Olin tanssimassa Tulipunaruusujen tahtiin
Merikievarilla!
Toisi upeita biisejä pojilla ja soittavat tosi hienosti! Loistavaa ! Tässä vasta yhtye!
Tulipunaruusut yhtyeestä
12
4909
Vastaukset
- tulimunavyöruusu
onneks olkoon.. pitäskö hankkia elämä
- olla
itse täys untuvikko, jokainen elää elämäänsä ja käy keikoilla jos mielii. Onko sinun paskapään tultava tänne mollaamaan?
- Re:
Idiootti.
- joskus
olin katsomasa tulipunaruusuja. Siitä taitaa nyt olla vuosi ja vähän päällekin aikaa. soittiko yhtyeessä kitaraa vielä sellainen blondahtava ihan hyvän näköinen tyyppi? :) Hän flirttaili minulle koko sen keikan ajan kun olin Tulipunaruusuja katsomassa:) Harmittaa näin jälkeen päin kun en uskaltanut mennä silloin lavan eteen vaikka hän pyysi MONTA kertaa.
- Jusa
Hyvä bändi, ok!
- Jokke
Tulipunaruusuilla tosi hyvä uusi sinkku
Jää mun vierelleni aamuun. Hyvä Pojat!
- sepe
Tässä yhtye mikä osaa soittaa koko illan ilman nuottien vahtaamista. Hyvä tanssimeininki poikien tanssi-illoissa. Vuosikausia ovat jo soittaneet - menestystä tuleville vuosille.
- Kulaus Vesinen
Ehkä ne ei osaa nuotteja.Musta on paljon ammattimaisemman näköistä,kun bändi soittaa nuoteista ja mieulummin vielä istualtaan.Jotkut sivistymättömät hipit soittaa seisaaltaan korvakuulolta farmarit jalassa.
- 746
Olin Tulipunaruusujen keikalla jälleen kerran .Olen ollut fani mutta nyt alkaa jo kyllästyttää kun aina edittävät vain samoja kappaleita. En varmaan mene enää. Artistienkin pitäisi yrittää edes hiukan uudistua.
- Anonyymi
Kyllä tykkäsin & pirusti yhtyeestä, sekä laulu. Rainer Laamasesta juteltiin aina tovi. Esim Valtatie 2:lla esim. Mutta jäin kaipaamaan pillisti Kari Teräväistä Mihinkähän Hän mahtoi menehtyä? Kovan luokan pelimanni ja kappaleiden sovittaja!
- Anonyymi
Pitää kunnioittaa sitä puhaltajaa,miten jaksaa.
- Anonyymi
Jatkakaa esiintymistä vaikka kari on poissa olette niin hyvä orkesteri rainer laamanen rupea sinä vetäjäksl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461695
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381334- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14847Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845