Onneksi olkoon kaikki paikan saaneet!

Ammattikorkeaan

Hyvän mielen ketju johon saa tulla hehkuttamaan omaa koulupaikkaa :)
Onneksi olkoon jo valituille ja onnea kaikille vielä jonottaville, tänne voidaan kirjata myös pisteitä kun niitä huomenna alkaa tulla :D

9

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åbosh

Kiitos paljon! Itsellä alkaa tammikuussa sairaanhoitajan opinnot Turun ammattikorkeassa. :) Oli mun ykkösvalinta, ja olen kyllä niin iloinen että pääsin. Olisin ollut kyllä aika hukassa, jos paikkaa sieltä ei olisi tullut. Olisi joutunut muuten muuttamaan toiselle paikkakunnalle tai olla oikein tekemättä mitään muuta ensi hakuun asti. Mutta nyt kaikki suunnitelmat toteutuu ja voi suunnitella elämää taas eteenpäin! Kiva tunne myös, kun kova lukeminen pääsykokeisiin kannatti, koealue kun oli monta sataa sivua anatomiaa ja artikkelit päälle. :D

• Minskuli761

Päivä vai monimuoto? 😊

• Onnistu_ekalla

Tradenomi monimuotokoulutus Samk Huittinen. Hyväksytty ja opiskelupaikka otettu vastaan. Pisteet kysyin tehtäväkohtaisesti ja sain 98/100 :D

• ksujfi

Meillä oli kova taso! Itse sain täydet 100/100 pistettä! En meinannut uskoa :D

• TulipaKäytyä

Juuri tuli Haaga-Heliasta sähköpostiin tuloskirje ja mulla yhteispisteet 79,25. Oon edelleen ihan huuli pyöreenä, että olin saanu kokeesta 28,25 pistettä ja oisin päässy sisään kaikkiin hakukohteisiin. Nyt voi kyllä todella taputtaa itteään päähän 😎😊

• TulipaKäytyä

Kyseessä siis liiketalouden tradenomi

• Ammattikorkeaan

Määkin pääsin ekaan hakutoiveeseen Jamkille sisään ja tuntuu ihan uskomattoman hienolta! Vihdoin voi hellittää stressin kanssa :D

• 70ptsSH

Sairaanhoitajaksi :) 70/70pts pääsykokeista. Tiesin hyvin menneen, mutta että näin hyvin.

• Easy124758

Mulla myös Sh ja 70/70 pistettä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      195
      11768
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8194
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6196
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5116
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      42
      4891
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4470
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4373
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3845
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81