Olen 15v tyttö ja kysyisin miten te muut tytöt ja pojat saatte pissattua vieraissa paikoissa?
Pissaaminen
15
2537
Vastaukset
- Esco420000
Ezil
- tyranbanksit
https://www.gutenberg.org/files/44339/44339-h/44339-h.htm Hiijoheijja rommia pullo. Tästä voitte tulostaa aaresaari kirjan jollette jaksa lähtä kirjastosta lainaamaan. Hyvä teos olen lukenut
- sadcasdc
Lasken housut ja ryhdyn hitaasti kusemaan lattialle. Yleensä minut ohjataan sitten aika pian oikeaan huusiin
- Kivahomma
Helposti, ei ongelmia, pissakaveria etit vai kiinnostus pisuttelua kohtaan?
- sanna15v
mä 15v tytsy ja kyllä vieraissa paikoissa välillä pissaaminen vaikeaa.
- normiwc
Ihan wc:ssä.
- boy15
Kurjaa kun vieraissa paikoissa ei vaan pissa tule.
Mulla oli nuorempana samaa ongelmaa. Ujopissa iski lähes kaikissa muissa paikoissa kuin kotivessassa. Pääsin vähitellen siitä eroon kun aloin pidättelee niin pitkään kunnes oli pakko mennä. Toinen mikä auttoi, oli kun kyykistyinkin pöntön päälle siten että jalat oli pöntön reunoilla. Eli sellainen kunnon syväkyykky. Siinä asennossa on kuulemma virtsaputki juuri optimiasennossa eli ei vaadi kovinkaan paljon ponnisteluja saada pissaa tulemaan. Tätä ei vaan viitsinyt tehdä kuin julkisissa vessoissa, sillä pissaa roiskui aina vähän lattiallekin.
Mä ainakin pissin ihan vaan housuun kun hätä yllättää...Housut pikkasen kastuu mut on tosi kätevä tapa muuten...Kantsii kokeilla...
- Pirkkoow
Laitan hanan päälle että kukaa ei kuule
- heheehe526
laitan hanan päälle ;)
- Pissitikkutyyppi
Käytän pissitikkua, pöpöt pelottaa😂
- Sakke333
Minulla ei ole ongelmia. On muuten kivaa kuunnella kun toisten pissa lirisee pönttöön.
- dfghdf
Käännän kalua reilusti taaksepäin ja laitan sen kärjen yhteen reikään. Sielä on sopivan tilava varasto johon saa tyhjennettyä rakon väliaiaisesti
- tytsy15v
Miten onnistuu pissaaminen bussissa tai lentokoneessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod172031Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281674Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021147- 65919
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53875- 39814
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53785J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30676Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273653Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33612