Listaa tänne Black Friday alevinkit!

Jampokas

Aaapuaa kohta se alkaa! Jotkut kaupat on jo aloittanut. Listatkaa tähän teidän mielestä parhaat black fridayn alennusmyynnit!

10

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ubububub

Gigantti! En kyllä vielä tiedä, että mitä sinne loppujen lopuksi tulee. Enemmän pidän silmällä verkkotarjouksia. Ja jotain matkoja katson kans, josko löytyis. Ärsyttävää ku Black friday on aina kuun loppupuolella ku rahasta on muutnkin tiukkaa.

• Sepalainen

Joo Gigantti ja verkkokauppa.com varmaan pistää tarjouksia pystyyn, niitä saattaa löytyä jo nyt. Tosin tuo hankaloittaa kun vasta ensi viikolla on palkkapäivä mutta alet on nyt. Että en sitten tiedä miten paljon sitä oikeasti voi ostaa. Mua kiinnostaisi eniten ehkä lennot Aasiaan nyt kun kelitkin on ihan järkyttävät. Mutta ei niitä varmaan ihan ilmaiseksi saa?

• NinniPenni

https://www.bestbikes.fi/ ostin uuden työmatkapyörän eilen ja mukava myyjä myi black friday -hinnalla jo keskiviikkona :) näköjään polkupyörän tosiaan saa halvemmalla nyt kuin keväällä. -30% alennus on aikas mukava kun noita pyöriä mulla kuluu ympärivuotisessa työmatkaajossa.

• Pyöräilijä2018

Katsoin että www.velo-oxygen.fi myy kunnollisia lasten pyöräilykypäriä 4,90 Black Friday viikonlopun! Myös siellä jotain polkupyöriä ja muita tarvikkeita alennuksessa.

• Boikottiblack

Rasistinen ilmaus boikotoidaan siis......

• Marpelll
      • Näyttäis olevan odotettava vaan perjantaihin. :)

• Paavo66
    • Rea886

www.Room21.fi ja www.royaldesign.fi kasailin kaikille perheenjäsenille lahjat jouluksi. Ihan käsittämättömän loistavaa että tämä alennuspäivä osuu niin lähelle joulua :D

Kyseisistä kaupoista löytyy design sisustusta ja huonekaluja -50% alella :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe