Seamkiin hakeneita? Ilmoitelkaa kun tuloksia alkaa tulla. Toivottavasti huomenna tulee, että loppuu tämä piina!
SeAMK tulokset
16
364
Vastaukset
- Ääääääääö
Onko kukaan saanut tuloksia?
- Wty
Eipä näy. Lukee aina vaan kesken :/
- Mammmaäa
Sh paikka, peruuntunut 😑
- Enoorobo
Peruuntunut lukee mullakin 😑
- Sossj
Sosionomit ootteko saanu tuloksii?
- Apelr
Mulla myös peruuntunut
- tuomikylä
seamk terveydenhoitaja hyväksytty!!! ... mitähän tarkottaa kun 2. vaihtoehdos lukee peruuntunut? Onko se kun pääsin ykköseen niin kakkoseen tulee automaattisesti peruuntunut? (eli enkö koskaan saa tietää olisinko kakkoseen päässyt?)
- Ndkdkdkd
Mikä sun 2 vaihtoehto oli?
- Mammmaäa
Peruuntunut tarkoittaa ettei pisteet riitä.. seamk ei varasijoja. Eli et todennäköisesti päässyt 2. Vaihtoehtoon.
- Pisteet
Koskas ne pisteet tulee?
- Papapaaa
Oisko että viimeistään huomenna?
Jos ei oo käytössä varasijoja, ja sieltä peruu useampi ja ryhmä jäis ns. Vajaaksi, niin ottaisko ne kuitenkin lisää opiskelijoita vai meniskö vajaalla? - Aädl
En usko, että ottaa lisää. Ilmeisesti aloituspaikkoja on niin paljon, että siitä on varaa muutaman jäädä pois.
- Papapaaa
Sh:n monimuotoon pääsi 25🤔
- Aäsrö
Seamkin sivuilla ainakin lukee näin:
Huom. SeAMKin syksyn 2017 hakukohteissa ei ole käytössä varasijamenettelyä, eli opiskelijoita ei hyväksytä varasijoilta. Hakukohteisiin on pyritty hyväksymään heti riittävä määrä opiskelijoita huomioiden, että osa opiskelijoiksi hyväksytyistä ilmoittautuu poissaolevaksi, peruu opiskelupaikan tai menettää sen valintaan vaikuttaneiden tietojen tarkistuksen vuoksi.
- tulevashhhhhhhhh
Pääsin. Oon niin onnellinen
- santtu0000
seamk sosionomi. entiedä mitä tästä nyt ajatella :D vähän viiliksellä laitoin koulut järjestykseen ja nyt kun tuo seamk tärppäs en ihan tiedä mitä ajatella. En ole kouluun ja opsiin tutustunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019