Olen 15v tyttö ja kysyisin miten te muut tytöt ja pojat saatte pissattua vieraissa paikoissa?
Pissaaminen
15
2505
Vastaukset
- Esco420000
Ezil
- tyranbanksit
https://www.gutenberg.org/files/44339/44339-h/44339-h.htm Hiijoheijja rommia pullo. Tästä voitte tulostaa aaresaari kirjan jollette jaksa lähtä kirjastosta lainaamaan. Hyvä teos olen lukenut
- sadcasdc
Lasken housut ja ryhdyn hitaasti kusemaan lattialle. Yleensä minut ohjataan sitten aika pian oikeaan huusiin
- Kivahomma
Helposti, ei ongelmia, pissakaveria etit vai kiinnostus pisuttelua kohtaan?
- sanna15v
mä 15v tytsy ja kyllä vieraissa paikoissa välillä pissaaminen vaikeaa.
- normiwc
Ihan wc:ssä.
- boy15
Kurjaa kun vieraissa paikoissa ei vaan pissa tule.
Mulla oli nuorempana samaa ongelmaa. Ujopissa iski lähes kaikissa muissa paikoissa kuin kotivessassa. Pääsin vähitellen siitä eroon kun aloin pidättelee niin pitkään kunnes oli pakko mennä. Toinen mikä auttoi, oli kun kyykistyinkin pöntön päälle siten että jalat oli pöntön reunoilla. Eli sellainen kunnon syväkyykky. Siinä asennossa on kuulemma virtsaputki juuri optimiasennossa eli ei vaadi kovinkaan paljon ponnisteluja saada pissaa tulemaan. Tätä ei vaan viitsinyt tehdä kuin julkisissa vessoissa, sillä pissaa roiskui aina vähän lattiallekin.
Mä ainakin pissin ihan vaan housuun kun hätä yllättää...Housut pikkasen kastuu mut on tosi kätevä tapa muuten...Kantsii kokeilla...
- Pirkkoow
Laitan hanan päälle että kukaa ei kuule
- heheehe526
laitan hanan päälle ;)
- Pissitikkutyyppi
Käytän pissitikkua, pöpöt pelottaa😂
- Sakke333
Minulla ei ole ongelmia. On muuten kivaa kuunnella kun toisten pissa lirisee pönttöön.
- dfghdf
Käännän kalua reilusti taaksepäin ja laitan sen kärjen yhteen reikään. Sielä on sopivan tilava varasto johon saa tyhjennettyä rakon väliaiaisesti
- tytsy15v
Miten onnistuu pissaaminen bussissa tai lentokoneessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103035
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172721Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3661437Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981180
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681031Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1611017- 131942