Pissaaminen

milla15v

Olen 15v tyttö ja kysyisin miten te muut tytöt ja pojat saatte pissattua vieraissa paikoissa?

15

2674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esco420000

      Ezil

    • tyranbanksit
    • sadcasdc

      Lasken housut ja ryhdyn hitaasti kusemaan lattialle. Yleensä minut ohjataan sitten aika pian oikeaan huusiin

    • Kivahomma

      Helposti, ei ongelmia, pissakaveria etit vai kiinnostus pisuttelua kohtaan?

    • sanna15v

      mä 15v tytsy ja kyllä vieraissa paikoissa välillä pissaaminen vaikeaa.

    • normiwc

      Ihan wc:ssä.

    • boy15

      Kurjaa kun vieraissa paikoissa ei vaan pissa tule.

    • Mulla oli nuorempana samaa ongelmaa. Ujopissa iski lähes kaikissa muissa paikoissa kuin kotivessassa. Pääsin vähitellen siitä eroon kun aloin pidättelee niin pitkään kunnes oli pakko mennä. Toinen mikä auttoi, oli kun kyykistyinkin pöntön päälle siten että jalat oli pöntön reunoilla. Eli sellainen kunnon syväkyykky. Siinä asennossa on kuulemma virtsaputki juuri optimiasennossa eli ei vaadi kovinkaan paljon ponnisteluja saada pissaa tulemaan. Tätä ei vaan viitsinyt tehdä kuin julkisissa vessoissa, sillä pissaa roiskui aina vähän lattiallekin.

    • Mä ainakin pissin ihan vaan housuun kun hätä yllättää...Housut pikkasen kastuu mut on tosi kätevä tapa muuten...Kantsii kokeilla...

    • Pirkkoow

      Laitan hanan päälle että kukaa ei kuule

    • heheehe526

      laitan hanan päälle ;)

    • Pissitikkutyyppi

      Käytän pissitikkua, pöpöt pelottaa😂

    • Sakke333

      Minulla ei ole ongelmia. On muuten kivaa kuunnella kun toisten pissa lirisee pönttöön.

    • dfghdf

      Käännän kalua reilusti taaksepäin ja laitan sen kärjen yhteen reikään. Sielä on sopivan tilava varasto johon saa tyhjennettyä rakon väliaiaisesti

    • tytsy15v

      Miten onnistuu pissaaminen bussissa tai lentokoneessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe