Aloitin tekemään ns. pef-seurantaa osoitteessa pef.fi. Kun arvojen merkitsemisen jälkeen painan sivun alaosassa olevaa oranssia Tallenna-painiketta, niin kohde latautuu koneelleni <ladatut tiedostot kansioon. Ja kun yritän myöhemmin avata sitä, niin pitäisivalita ohjelma millä se avataan. Olen kokeillut kaikenlaisia, mutta ei onnistu. Seurantalomakkeelle pitäisi pystyä tallentamaan tietoja 2 viikon ajan, joten pitäisi saada ongelma ratkaistua? Osaako joku auttaa?
Tallennus/ohjelman avaamisongelma
5
1323
Vastaukset
- weffee
Samasta josta aloititkin, mutta jatka tallennettua jaksoa ja avaa"PEF-seuranta_d.pefdata" fiilu
- Arvaustoimisto
Ohjeet löytyy.
Siellä pef.fi sivulla on valinta "Jatka tallennettua jaksoa". Kun sitä klikkaat, niin pyydetään .pefdata-tiedostoa, minkä aikaisemmin tallensit.
Se tiedosto avataan siis nettisivun kautta ja sitten tallennat sen uudelleen, jos arvoja muuttelet.- astmaatikko
Ok, kiitos. Avaaminen onnistui. Oli taas ihan uusi asia minulle :)
- Anonyymi
Kiitos tästä! Muillekin vinkiksi, että lääkärille kannattaa tuo tulostaa sivustolta mukaan paperille eikä lähettää sähköpostilla .pefdata -tiedostoa...
- Anonyymi
Pef-tietojen keräämiseen on muitakin ohjelmia ja kaavat löytyy netistä.
Osoitteessa pef.fi on GSK-konsernin tekemä ja kaikessa yksinkertaisuudessaan, melko huono ohjelma.
Perustelen mielipiteeni pef.fi-sivun suhteen:
- tallennus- ja latausominaisuus on melko typerä; näin erityisesti siinä tapauksessa, että tiedostoa ei voi muilla sovelluksilla hyödyntää.
(nopeasti googlettamalla en löytänyt yhtään .pefdata-tiedostoa avaavaa ohjelmaa tai muuta informaatiota tiedostoformaatista).
- syötetyt tiedot pitäisi olla saatavilla tavalla, jolla sen voi siirtää vaikkapa Exceliin.
-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904