Tulipunaruusut yhtyeestä

Mira

Olin tanssimassa Tulipunaruusujen tahtiin
Merikievarilla!
Toisi upeita biisejä pojilla ja soittavat tosi hienosti! Loistavaa ! Tässä vasta yhtye!

12

4938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulimunavyöruusu

onneks olkoon.. pitäskö hankkia elämä

• olla

itse täys untuvikko, jokainen elää elämäänsä ja käy keikoilla jos mielii. Onko sinun paskapään tultava tänne mollaamaan?

• Re:

Idiootti.

• joskus

olin katsomasa tulipunaruusuja. Siitä taitaa nyt olla vuosi ja vähän päällekin aikaa. soittiko yhtyeessä kitaraa vielä sellainen blondahtava ihan hyvän näköinen tyyppi? :) Hän flirttaili minulle koko sen keikan ajan kun olin Tulipunaruusuja katsomassa:) Harmittaa näin jälkeen päin kun en uskaltanut mennä silloin lavan eteen vaikka hän pyysi MONTA kertaa.

• Jusa

Hyvä bändi, ok!

• Jokke

Tulipunaruusuilla tosi hyvä uusi sinkku
        Jää mun vierelleni aamuun. Hyvä Pojat!

• sepe

Tässä yhtye mikä osaa soittaa koko illan ilman nuottien vahtaamista. Hyvä tanssimeininki poikien tanssi-illoissa. Vuosikausia ovat jo soittaneet - menestystä tuleville vuosille.

• Kulaus Vesinen

Ehkä ne ei osaa nuotteja.Musta on paljon ammattimaisemman näköistä,kun bändi soittaa nuoteista ja mieulummin vielä istualtaan.Jotkut sivistymättömät hipit soittaa seisaaltaan korvakuulolta farmarit jalassa.

• 746

Olin Tulipunaruusujen keikalla jälleen kerran .Olen ollut fani mutta nyt alkaa jo kyllästyttää kun aina edittävät vain samoja kappaleita. En varmaan mene enää. Artistienkin pitäisi yrittää edes hiukan uudistua.

• Anonyymi

Kyllä tykkäsin & pirusti yhtyeestä, sekä laulu. Rainer Laamasesta juteltiin aina tovi. Esim Valtatie 2:lla esim. Mutta jäin kaipaamaan pillisti Kari Teräväistä Mihinkähän Hän mahtoi menehtyä? Kovan luokan pelimanni ja kappaleiden sovittaja!

• Anonyymi

Pitää kunnioittaa sitä puhaltajaa,miten jaksaa.

• Anonyymi

Jatkakaa esiintymistä vaikka kari on poissa olette niin hyvä orkesteri rainer laamanen rupea sinä vetäjäksl

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe