Onneksi olkoon kaikki paikan saaneet!

Ammattikorkeaan

Hyvän mielen ketju johon saa tulla hehkuttamaan omaa koulupaikkaa :)
Onneksi olkoon jo valituille ja onnea kaikille vielä jonottaville, tänne voidaan kirjata myös pisteitä kun niitä huomenna alkaa tulla :D

9

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åbosh

Kiitos paljon! Itsellä alkaa tammikuussa sairaanhoitajan opinnot Turun ammattikorkeassa. :) Oli mun ykkösvalinta, ja olen kyllä niin iloinen että pääsin. Olisin ollut kyllä aika hukassa, jos paikkaa sieltä ei olisi tullut. Olisi joutunut muuten muuttamaan toiselle paikkakunnalle tai olla oikein tekemättä mitään muuta ensi hakuun asti. Mutta nyt kaikki suunnitelmat toteutuu ja voi suunnitella elämää taas eteenpäin! Kiva tunne myös, kun kova lukeminen pääsykokeisiin kannatti, koealue kun oli monta sataa sivua anatomiaa ja artikkelit päälle. :D

• Minskuli761

Päivä vai monimuoto? 😊

• Onnistu_ekalla

Tradenomi monimuotokoulutus Samk Huittinen. Hyväksytty ja opiskelupaikka otettu vastaan. Pisteet kysyin tehtäväkohtaisesti ja sain 98/100 :D

• ksujfi

Meillä oli kova taso! Itse sain täydet 100/100 pistettä! En meinannut uskoa :D

• TulipaKäytyä

Juuri tuli Haaga-Heliasta sähköpostiin tuloskirje ja mulla yhteispisteet 79,25. Oon edelleen ihan huuli pyöreenä, että olin saanu kokeesta 28,25 pistettä ja oisin päässy sisään kaikkiin hakukohteisiin. Nyt voi kyllä todella taputtaa itteään päähän 😎😊

• TulipaKäytyä

Kyseessä siis liiketalouden tradenomi

• Ammattikorkeaan

Määkin pääsin ekaan hakutoiveeseen Jamkille sisään ja tuntuu ihan uskomattoman hienolta! Vihdoin voi hellittää stressin kanssa :D

• 70ptsSH

Sairaanhoitajaksi :) 70/70pts pääsykokeista. Tiesin hyvin menneen, mutta että näin hyvin.

• Easy124758

Mulla myös Sh ja 70/70 pistettä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe