Asiakkaani keskivenäjällä vänkää jättäneensä tilaukset klo 12 päivällä ja postit saapuvat aina myöhässä. Aikaero on tasan 5 tuntia. Eli kun siellä kello on sen 12, niin täällä 17. postit tulevat 18-20 aikaan milloin konttoritytöt jo lähteneet. Kuka puhuu paskaa? Venäläinen, vai kestääkö gmail tililtä tulleet viestit saapua 2-3h ? Matkaa 4400km
sähköpostin kulkunopeus?
4
284
Vastaukset
- Arvaustoimisto
" Aikaero on tasan 5 tuntia. Eli kun siellä kello on sen 12, niin täällä 17."
Meni väärinpäin. Jos aikaero on tasan 5 tuntia ja täällä kello on 17, niin keskivenäjällä kello on jo 22. - varmatieto
putin lukee kaikki sähköpostiviestit. se vie oman aikansa.
- VanhassaVaraa
Sähköposti ei ole telefax. Ja niitä posteja välitetään rajojen yli sitten kun muulta liikenteeltä (esim. puheliikenteeltä tai muilta priorisoiduilta) jää aikaa. Eli, sinä saat e-mailit sitten kun saat.
Hanki faxi niin saat tilaukset realiajassa. Faksilla ne muutkin liikennöi kansainvälisessä kaupassa. Itse jopa saksalaisten kanssa. Sähköpostin kulkua voi hidastaa myös mm. roskapostin torjunta (esimerkiksi harmaalistaus, greylisting).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161