Hotelli sunset beach!

Prutus

Onko kokemuksia kyseisestä hotellista?

7

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olby

Kuinka paljon pitää antaa tippiä tarjoilijoille, että palvelu toimii?

• Tms12

Siellä on All Inclusive, joten tippi on hyvä olla jos haluaa palvelun toimivan. Minusta paikan ongelma oli että lista josta voi tilata oli turhan laaja, se hidastaa palvelua. No olin silloin kun homma oli eka viikkoa, varmaan homma hioutunut nyt paremmaksi.

• Prutus

Oliko ruoka hyvää? Oliko ranta hyvä? Onko hotellin lähellä kauppaa? Rahanvaihtopistettä?

• Tms12

Hotellissa on pieni kauppa, toisaalta mihin kauppaa tarvitsee jos All Inclusive? Ruoka ihan OK, ranta tosi hyvä, hotelli vaihtaa rahaa ja kaduilla mm. Western Union pisteitä.

• Pertsa

Olisin kiinnostunut tietään ,onko se hotellin allas oikeesti niin kylmä kuin joku täällä kirjoitti. Entäs ne iltalämpötilat ,tarvitaanko toppaliiviä. Piti nääs lähteä Afrikkaan lämmittelemään.

• Railijapaavo

Sunset beach hotelli yksi parhaista. Olen ollut kyseisessä hotellissa useamman kerran 11 v aikana. Valikoimaa listalla joka mielestäni todella hyvä juttu! Ja palvelu ihan ok no välillä kestää mut joka paikassa Gambiassa kestää mutta ei todellakaan joudu ikuisuuksia odottelemaan. Ranta yks parhaista... Pieniä kauppoja lähellä. Mutta suosittelen ottamaan taksin ja menemään serrekundan markkinoille ja kauppoihin. Saa kulkea ihan rauhassa eikä päällekäydä kauppaamaan niin kun hotellin lähellä.

• Kotiutunut

Tultiin perjantaina kotiin ja täytyy myöntää että aamut ja illat oli tosi tuulisia ja viileitä..Kannattaa ottaa lämmintä vaatetta mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51