskusteluun koska savoniassa menee mun mielestä samalla tavalla myös kätilöillä.

        joo siis anteeksi, näin se onkin. Ilmeisesti koski jotain polkuopiskelijoita se paikoista ilmoittaminen. Tosi tyhmää :( Eikä arpominenkaan oikeen kivalta kuulosta, paitsi tietty siitä ketä arpaonni suosii.


      • thsavonia
        uteliasulla123 kirjoitti:

        joo siis anteeksi, näin se onkin. Ilmeisesti koski jotain polkuopiskelijoita se paikoista ilmoittaminen. Tosi tyhmää :( Eikä arpominenkaan oikeen kivalta kuulosta, paitsi tietty siitä ketä arpaonni suosii.

        Nii ite kans huomasin että se ilmottaminen koski vaan niitä polkuopiskelijoita yms, mutta aattelin silti vielä varmistaa soittamalla :) jotenkii jännä systeemi kyllä kun ei oo varasijoja, oon aina aatellu että ne on käytössä kaikissa opiskelupaikoissa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe